Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
jeumig we hebben weer zeven piesdag in een week tijd in het verschiet! (en het kan zijn dat ik mezelf daar ook nog bij aanmeld, ipv dag 29 zit ik vandaag op 27 trouwens)

@ charlotte, gek idee dat het kindje is opgelost. Begrijp dat je emotioneel bent. Hoop dat je je er snel overheen kan zetten en je kan genieten van het kindje waar alles wel goed mee is en die gewoon in oktober geboren gaat worden.

@ husky, lijkt mij ook niet echt verstandig om nog aan de buikspieroefeningen te doen, bij een vriendin van mij heeft dat zelfs de bevalling bemoeilijkt.
@ ik, ik heb ook een trombosebeen gehad. de gynaecoloog heeft daarom vorig jaar al onderzoek gedaan of ik een zwangerschap "gewoon" onder de begeleiding van een verloskundige mocht doorlopen en dat mag gelukkig.

ik heb mezelf in het begin toen ik trombose had ook zelf moeten spuiten elke dag, maar dat heeft echt niks in!!

@ charlotte wat fijn dat met het andere kindje alles goed is. dat maakt het niet meteen minder moeilijk dat je het andere kindje verloren hebt maar toch. je zult wel even tijd nodig hebben om het te verwerken. hopelijk kun je er samen met je vriend goed over praten!

@ fanatic hoe gaat 'ie? nog misselijk?

de steken in mijn zij zijn weg vandaag, snap er niks van. maar ja ga er maar vanuit dat dat niks zegt en dat ze misschien morgen zomaar weer terug kunnen zijn.

wij gaan het morgen trouwens aan mijn ouders vertellen, die komen hier eten. ben wel heel erg benieuwd naar hun reactie, kan het niet zo goed inschatten, ze verwachten het absoluut niet dat weet ik zeker. maar we zien wel.

@ becky goed plan dat je je aansluit bij de piesdagen van komende week, dan begin ik nu ook vast met duimen voor jou!
Fanatic, ik heb sinds vorige week wat last van mn darmen.

Ik, wij willen waarschijnlijk ook een Mutsy (weet niet meer welk type ik had gezien). Mijn ouders betalen de kinderwagen, dus dat scheelt een hoop

Leonor, fijn dat alles goed was met de echo!

Husky, je mag nog steeds zo veel en zo heftig sporten als je altijd hebt gedaan. Zolang jij je er goed bij voelt hoef je het wat dat betreft niet rusitger aan te doen

Charlotte, dikke knuff voor jou. Kan me voorstellen dat je het een raar idee vind dat het kindje gewoon opgelost is. Gelukkig is alles met het andere kindje wel goed! Huil nog maar lekker uit.

Wij vertellen t nu aan iedereen die het horen wil, en ik heb het ook op hyves staan nu. Leuk hoor al die enthausiaste reacties!

Ik duim voor iedereen die deze week moet/kan piezen!
Charlotte, ik vind het niet meer als logisch dat je zo emotioneel bent. Het maakt toch wel even een hele impact op je.

Ik denk aan je

Husky : Spannend dat je het gaat vertellen. Ik ga nog niets zeggen, ben alleen bang dat mijn lichaam het gaat verraden..

Wil eerst de magische 12 weken grens bereikt hebben.

Gelukkig ben ik niet meer misselijk.. een uur geleden vond ik het hier heel erg ruiken naar snijboontjes met een klontje boter & nootmuskaat hahaha (word gewoon gek)

Ik blijf Mutsy een vreemde merknaam vinden, kan er niets aan doen.

Heb gisteren heel voorzichtig even zitten kijken op een site van een babywinkel... maar ik wil me er nog niet teveel in verdiepen.

Ben volgende week trouwens lekker een weekje vrij ! Ben er aan toe !
Mutsy klinkt inderdaad wel een beetje...eeeh...mutserig! Maar als ie maar lekker rijdt! Wel gaaf dat zoveel mensen zo'n wagen van hun ouders krijgen. Dat vraag ik me sterk af in ons geval. Ik ga er zeker niet vanuit.

Husky, spannend om het morgen te vertellen!!

Haha, fanatic, snijboontjes. Die hormonen hebben duidelijk invloed op je geurverwerkingssysteem (leuk woord voor galgje).

Charlotte, ja, da's wel een naar idee he? Ik heb ook niks gezien bij mij, alleen maar heel veel bloed. Het is dus gewoon "verdwenen". Hopelijk kun je gauw weer echt gaan genieten van het kindje dat er nog wel is!

Ik heb de knop hier omgezet. Ik heb mezelf onder de kont geschopt en ik ga weer wat positiever doen. Ik word gek van m'n eigen geklaag. Dat kind komt er echt wel. En al gaat het langzamer dan gedacht, al die negatieve gedachten helpen daar toch niet bij en het kost alleen maar energie! Dan weten julie dat vast, als je denkt wat doet die specu raar ineens.

Ik ga zo de trein proberen te halen. doei!
Lieve Charlotte wat ontzettend naar allemaal zeg, kan me heel goed voorstellen dat je er kapot van bent. Gelukkig dat met dit kindje wel alles goed is. Hele dikke kus van mij.

Gelukkig IK dat je gewoon bij de verloskundige kunt blijven, en dat spuiten is minder ja, bij een ander heb ik er geen problemen mee, maar bij jezelf is wel lastig, komt vast goed!

Leuk husky dat jullie het morgen gaan vertellen spannend zeg.

Lekker fanatic een weekje vrij…

Gekke specu jezelf ook een beetje de tijd gunnen he. Maar vind het wel heel goed van je dat je probeert om weer positief denkend te worden, he weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen maar je begrijpt me denk ik wel….

Off topic maar moet het even kwijt; We zijn er bij onze belastingaangifte achter gekomen dat onze notaris een fout heeft gemaakt bij de overdracht van ons huis en aankoop nieuwe huis (lang verhaal) waardoor we nu het dubbele bedrag aan de belasting moeten betalen als gedacht, en dat geld hebben we niet, echt gigantisch Kl*te dus. Word een kleine bruiloft denk ik….. .
heej erine, is er echt niets aan te doen? bezwaartje ofzo? of gewoon die sukkel van een notaris aanklagen?? je mag me mailen over die fout. wellicht kan ik je met mijn achtergrond wat helpen?? het is tenslotte mr. DJ Momo

hier geen nieuws. ben vroeg naar huis gegaan. eerst even op de fiets naar de bijenkorf, nespresso cups halen (nieuwe smaken, jammie!!!), toen door naar de garage (auto moest voor apk, 228 eur schade. sja). nu heerlijk thuis. net even nespresso apparaat ontkalkt, smaakt het morgen nog lekkerder!! niet meer aan dok toegekomen dus, komt door toestanden op werk. lang verhaal, beetje veel detail. mss een keer op hyves.

Specu, kop op! je bent al verder gekomen dan ik! jouw tijd komt ook! positive attitude, heel goed!

hoest met party?

charlotte, kan me voorstellen dat het een raar idee is, zo'n kind wat opeens oplost in je buik... sjonge zeg. gek idee ook, had je die echo paar weken terug nooit gehad, (op jouw aandringen, omdat je zo begon te zwellen al!) dan had je nooit geweten dat het er ooit twee waren!! heel maf. Kan me voorstellen dat je in vriends gedrag een beetje een ontkenning ziet. maar probeer dat positief te benaderen: hij is gewoon door het dolle dat het kindje wat er nog wel zit helemaal goed is, en wil daar allemaal mooie dingen voor kopen en van alles regelen. das ook wel lief toch?
He Erine, da's mooi balen! Misschien de moeite waard om even met mr. Momo te mailen?

228 euro, dat valt bijna mee.... Onze APK's (van de auto dan) kosten ook wel eens bijna het dubbele. Dure hobby, dat auto rijden.

Inderdaad, Charlotte/Momo, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht. Alleen omdat je die vroege echo had, wist je dat het er 2 waren. Hoe vaak zou dat eigenlijk voorkomen dat er eentje het niet redt en dat je dat gewoon niet weet? Niet dat dit het minder erg maakt voor jou hoor Charlotte, het blijft gewoon euh, hoe zeg ik dat netjes...vervelend.
He Momo denk dat er echt niks aan te doen is zal het je op je hyves meel even toesturen....
speec, ja, valt mee he? beter dan die 800zoveel die we laatst voor de andere auto hadden.

erine heeft al weer een antwoord. waar ze hopelijk iets mee kan. credo is: niet zo maar bij laten zitten!
Nou, ik hier ook nog even op de vrijdagavond!

Specu, goed dat je je positieve vibe weer hebt gevonden, houden zo! Tuurlijk komt het goed! En je hebt wel bewijs dat je zwanger kunt worden!

Charlotte, het klopt inderdaad dat je alleen door die vroege echo wist dat je een tweeling kreeg, maar evengoed is het natuurlijk slikken.. Sterkte hoor en probeer ook te genieten van jullie kleine in je buik!

Erine, ik hoop dat mr. Momo je heeft kunnen helpen, en ik vind het persoonlijk zelf wel een heel handig forum zo, met een arts en een jurist in the house! En voor later komt de orthopedagoog Maya natuurlijk ook nog erg van pas, maar die heb ik ook al wel genoeg in mijn omgeving..

Leonor, fijn dat alles er goed uitzag zeg! Dat geeft vast een super gevoel! Bij jou zul je nu toch ook al wel wat zien, qua buikje?

Onze auto moet ook nodig onder handen genomen worden, maar t komt de hele tijd niet uit.. Hopelijk ligt binnenkort niet ineens de versnellingsbak op de snelweg..

Ben zelf een beetje bleeeeehhh... Ik heb het gevoel ineens dat jullie allemaal zwanger zijn, wat ik natuurlijk heel leuk voor jullie vind, maar dat geeft me wel een beetje een frusti gevoel.. Nou ja, ben gewoon een beetje pessimistisch over mijn kansen op een gezond kind op de een of andere manier.. Maar het komt misschien ook omdat we nu nog niet bezig zijn.. Ik met mijn superlate eisprong zit een beetje op hete kolen, maar vanaf volgende week kunnen we weer.. Ik ben alleen dat weekend weg, en da's weer niet zo handig.. Maar goed, als we komende week goed benutten, valt dat misschien ook wel weer mee..

Nou ja, ik ben een beetje aan het zeuren, dat snap ik ook wel, maar soms heb ik dat een beetje..
good meuning allemaal!!
Wat is het hier rustig....

Vanmorgen om 7.30 begonnen de bouwvakkers achter ons! Radio knoeperthard aan en veel ander kabaal! Op een zaterdagmorgen
Goedemorgen!

Het klopt inderdaad, als ik die eerdere echo niet had gehad hadden we het ook niet geweten.

Dat zegt vriendlief ook steeds, maar daar heb ik weinig aan.

Ik voel me op een of andere manier heel erg leeg.

Mn mega onderbuik word ook al ietsje kleiner, niet heel duidelijk zichtbaar maar voor mezelf wel.

Vandaag krijgen we als het goed is allemaal Woezel en Pip spulletjes die vriendlief gister besteld had.

Hoop dat ik daar wat positiefs uit kan halen!

Vriendlief heeft dit weekend weer dienst en is nu alweer opgeroepen..... Niks aan, vorig weekend ook al.....

Nah ja, ik ga zo lekker nog eventjes mn bedje in, ben heel erg moe.
goedemorgen!! net wakker, heelijk uitgeslapen, jeumig dat ga ik echt missen hoor, straks met een kind.

vandaag een wijnproeverij, en das dan voorlopig tot mijn piesdag de laatste keer alcohol maar ik ga geen wijnen van bijv 100 euro een fles laten staan als ik ze gratis mag proeven.

wij hadden gister 1063 euro kosten aan de apk! Terwijl ik had afgesproken dat 990 het maximum zou zijn. dus maandag nog even terug want daar ben ik het niet mee eens natuurlijk.

@ vcharlotte, ik hoop ook dat de woezel en pip spulletjes je een beetje op beuren

ik ga effies douchen, laterzzz
Hi....

*party (ver)wacht gewoon af totdat ze ongesteld wordt en gaat dus niet testen*Scheelt weer euro's...

Charlotte,Dikke knuf voor jouw.....

Iedereen lekker weekend?Ik ben vandaag aan het werk tot 17uur...En vanaaf een verjaardag en daarna gezellig stappen!!!!

liefs
Hi

Nogmaals thanks Momie!

Ik ben echt niet zwanger hoor Kath! Begrijp je gevoel wel, voel me de laatste dagen ook niet zo opperbest, heeft niet alleen maar met zwanger worden te maken hoor. Zijn een aantal dingen tegelijk; stom geld, twee auto’s bij de monteur, moet naar een verjaardag vanmiddag terwijl ik me het liefst de hele dag zou verstoppen.

Dus je mag best even zeuren soms heb ik dat ook wel een beetje….. ..

Sjee Annika; heb je niet even geroepen of het wat zachter kon??

Charlotte: Het klopt inderdaad dat je het eigenlijk niet geweten zou hebben, maar je weet het wel! Dikke kus van mij.

Haha Becky; echt vaak uitslapen zit er hier nu al niet in, maar dat gaan we morgen toch zeker doen hoor. Lekker he.

Party: Wat voor gevoel heb je er zelf bij? Denk je dat je ongesteld word?

Ga even lekker een uurtje niksen, zo!
zo meiden, ik heb voorjaarskriebels ofzo. eerst een uur of wat in de tuin aan de bak geweest, net mijn kledingkast HELEMAAL uitgeruimd, alles op bed gegooid, gesopt, en op 3 grote stampvolle tassen na, weer netjes teruggelegd. ben trots op mezelf. vriend zag die berg kleding. "jemig, komt dat daar uit? twee jaar lang geen nieuwe kleren voor jou". Wááát?! waaróm? "je hebt een probleem, en ik los het voor je op". De grapjas.
Momie kun je me wat kriebels overzenden kan ik wel gebruiken!
Erine,errug he van die dagen!Die wil je het liefst weer snel vergeten.Ik stuur je wat zonnestralen ....

Ja denk dat ik ongesteld wordt,ga ook iedere x naar de wc om te kijken of het al is geariveerd

Momo,klinkt meer als nesteldrang.Jij zou goed eens de volgende Mamo kunnen worden.

Eerst die vent van jou eens wat les bij brengen over vrouwen&kleding...Tttttsssss
hahahaha, ook een overvolle kledingkast? of een rommelige tuin? *zend zend*
Bedankt heb jullie stralen ontvangen......

Ben alleen bang dat ik er vandaag niet veel mee ga doen.

Heb hier een rommelige tuin, viese konijnehokken, een rommelig verbouw huis, een berg strijk en een verjaardag, zucht.

Vervelend party blijf toch duimen hoor misschien vergis jij je wel!

Jij nog klachtjes momo?
Pfff weinig puf om te reageren. Heb knallende koppijn en nog veel te veel te doen.

Iedereen een fijn weekend!
Oh Erine en Maya en Kath, allemaal in een rotstemming? Kop op meiden! Erine en Kath, het voelt dan misschien wel zo, maar jullie zijn echt niet de enige niet-zwangeren hier hoor! Niet in paniek raken, blijven ademen, en het is bijna lente!

Maya, sterkte met je hoofdpijn!

Hier alles oke. Hele ochtend in de tuin gewerkt. Ik vrees dat ik morgen niet meer kan lopen van de spierpijn... Zometeen nog even stofzuigen en wat opruimen en vanavond met man uit eten.

Enige ergernis van vandaag: de katten beginnen weer te haren. Ik heb er nu 1 op schoot en m'n kleren zitten weer helemaal onder. Bah! De volgende kat moet toch maar zo'n haarloos, afwasbaar model worden
Ik kom ook even buurten. Ben druk bezig, vanalles aan het regelen... zit al de hele middag achter de pc en telefoon... dat krijg je als je in 3 verschillende commissies bij een sportvereniging gaat zitten

Ik voel nog steeds helemaal NIETS. Maar dan ook echt niets!! Dacht dat ik pijnlijke borsten had, maar na even nadenken bleek dat spierpijn te zijn van de sportschool van dinsdag, haha. Ik heb dus geen idee wat er gaat gebeuren aankomende week, maar ik hou er ernstig rekening mee dat ik ongesteld ga worden. Als dat zo is, ga ik trouwens direct ovulatietesten bestellen....

Charlot, kan me wel voorstellen hoor, dat lege gevoel... nogmaals een dikke voor jou. Ook dit is iets wat je moet verwerken!

Momo, lachen zeg, die vriend van jou. Ik moet ook altijd dekking zoeken als ik zuchtend voor mn klerenkast sta: "ik heb geen kleren!!" scheelt niet veel of ik krijg dan een dreun voor mn hasses

Spannende week zeg, voor velen van ons!! Waaronder ikzelf dus, haha. Wanneer gaat iedereen testen? Ik zaterdag of zondag, als ik niet ongesteld ben. Pffff. stressie hoor. Gister was trouwens weer een kriebel-dag: eerst bij mn vriendin geweest: zoontje van 3 (geweldig ventje!) en dochtertje van 9 maanden :hear: daarna op verjaardag en daar waren mn schattige nichtje van 3 en neefje van 4 maanden Ben vriend besprongen bij thuiskomst

Fijn weekend!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven