Peuter slaapproblemen

27-07-2017 02:54 28 berichten
Wie mij even loept kan zien dat dit het zoveelste topic is wat ik open betreffende ons zoontje met slaapproblemen (ik schaam me er onderhand voor)

Ons zoontje heeft al sinds zijn geboorte slaapproblemen.
Dit uit zich in; niet alleen willen slapen (dus ik moet altijd bij hem liggen in de houdgreep :P ), ik moet hem zelfs vasthouden en t liefste wil hij dan de borst.
Vaak wakker worden snachts.. (nachtangst?) maar ook vaak geïrriteerd en/of huilend wakker worden.
Alles maar dan ook echt alles hebben we geprobeerd..
Kinderarts kan niets vinden..
Homeopatie niets mee opgeschoten.
Osteopaat, manueel therapeut, cjg, consultatie bureau, vast ritme, noem het maar op of we hebben het van gekkigheid geprobeerd.

Soms voelde het als falen, wat doen we "verkeerd"?
Ondertussen is ook de tweede gearriveerd en hij heeft t slapen uitgevonden lijkt wel.. En bij hem hebben we niets anders gedaan dan wat we wel/niet bij de eerste hebben gedaan.

*Zucht* ondertussen ben ik zo moe, hij is moe maar wat we ook doen.. Zoontje slaapt er niet beter door.
Wij zoeken allang niet meer naar een oplossing, vriend zegt ook dat we ons erbij neer moeten leggen.(ik hoop natuurlijk nog steeds tegen beter weten in op de gouden tip)
Maar ik voel me soms zo "alleen", is er dan niemand die dit ook heeft meegemaakt? Zelfs CJG zegt dat ze het zo extreem niet kennen.

Ik hoop dat hij snel beter gaat praten zodat hij misschien kan zeggen wat er aan de hand is..
Wat ik wil met dit topic? Misschien een stukje herkenning, even klagen dat ik net weer een ontroostbaar hoopje in slaap heb weten te krijgen en ik nu weer niet kan slapen en morgen weer hartstikke brak ben zodat ik weer alles uitstel en er weer niets uit mijn handen komt.Bah.. ff janken hoor!

En voor zoontje is t natuurlijk nog t ergste..
Alle reacties Link kopieren
Super nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Tvp om nog eens rustig door te lezen. Net weer een nachtangstaanval verwerkt en zoon weer in bed genomen...
batjang schreef:
17-09-2018 23:16
Tvp om nog eens rustig door te lezen. Net weer een nachtangstaanval verwerkt en zoon weer in bed genomen...
Bij ons is het ook nog verre van perfect maar wel beter dan dat het ooit geweest is.. ik weet hou klote en zwaar het is. Mocht je ooit eens ervaringen willen uitwisselen of gewoon ff klagen kun je me altijd een Pb sturen. Hang in there..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven