Positieve test maar toch licht ongesteld?

dinsdag 19 augustus 2008 om 09:20
Ik had het bij elke zwangerschap (3 in totaal waarvan 1 late miskraam). Het kwam door een gevoelige baarmoedermond en door de goede doorbloeding ivm je zwangerschap bloedde het nogal makkelijk.
Als je een duidelijker streepje wilt kun je ook een digitale test doen; dan staat er gewoon in letters zwanger/niet zwanger. Is wel wat duurder dan de gewone streepjestest.
Als je een duidelijker streepje wilt kun je ook een digitale test doen; dan staat er gewoon in letters zwanger/niet zwanger. Is wel wat duurder dan de gewone streepjestest.
Poep, wie heeft jou gescheten?
dinsdag 19 augustus 2008 om 10:00
Je zou zeggen, een vage streep is toch een streep, toch? En ongesteld worden ertussendoor hoeft niet perse iets te zeggen: een vriendin van mij was met de pil gestopt, licht ongesteld geworden, en bij eerste echo bleek ze al 13 ipv 8 weken te zijn, dus de zwangerschap en de ongesteldheid hebben elkaar 'gekruist' zeg maar...
Ik zou gewoon over een paar dagen nog een keer testen, en voor de rest zul je inderdaad (voorzichtig blij) moeten afwachten. Heel veel succes in ieder geval!!!
Ik zou gewoon over een paar dagen nog een keer testen, en voor de rest zul je inderdaad (voorzichtig blij) moeten afwachten. Heel veel succes in ieder geval!!!