Pokemon kaarten uit China?

18-07-2017 20:13 14 berichten
Mijn oudste verzamelt graag Pokemon kaarten. Hij doet er niets mee, vindt het alleen leuk om een grote stapel te hebben. Nadat ik eerst daadwerkelijk 6 euro voor een pakje neergelegd had in de speelgoedwinkel, kwam ik er snel achter dat ze ook via aliexpress te krijgen zijn. Voor een veel gunstiger prijs.

Alleen: ik kan ze niet meer vinden en zoon wil graag weer een pakje bestellen. Weet iemand waar ik ze nu nog krijgen? Drie weken bezorgtijd maakt me niets uit.

Ben ik nou gek of zijn ze echt van de site af?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het een beetje voorbij, de pokémonkaarten-hype. Ze zijn hier bij intertoys ook niet meer te krijgen...
The time is now
Hmm, dat zou het verklaren. Jammer genoeg zijn ze hier nog bij Intertoys te krijgen, schijnt. Daar baal ik van want ik vind het belachelijk dat hij twaalf euro uit zijn spaarpot haalt voor zulke troep. Dat is drie maanden spaargeld.
Pokémonkaarten zijn er al jaren en zullen voorlopig ook wel blijven.
Het verschil tussen nepperds en echte is vaak best groot .
Pretzel66: dat maakt hem en mij niets uit. Als heet het Pokamon. Als ik maar niet zes euro moet dokken een stukje karton.
Alle reacties Link kopieren
https://nl.aliexpress.com/item/9PCS-Bag ... 4QItT4&s=p

Deze?
Fuck me, ik ben al de hele avond aan het kookelen. Welke zoekterm heb je gebruikt?

Echt waar, je bespaart me drie weken aan zeurderig jengelen. "Maar mama, je had het beloofd. Wat je belooft, moet je doen." Etc. etc.

Als dank geef ik mijn tweede kind aan je. Die is minstens tien pakjes Pokemon waard.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, 2e kind mag je houden hoor.
Maak hem maar blij morgen ochtend.

Ik heb gezocht op Pokémon cards en toen stond het onderaan bij, dit vind je ook leuk oid
Ik zie nu dat het Pikachu kaarten zijn (net niet de goeie). Maar dit is goed genoeg. Hoera! Scheelt me weer tien jaar van mijn leven.
Alle reacties Link kopieren
Hmmmmm
En is dit wat?
https://www.wish.com/m/search/Pokémon%20cards
Heb er verder geen verstand van hoor🙈
Alle reacties Link kopieren
Op wish staan er heel veel :)
Internagelaktisch
Ik heb ze destijds via Wish besteld, 100 kaarten voor 2,50. Je ziet naast de echte wel dat ze nep zijn hoor maar dat maakt die kinderen hier echt geen drol uit.
Alle reacties Link kopieren
En anders via Marktplaats, lokale FB groepen of Geek Marketplace (ook een FB groep)? De niet zo bijzondere zijn daar vast voor kleinere prijsje te vinden...
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-10-2017 20:37
Reden: spam
98.18% gewijzigd
Pokemon Kaarten Pokemon Kaarten blog Pokemon Kaarten kopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven