Pijn in mijn zij en zwanger.

02-09-2009 21:03 7 berichten
Sinds een paar dagen weet ik dat ik zwanger ben. Helemaal leuk natuurlijk maar ook behoorlijk spannend.

Nou heb ik sinds vanmiddag pijn aan de rechterkant van mijn onderbuik (zij) Als ik stil zit voel ik het eigenlijk niet maar als ik loop of mijn been iets optil voel ik de pijn weer. Ik ben nu 4,5 week zwanger dus echt nog maar net, maar heeft iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste paar weken van mijn zwangerschap steken in mijn buik gehad, alsof ik ongesteld moest worden.... Tot ong. 6 wk.
Pijn tijdens de eerste weken hoeft niets te betekenen, maar omdat jouw pijn aan de zijkant zit is het wel goed om even in de gaten te houden. Trek aan de bel als je er erge last van krijgt.
Misschien heeft het niets met je zwangerschap te maken.

Ik heb ook wel eens flinke pijn in mijn zij en dan heb ik blaasontsteking. Maar goed, ik ben geen arts
Ik weet dat jullie geen arts zijn....maar vond het een beetje overdreven om er nu de huisarts voor te bellen. Wilde morgen de verloskundige bellen om me in te schrijven dus gelijk maar even vragen. Ben gewoon een beetje ongerust omdat het vorige keer ook mis is gegaan en hoop natuurlijk dat het deze keer wel goed gaat. Denk dat ik daarom ook ieder pijntje voel en me gelijk zorgen maak.
Van harte gefeliciteerd!

Als de pijn aanhoudt en steeds erger wordt, dan moet je zeker even aan de bel trekken. Voor nu mag je trouwens wel 2 paracetamollen nemen en evt iets warms (niet heet) er tegen aan houden.
Dank je blumpke.

Vanmorgen gelijk verloskundige gebeld. Dacht aan aan blaasontsteking. Urine gecontroleerd en heb een lichte blaasontsteking. Moet nu veel water drinken en even kijken hoe het morgen gaat. Anders krijg ik misschien toch medicijnen.

Even afwachten dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven