PDC Touch?

02-03-2012 22:15 3 berichten
Wij hebben in huis een ICT'er met alle spullen die daarbij horen (mijn man), een zoon van 11 met gameconsole en DS en nu wil onze dochter die eerdaags 4 wordt een DS hebben.....

Persoonlijk vind ik dat erg vroeg!

Maar ja, ze wil het erg graag, speelt nu ook op de i-Pad en i-Phone en zou het wel kunnen. Daarnaast speelt ze ook heel erg graag buiten, met poppen etc. dus het is ook niet zo dat ze er de hele dag mee zou (mogen!) spelen.

Omdat ik een DS erg duur vind ben ik eens gaan kijken naar alternatieven en ik vond de PDC Touch. Kost 39.99 en heeft 132 ingebouwde spellen, waaronder Dora en Diego. Het is in het engels (maar dat zijn veel spellen op de iPad ook en dat redt ze ook) en je kunt er zelf geen spellen meer op zetten. Hij kan aangesloten op de TV (reviews zeggen dat pixels niet optimaal zijn bij groot scherm) en de accu gaat 'maar' 3 à 4 uur mee (zolang mag ze er toch niet mee spelen!!). Verder lees ik op de review-sites positieve dingen.

Twijfel twijfel.....

Iemand hier ervaring mee?
Gisteren heb ik dit topic geplaatst, is er niemand die ervaring heeft met dit ding?
Geen ervaring, maar ik zou zeggen voor dat geld kun je je er weinig buil aan vallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven