Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Duveltje!! GEFELICITEERD!!!!!!

Wat geweldig zeg!
Jeetje, wat een dag!!!! Duveltje gefeliciteerd!! Super zeg! Topper!!

Geniet er samen met je vent maar lekker van!
wel ja, nog een hysterische smijl! feli duvel!
ik dacht even kijken en

JAAAAAAAAAAAA, zomaar twee hysterische smileys erbij!!!

Gefeliciteerd Maya en Duveltje!!!
Jeetje het gaat hard ineens!

Gefeliciteerd Duveltje!
Jeetje meiden van een nieuws allemaal na een nachtje werken

Maya en Duvel allebei super!!!! Gefeliciteerd en geniet er van allebei.

Verder nog iemand die bijna gaat testen?

Mag ik vragen trouwens wat voor test dat is dat je ook gelijk kan zien hoelang je zwanger bent?

@ Erin de vakantie gaat nu naar Duitsland, mijn zus neemt ons mee op vakantie samen met mijn ouders. (lief he)

Verder zijn we in september naar mexico geweest ( Dat wilden we nog doen voor we wilden gaan beginnen) en net terug uit oostenrijk.

Wat we verder dit jaar nog gaan doen zien we wel.

Hebben jullie trouwens nog plannen voor de vakanties dit jaar?

Groetjes
jaya: dat is een test van clear blue:

http://www.l10.nl/nieuw-c...gerschapstest-p-1568.html

hij geeft dan aan hoe lang je ongeveer zwanger bent door te kijken naar de hoeveelheid hcg geloof ik.
O nog een vraag trouwens. Wanneer zijn jullie begonnen met foliumtabletten.

Ik heb nu zo'n proefpakketje van Dagravit mama/baby maar ik weet niet of ik die nu al kan slikken als ik net gestopt ben met de pil. (met ontpillen en zo, wat dat ook mag zijn en hoe dat voelt)
vandaag is een goede dag om te testen, dus wie al/bijna kan testen, ik zou zeggen, doe het vandaag!
@ duveltje Oke bedankt dan kan ik die ook aan gaan schaffen
nu al slikken yaya, advies is hier minimaal 6 weken voor conceptie mee te beginnen, heeft geen invloed op ontpillen.
@ Maya en Duveltje! Wat een grandioos nieuws! Gefeliciteerd en geniet ervan!!!

@ Yaya, ik ben er meteen mee begonnen toen ik met de pil was gestopt.

En abouw vakantie, wij gaan in april naar de zon! Dan mag ik nog net vliegen. (De meeste maatschappijen nemen je na 28-30 weken niet meer mee...)

Dan nog even werken en heb ik alweer verlof... Wat een heerlijk jaar! :D
Hartstikke mooi Duvel, gefeliciteerd!
Yihaa, Duvel en Maya, wat een superscore hier zeg!!!! Fantastisch!

OP naar de volgende smiley!!!!
t zal wel
Bedankt voor alle felicitaties!!

Het is nog zo onwerkelijk allemaal, helemaal omdat ik er vanuit ging dat ik een negatieve test zou hebben!

net even mijn beste vriendin gebeld, dat is de enige die weet dat we gestopt waren met de pil. die stond de hele kamer rond te dansen!! echt zo leuk!

Wanneer hebben de zwangeren onder ons het verteld aan ouders enzo? ik ga het zo moeilijk krijgen met niets zeggen..

We gaan volgend weekend een weekend weg met ouders, broers en zussen. dat doen we 1 keer in het jaar. dan wordt er altijd veel gedronken, en we gaan gourmetten, dus ik hoop dat ik niet te veel opval..

Wij gaan trouwens in juli op vakantie, We gaan naar duitsland. dus dat kan mooi!

Sorry voor het ego berichtje, ik koim even weer op mijn wolkje!

Kom morgen weer bijlezen,moet straks weg
duvel, ik weet niet wanneer ik het zou vertellen, ik denk nu dat ik het nog een tweetje ons geheimpje zou willen houden, aan de ene kant weet ik niet of ik het dan voor me kan houden en aan de andere kant moet ik het op mijn werk eigenlijk ook al relatief snel zeggen. En ik vind het dan een beetje raar dat ze het daar wel al zouden weten en mijn ouders bijv. nog niet.

yaya, hier half maart korte vakantie naar Jordanie, verder heb ik nu het plan om in het najaar een vriendin te bezoeken die dan in Azie werkt, maar dat hangt natuurlijk nog een beetje er van af of we snel zwanger worden of niet.
Duvel: Te gek zeg, van harte gefeliciteerd voor jullie, en is je man acuut beter geworden???

Geniet ervan. Zal een fijn weekend voor jullie worden. Blijf maar rustig zitten op je wolkje hoor. Is volgende week dan niet een mooi moment om het te vertellen? Heb je wel iedereen bij elkaar. En des te leuker een positieve test als je het niet verwacht.

Annika: Blijft spannend, en maar wachten, wachten, wachten

Yaya: Ooh bofkonten, voor ons zit een vakantie er waarschijnlijk niet in dit jaar, en verbouwen en trouwen en een baby willen is denk ik al meer als genoeg! En we moeten ook nog een nieuwe auto, daar gaan we maandag voor kijken. En ik wil graag een nieuwe kast en vriend een nieuwe tv. Haha als je het zo bekijkt hadden we als we al deze dingen zouden laten op wereldreis kunnen gaan!
Middag!!

Ik reageer straks even op iedereen hoor, maar zag in de openingspost weer een paar hele blije smileys staan!

@ Duveltje: JAAAAAAAAA!!!! Gefeliciteerd!!!!

@ Maya: JAAAAAAAAA!!!! Gefeliciteerd!!!

Wat geweldig zeg voor jullie!! Hopelijk voelen jullie je goed en krijgen jullie niet teveel last van kwaaltjes!!

Net als bij Marriss, staan ook Becky (geloof ik) en ik tussen de blije smiley's en ik hoop natuurlijk dat er volgende maand voor ons ook blije smiley's staan!

Gisteravond vertelde mijn exvriend (=nu een hele goede vriend nog van me) dat hij en zijn vrouw ook hun eerste kindje verwachten! Dus hoor en lees allemaal goede dingen!

Hopelijk hier over 4 weken ook een positieve test

Nou ga even bijlezen, maar wou eerst hier even op reageren!
JAAAAA !! super !! gefeliciteerd maya en duveltje !! ontzettend gaaf, voor jullie !

jeetje opeens 2 hysterische smilies erbij in het schema, helemaal leuk. ik zit nu midden in de playdagen maar vriendlief is nog steeds niet helemaal fit, heb hem gezegd dat hij nou maar even op de bank moest gaan liggen en rustig aan moest doen. en ik dacht er achteraan want vanavond moet je weer energie hebben, maar dat heb ik er niet bij gezegd...
Zo, even verder reageren hoor:

@ Duveltje: wat leuk dat je vriendin zo reageerde! Ik weet niet wanneer ik het zou vertellen, het lijkt mij wel leuk om het een poosje voor onszelf te houden, maar weet ook niet of ik het zolang voor mijn moeder verborgen kan houden.. Duss tja... moeilijk.. Ben benieuwd wat jou keuze gaat worden.

@ Yaya: ik ben meteen met foliumzuur begonnen toen ik stopte met de pil.

Vakantieplannen voor dit jaar.. Nog niet echt, misschien even een weekje weg, niet te ver en niet te duur, want hier ook, net als bij

Erine willen wij ook nog trouwen en we hopen natuurlijk op een kindje. En er zijn in en om huis nog genoeg dingen die eigenlijk ook nog moeten gebeuren.

@ husky: Balen dat vriend niet helemaal fit is, nu je in de playdage zit. Hopelijk voelt ie zich vanavond wel even fit genoeg

Hier kunnen we ook weer gaan playen, als het goed is heb ik volgende week pas mijn playdagen, maar een paar dagen ervoor (en erna) kunnen vast ook geen kwaad

nou, ga nog even wat doen in huis, vriendlief heeft niet de auto's gewassen dus die blinken weer mooi..

Tot laterz!
Husky: Haha ja dat zou ik ook denken, maak een gezonde fruitsalade voor hem dan krijgt ie wat vitamientjes binnen en is ie straks topfit. .

Justdeb: Zelfde schuitje, ik heb ook liever alles in huis een beetje op orde. Daar heb ik het hele jaar plezier van. Zeker kan het geen kwaad om alvast te beginnen, veel plezier!
Maya & Duvel : Van harte gefeliciteerd !!! Echt super voor jullie allebei !!
erine, hij snapt de hint geloof ik al, we hebben vanavond bij vrienden afgesproken en hij zei net dat hij daar rustig op de bank zou blijven zitten en vroeg naar huis en dat hij zijn laatste energie voor daarna zou bewaren
Maya en Duvel: GEFELICITEERD!!! Wat fantastisch zeg!!!!

Het schema wordt steeds mooier, joehoe!!!

@Duveltje: Mexxman en ik hebben het eigenlijk meteen aan onze gezinnen verteld, dus ouders + broers en zussen.

Ik weet alleen niet of we het een volgende keer weer zo doen... Want zij zijn ook enthousiast en krijg je ineens te horen, ja sorry was zo enthousiast, kon m'n mond niet meer houden en heb het tegen "die en die" verteld.... Vonden we erg lastig, want als we er wat van zeiden, kregen we als reactie: Ja, maar wij hebben het zoo moeilijk om het niet te vertellen.... (Neee, wij niet dan!?) Daardoor wordt het een beetje voor je bepaald wanneer je het aan anderen gaat vertellen... En dat is jammer...

Neemt niet weg dat ze heel blij voor ons zijn!

Hoop dat je er iets aan hebt.

Ik ga zo heerlijk koken voor mexxman, dus volgende forum moment zal maandag zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven