Pijn in mijn zij en zwanger.

woensdag 2 september 2009 om 21:03
Sinds een paar dagen weet ik dat ik zwanger ben. Helemaal leuk natuurlijk maar ook behoorlijk spannend.
Nou heb ik sinds vanmiddag pijn aan de rechterkant van mijn onderbuik (zij) Als ik stil zit voel ik het eigenlijk niet maar als ik loop of mijn been iets optil voel ik de pijn weer. Ik ben nu 4,5 week zwanger dus echt nog maar net, maar heeft iemand hier ervaring mee?
Nou heb ik sinds vanmiddag pijn aan de rechterkant van mijn onderbuik (zij) Als ik stil zit voel ik het eigenlijk niet maar als ik loop of mijn been iets optil voel ik de pijn weer. Ik ben nu 4,5 week zwanger dus echt nog maar net, maar heeft iemand hier ervaring mee?

woensdag 2 september 2009 om 22:00
Ik weet dat jullie geen arts zijn....maar vond het een beetje overdreven om er nu de huisarts voor te bellen. Wilde morgen de verloskundige bellen om me in te schrijven dus gelijk maar even vragen. Ben gewoon een beetje ongerust omdat het vorige keer ook mis is gegaan en hoop natuurlijk dat het deze keer wel goed gaat. Denk dat ik daarom ook ieder pijntje voel en me gelijk zorgen maak.

donderdag 3 september 2009 om 09:59