Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
@ Charlotte: Dit is al de 2e echo, we hebben er eerder 1 met 10 weken gehad. Ik ben vandaag 13 weken, dus dan kun je ook zien hoe je kindje gegroeid is ed. Het is inderdaad heel erg speciaal om te zien!

We vertellen het nu aan iedereen die het horen wilt! Echt een fijn gevoel om het aan iedereen te vertellen! Erg leuke bijkomstigheid is dat we worden overladen met cadeau's!

Ik heb eigenlijk nu nergens las meer van... Was eerder een beetje misselijk en erg moe. Verder nergens last van, dus ik mag mezelf gelukkig prijzen!

Groetjes mexx
Hallo Dames,

Pfffffff.....t'is weer zo'n echte maandagmorgen zeg. Maar goed, nog een uurtje en dan is tie weer voorbij.

Voel ook zo zwaar klote vandaag. Ik zit nu dus in mijn p-dagen week en voel ook heus wel dat ik gewoon ongesteld ga worden en daar baal ik van en dan ben ik het nog niet eens. Klotezooi.

Goed weer genoeg gezeurd, ik mag pas weer even zeuren van mezelf als het ook daadwerkelijk zo ver is. Anders duurt de klaagmodus wel erg lang....

Allemaal een fijn weekend gehad?

Becky wel zo te lezen hahaha. 14 uur feesten en dat zonder pil hahahahaha!

Mexxgirl, fijn zeg dat je je zo goed voelt. Je hoort tenslotte ook regelmatig dat ze maanden zwak ziek en misselijk zijn. Succes bij de echo.

Allemaal weer een hele fijne dag vandaag!

Liefs Rainbow
Mexxgirl: Wat geweldig zeg! 13 weken alweer, wat gaat de tijd snel!!! Overladen met cadeaus, ook dat klinkt goed!

Ben blij voor je dat je nu bijna geen kwaaltjes meer hebt! Kun je er op en top van genieten!

Heel veel plezier bij de echo donderdag! Laat je even weten hoe het was???

Groetjes

Charlotte
Goeiemiddag allemaal,

Heb eventjes pauze dus kom even kijken hoe het met jullie gaat!

Gw: Hoe was jullie feest?

Rainbow: Vandaag en morgen moeten we nog heel veel doen, maar het ergste is denk ik (hopelijk) achter de rug! Haha Rainbow inderdaad erg vermoeiend dat zwanger willen worden, is een complete workout! Even hoop houden, misschien komt het wel helemaal goed! Knuffel voor jou.

Annika: Jammer dat je ongesteld geworden bent, een dikke knuffel voor jou.

Speculaas: Haha hier word er niet veel geplayd wel veel geklust!!!!

Charlotte: Vervelend dat het nog een maand gaat duren, je kunt in ieder geval wel gaan aftellen!

Becky: dat is inderdaad een lang feestje, maar wel fijn dat het een leuk feestje was.

Mexx: gelukkig weer een beetje beter. Dat is wel echt aftellen naar donderdag hé, spannend zeg.

Kath: Even volhouden, voor je het weet is je studie voorbij!

Ben even aan het wachten, vriend is weer eens met hond naar de dierenarts! Volgens mij brengt dat beest echt ongeluk. We hebben de hele keuken eruit gebroken en al die rotzooi staat nu dus in de tuin. Hond wilde over een kastje springen en is toen met zijn poot vol in een punt gekomen, met als resultaat een diepe wond, zucht. Verder weinig nieuws, meld me weer zodra ik kan!

Liefs.
Zo, hier ben ik ook weer eens.

Druk weekend gehad, vol verjaardagen en visite, en er moest geplayed worden, want hier zitten we midden in de playdagen!

@ Becky: zoooow das zeker een lang feest, fijn dat het zo gezellig was!

@ Charlotte: zag dat je naar de gyn mag, wel vervelend dat er nog een maandje wachttijd is...

@ Mexxgirl: spannend, de 2e echo alweer! Lijkt me erg apart om te zien hoeveel je kindje in een paar weken dan veranderd is..

@ de rest: sorry, ik weet het niet meer, ik kan het niet allemaal onthouden waar ik op wou reageren!

Ga nu nog even weer aan het werk... (even stiekem in de baas' tijd forummen )

Fijne middag allemaal!
Goede middag Dames,

Hoe gaat het met jullie,

Ik heb alleen maar avonddienst gedraaid van het weekend en heb daarom geen tijd gehad om nog even te forummen. Maar ik zag dat het helemaal niet zo druk geweest was.

Charlotte: Jammer dat je nog een maand moet wachten. Het liefst had je natuurlijk gelijk gegaan. Maar wat je zegt het is belangrijk dat je nu wel gehoord word.

Verder zie ik dat er een feestje van 14 uur geweest is. Becky dat je de puf nog had om te gaan werken. Hhahahahh.

Mexxgirl veel suc6 bij je 2e echo. Volgens mij is dat helemaal te gek.

Ik zag ook een stuk over 3d echo en een collega heeft dat ook laten doen. Ik heb de foto's gezien en dat is ook super gaaf om te zien hoor.

En Rainbow. Kom op he! Het is zwaar al dat gymnastieken voor een baby maar het is de moeite waard (zeggen ze) hahhahaa. Het komt allemaal wel goed.

Verder beginnen voor ons hier ook de p. dagen. en als het goed is kan ik dan 16 febr. kijken of het dan ook daarwerkelijk zo is. !! Spannend.

Verder iedereen die ik niet genoemd heb nog een prettige dag en kletse. Ik ga nog ff bij moeders op bezoek en dan nog een tukkie doen. (heb nachtdienst)

Dus mijn dag is nog lang zat.

Kus en liefs yaya
ha yaya, ik heb officieel ook mijn p-dag de 16e, hopelijk eigenlijk eerder maar dat zal er wel niet in zitten. Is net voor de carnaval, dus ik hoop eigenlijk dat ik niet mag drinken met carnaval maar dan heb ik ook een hoop uit te leggen!
Pffff.... dluk dluk dluk hiero Nu nog aan het werk, ga zo naar vriendin, eten. Kom alleen even gauw schema bijwerken en haai zeggen: HAAAAAAI

Fijne avond, hopelijk morgen meer tijd!

Ik ben weer tante!!!!!! Het is een meisje en heet Jente!!

We werden net door mijn schoonzus gebeld!

Alles gaat goed met moeder en dochter!!

Joepie!!!!!

Kan wel een gat in de lucht springen zo leuk vind ik het!

Morgen gaan we waarschijnlijk eventjes kijken!!!

Nou, ik ga even uitzoeken wat we gaan geven!!

Fijne avond allemaal! De mijne kan niet meer stuk
@Erine: wat sneu voor je hond. Heef hem maar een aai van me! Wat voor ras is 't eigenlijk?

@Charlotte: balen dat je zo lang moet wachten op de gyn, maar wel fijn dat je eindelijk serieus genomen wordt. Zo zie je maar weer: de aanhouder wint!

Hoe werkt zo'n ovulatietest eigenlijk? Meld die alleen de eisprong zelf, of de vruchtbare dagen eromheen ook?
Gefeliciteerd Charlotte: ik weet hoe leuk het is om tante te worden!! Super leuk!
Annika: Ja geweldig is het om tante te zijn en alweer te worden. We zijn nu voor de 3e keer tante en oom!

Nu wij nog een kindje, dan kunnen wij dat geluk ook met iedereen delen!
Hallo allemaal!

Ik ben er ook weer.

@ Charlotte: gefeliciteerd joh! Ik ben ook tante van twee (neefjes weliswaar) en het is zo'n leuk gevoel!

@ Marriss: leuk dat je even langsvloog, haha! Het blijft een beetje stil hier, zoals iemand (ik weet even niet meer wie) al schreef: weinig piesdagen dus rustig hier. En we missen natuurlijk onze vakantiegangers.

@ Justdeb: ook hier waren de playdagen dit weekend! Jij loopt een beetje gelijk met Charlotte en mij.

@ Yaya: spannend hè! Voor het eerst voor het echt!

@ Rainbow: afwachten maar weer! Kan me wel voorstellen dat je baalt en gelukkig is de maandag al bijna voorbij . Scheelt alweer iets.

@ Kath: ook al afwachten... spannende tijden dus!

Ik ga weer bankhangen! Fijne avond allemaal!
Zo, ik meld me oook weer even.

Het feest was geweldig!!! Veel te veel gedronken, dus het is maar goed dat het niet in de 1e ronde raak was.... zondag de hele dag brak op bed doorgebracht totdat we om 4 uur toch maar opgestaan zijn om even een frisse neus te gaan halen, wat te eten en daarna zijn we lekker naar de bios geweest (oorlogswinter, zo leuk om weer eens een nederlandse film te kunnen kijken). Vandaag dan nog lekker door onze oude "heimat" gelopen, blijft leuk! En nog even op kraambezoek. Nu net thuis, poes is helemaal blij, ik word bedolven onder kopjes en er worden hele verhalen gemiauwd over wat ze de afgelopen drie dagen beleefd heeft. Wel schattig!!

Ik heb even snel gescanned, maar geen extra hysterische smilies helaas.... en qua p-days is het idd ook erg rustig.

Bij ons duurt het ook nog even, begin eind van de week met de ovulatietesten, ben benieuwd.

Goed, even mijn ego-update tot zo ver.
charlotte. volgens mij hoef je een (1e) afspraak bij een gyn niet te verzetten als je ongesteld bent hoor, dat zijn ze wel gewend....
Hier ook egobericht;

Zo'n vrije dag is helemaal niet goed voor me. Ik begon met googelen over negatieve ovulatiesten en kwam via via op de gynaecologische pagina van het ziekenhuis in mijn woonplaats. Daar stonden allemaal folders over ovulatie-inductie, fertiliteit e.d. Pffffffffffffffffff, hopelijk hoeft niemand van ons deze weg te bewandelen.

Deze maand hebben de ovulatietesten helaas ook niets laten zien. Mijn temperatuurschema gaat omlaag i.p.v. omhoog dus duidelijker wordt het er ook niet op.

Ik heb een afspraak gemaakt bij de huisarts voor in februari. Dan ben ik met de 2e maand temperaturen bezig. Ik ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen. Ik denk dat ik een jaar 'zelf proberen' vol moet maken voordat ik doorgestuurd wordt. Dat vind ik ook niet erg als ik maar zeker weet dat er een eisprong is elke maand.

Dit weekend meldden vrienden van ons ook in verwachtig te zijn. En echt, ik vind het heel leuk voor ze maar........... Ze zei dat ze een half jaar gestopt waren met de pil en een 'we zien wel' houding hadden. Ze had dus ook helemaal niet door dat ze zwanger was terwijl ze wel erg moe was. Dat zou ons niet gebeuren, wij zijn er als de kippen bij met testen

Fijne avond allemaal.

Was dit trouwens stilte voor de storm op het topic? Dan bereid ik me vast voor op een aantal pagina's bijlezen de volgende keer...
welke ovulatietesten heb je murron? En lieten die niets zien? Ook niet een beetje een tweede streepje?

Dat temperaturen begin ik nog niet aan.... dat lijkt me zoveel werk. Moet toch iedere dag op het zelfde tijdstip? En dan voor het opstaan? Is hier volgens mij niet haalbaar.

Maar lastig dat je dan nu nog geen zekerheid hebt of je een eisprong hebt of niet.
hier ook weer een stenoberichtje.

charlotte, gefeliciteerd met je nichtje! is het het eerste nichtje maw zijn die andere twee neefjes? leuk hoor

gw, fijn dat je zo een leuk feest hebt gehad.

becky, dito

hoest met onze recente zwangeren, duvel, maya en leonor? vooral die laatste: hoe gaat het daar verder? blijf je onder controle bij de huisarts? of hebben ze daar ook vroedvrouwen/verloskundigen/gynaecologen die de prenatale screening doen?

erine, wel een beetje kneushondje zeg. hoe is het nu met zijn lipje afgelopen? hopelijk viel de pootverwonding mee. moet er niet aan denken bij mijn harige vriendjes.

rest: zwaai. geen idee meer wat er verder nog gezegd is. heb weer zo'n drukke dag gehad, ben nu echt moe!
Mayabee, succes morgen bij de verloskundige! Wel even laten weten hoe het was he?

Momo, weltrusten!

Murron, kan me wel voorstellen hoe je je voelt hoor! En erg vreemd dat je temperatuur omlaag gaat....Nog even wachten dus en dan naar de huisarts. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen inderdaad.

Germanwings. dat is dan weer het leuke van zeker weten dat je niet zwanger bent he. Gewoon lekker drinken!! Ik heb me ook voorgenomen om als ik ongesteld wordt meteen naar de winkel te rennen voor een fles rose en een bakje filet americain hihihihi.

Mulan, bankhangse......

Charlotte, gefeliciteerd!!!!!!

Zo, dit was het wel weer voor vandaag.

Ik ga zo ook lekker op mijn bed liggen. Beetje tv kijken en dan heerlijk in slaap vallen. En dan is die verdomd vervelende maandag gelukkig weer voorbij!

Liefs Rainbow
GW, ik heb de testen van Sensitest maar misschien heb ik ze te snel weggegooid. Ga ze volgende maand een kwartier laten liggen voor ik ze weggooi. Ook las ik ergens dat je 4 uur daarvoor niet geplast mag hebben en daar heb ik niet zo opgelet.

In die tijd dat ik ze gebruikt heb (3 maanden) heb ik nog nooit een dubbele streep gehad. Eén keer dacht ik dat ik een licht streepje zag maar dat was meer omdat ik het wilde zien dan dat ik het echt zag.

Aan het temperaturen ben ik al gewend. Ik doe het elke dag om 06.28 uur (heb de wekker 2 min. eerder gezet). In het weekend lukt het me zelfs te testen terwijl mijn vriend doorslaapt. Ik leg dan mijn mobiel onder mijn kussen op trilfunctie. Het geeft ook net genoeg licht om op de thermometer te kijken en het lijstje in te vullen.
ik heb dezelfde testen murron, ben benieuwd, ik moet geloof ik vanaf vrijdag gaan beginnen. Dus hou je op de hoogte, mss zijn het wel gewoon slechte testen? Die 4 uur is echt onzin volgens mij, is nl niet echt gezond als je 4 uur niet mag plassen en volgens mij stond bij die van mij ook dat het niet uitmaakte op welk tijdstip je test.

Knap hoor dat je ook in het weekend op dezelfde tijd meet! Maar goed ik ga er voorlopig nog niet aan, ook omdat ik met mijn werk niet altijd op dezelfde tijd kan meten (moet ook wel eens midden in de nacht opstaan voor een spoedgeval).

Ik merk wel dat ik ik er (tot nu toe dan) minder mee bezig ben dan in de 1e ronde. Maar mss word het weer meer na de playdays?
murron die testen heb ik ook, en nog geen positief iets te vinden maar dat kan deze week natuurlijk nog. ik doe die testen op een willekeurig tijdstip trouwens, maakt toch niet uit wanneer je test?
Over de ovulatietesten: Volgens mij mag je 2 uur van tevoren niet gedronken hebben, want dan is de urine te veel verdund. Ochtendurine wordt niet aangeraden en het is het beste om elke dag rond dezelfde tijd te testen.

Als ik ze 10 min laat liggen zie ik een heeeeeeel vaag tweede streepje. Zit nu op dag 15, dus ik had wel een duidelijker streepje verwacht. Ik durf niet te googlen op "negatieve ovulatietest". Eerst deze maand maar even doortesten... (en playen )

GW en Becky: leuk dat jullie zulke leuke feesten hebben gehad!

Charlotte: gefeliciteerd met je nichtje!

Momo en anderen: een zwaai terug!
bij mij staat in de gebruiksaanwijzing dat je ze op ieder tijdstip van de dag kunt gebruiken en het liefst niet met ochtendurine.

En dat je het elke dag op ongeveer het zelfe tijdstip doet.

(is ook die van sensitest)
ja ok, geen alcohol is natuurlijk wel logisch, meestal test ik na het avondeten of zo. ik test deze week zeker nog iedere dag dat ik thuis slaap zeg maar. kijken of het iets oplevert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven