Positiebroek vraag

26-02-2012 10:49 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een positiebroek in een kleine maat. ik heb zelf normaal maat 34. Bij de meeste winkels zie ik broeken vanaf maat 36. Nu heb ik bij de h&m een broek besteld en hier zitten geen verstelknoopjes in. Dan zakt de broek in maat 34 nog af.

Hebben jullie een idee waar je een betaalbare broek kunt bestellen in een kleine maat met verstelknoopjes?
mamalicious begint bij 26/27 soms S. Op de site staan aantal modellen.
Ik zag het en vind de broeken erg mooi, maar ik vind 70 euro voor een broek die ik waarschijnlijk nog 4 maanden draag erg prijzig.
reken maar dat als je een goeie positiebroek koopt dat je er in woont de komende 4 maanden.
Op marktplaats vind je veel positiekleding voor een kleiner prijsje. Even wassen en weer zo goed als nieuw.

Dat misschien een idee?
of je moet op marktplaats kijken. Staat er vol mee. Maar dat moet je net willen natuurlijk
quote:Teddy82 schreef op 26 februari 2012 @ 10:57:

reken maar dat als je een goeie positiebroek koopt dat je er in woont de komende 4 maanden.

1 broek? Ik had er 6 die ik nu voor de tweede ronde weer draag.

Ja, het kost even wat, maar ik heb veel in de uitverkoop gescoord.
Waarom kijk je niet voor gewone broeken in jouw maat met stretch.

Ik heb nog nooit een positiebroek gekocht. is niet nodig terwijl ik aardig wat aankom. Met leggings kom je ook een heel eind.
quote:helene31 schreef op 26 februari 2012 @ 10:59:

[...]

1 broek? Ik had er 6 die ik nu voor de tweede ronde weer draag.

Ja, het kost even wat, maar ik heb veel in de uitverkoop gescoord.ik heb 2 goeie spijkerboeken die ik nu (3e zwangerschap) nog steeds draag. Daarnaast had ik veel leggings en jurkjes aan
Een gewone lage spijkerbroek voldoet ook.

Ik heb trouwens een positiebroek waarbij de verstelelastieken erg goed verstopt zaten tussen broeksband en elastieken band. Kostte wat weken voordat ik ze gevonden had :-D
Ik las politiebroek
quote:Teddy82 schreef op 26 februari 2012 @ 10:57:

reken maar dat als je een goeie positiebroek koopt dat je er in woont de komende 4 maanden.Jah en nog 2 maanden na de bevalling in mijn geval.
Ja, idd. Mijn ervaring is dat je je positiebroek na de bevalling ook nog wel 1 of 2 maanden draagt.

Als is het alleen maar om je surfplanken in kwijt te kunnen
ik heb altijd broeken gehad met van dat knopen elastiek, kan je 9 maanden dragen, en steeds passend maken.

en inderdaad, kijk eens op marktplaats,

ik had een heel pakket zwangerschapskleding voor nog geen 50 euro.
Via internet bestellen vind ik zelf lastig met positiekleding. Je hebt het waarschijnlijk nog nooit eerder gedragen dus je weet niet wel merk prettig zit en welk merk niet. En of je liever een lage broek hebt zonder band of juist een broek die over de buik valt. Ik zou in jouw geval liever naar een goede zaak gaan waar ze je kunnen adviseren. En voor een lange broek van een duurder merk kan je nu goed terecht want het is nog net opruiming. Juist zo'n hele kleine maat zit er vast nog wel tussen. Voor de zomer zou ik ook gaan voor leggings en jurkjes/rokjes. Ik vond het al snel te warm omdat je vaak dubbele en extra dikke lagen over je buik hebt.

Prenatal heeft een eigen merk positiekleding, daar zou je ook eens kunnen kijken.
-
Leggings met tunieken en jurken vond ik ook fijn dragen toen ik zwanger was maar dat moet je ook maar net leuk vinden.
Het hangt er erg van af hoe je dikker wordt. Ik had alleen grotere borsten en een buik. Ik kon tot en met 8 en halve maand zwangerschap zonder problemen een normale spijkerbroek aan (zonder elastiekje o.i.d.). Ik zou dus pas een broek kopen als je deze nodig hebt.

Leggings/ panties met een jurkje vond ik heel prettig. Een heel fijn jurkje heb ik bij Prenatal in de uitverkoop gekocht voor 15 euro. Daarnaast had ik 1 positiespijkerbroek met een stukje elastiek verwerkt in de band (dus geen knopenelastiek) van Mexx. Helaas verkopen ze geen Mexx positiekleding in NL.

Bovenstaande kledingstukken heb ik ook weer uitgeleend aan een vriendin, dus misschien kun je ook nog wat dingen lenen?

Ik heb overigens wel wat meer een standaard maat (40 en na zwangerschap 42).
Mamalicious broeken kun je Online heel goedkoop krijgen. In ieder geval onder de 25 euro. Even Googlen op ik en mijn kind!
En kaetje een broek over je buik? Serieus? Dat zit toch echt niet?
quote:Loeszie schreef op 26 februari 2012 @ 13:35:

En kaetje een broek over je buik? Serieus? Dat zit toch echt niet?ik denk dat ze een broek met een stuk stof erboven wat over je buik valt bedoeld
Hier goede ervaring met Top Shop (Engeland) en Esprit online. Beide hebben broeken vanaf maat 34 zag ik.

Ik heb bij Top Shop een rok gekocht die ik op het laatst bijna iedere dag droeg, heel comfortabel en ook nog stijlvol. Bezorging ging ook prima vanuit Engeland.
quote:Simooon schreef op 26 februari 2012 @ 11:27:

Ik las politiebroek IK OOK !!!!!
quote:Loeszie schreef op 26 februari 2012 @ 13:35:

En kaetje een broek over je buik? Serieus? Dat zit toch echt niet?Natuurlijk bedoel ik die band die er aan zit die over je buik zit. Lekker warm in de zomer.
Weet je zeker dat er geen verstelknoopjes in zitten? Ik dacht dat h&m die er toch wel altijd in had zitten...

Er zijn ook van die setjes die bestaan uit een stukje elastiek met een soort lapje, die kun je dan tussen je gulp doen. Zo kun je je gewone broeken wat langer dragen. Overigens zal het per vrouw wel erg verschillen, ik draag bijv. erg laag (ik zie er nu uit alsof de baby er ieder moment uit kan vallen en ik moet nog 9 weken) en gewone broeken zitten (zelfs heupbroeken met gulp open) zitten al een tijdje niet meer lekker.

Er komt wel weer lekkerder weer aan, toen ik in de zomer zwanger was heb ik veel van die stoffen broeken van de H&M en C&A gedragen, in allerlei leuke kleurtjes.

Verder heb ik zelf ook een hoop via mp gekocht, ziet er vaak nog prima uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven