proberen voor een tweede, wie ook?

12-07-2008 13:51 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
sorry, gesloten.
hoi hoi,

sorry dat wat afwezig ben. het is soms moeilijk om al die verhalen te lezen. als het me teveel word schrijf ik niet.

El: gefeliciteerd met de kleine. geniet er van

Gisteren moest ik naar de gyn. mijn moeder zou me brengen krijgt ze een ongeluk. gelukkig alleen blik schade. ik een taxi gebeld die niet kwam opdagen. buuf die 20 wkn zwanger is kwam gezellig voor de deur bij me zitten om te vertellen hoe goed het wel niet met haar ging grrrrrrrrrrrrrrrr

gelukkig was taxi 2 er snel.

met mijn hormonen is niks aan de hand. netjes een eisprong gehad. nu mag k. weer een potje inleveren. en de gyn. zij zelf dat we dan maar snel aan de slag moeten gaan.......erg fijn om te horen.
hoi, hier een teleurgestelde ikke, er volgt dan ook een ego bericht.....:

Wat is er aan de hand?

Gister zijn we in het ziekenhuis geweest voor een termijnecho.

Bij een zwangerschapsduur van 7 weken was er echter nog te weinig te zien, wel een vruchtzakje, maar geen vrucht.

Dat kan 2 dingen betekenen: of ik ben korter zwanger dan gedacht, of er is in aanleg iets niet goed en zal de zwangerschap niet voortgezet kunnen worden.

Over 14 dagen (11 mei) moet ik terugkomen voor een echo, dan zal blijken of er alsnog een levend vruchtje is ontstaan of dat er geen progressie is geweest.

In tussentijd geeft de gynaecoloog mij 50% kans op een goede afloop en 50% kans op een miskraam. Ergens in de komende 2 weken kan het dus alsnog fout gaan, hetgeen mij (ons) een zeer onzeker gevoel geeft. De kans is groot dat ik ergens onderweg te maken krijg met bloedverlies / beginnende miskraam en dat geeft een alles behalve prettig idee. Nog even los van het feit dat het ook voelt als falen, van mijzelf en van mijn lijf en dat we mogelijk opnieuw niet mogen verwachten wat we wel graag willen; een 2e kind.

Ondertussen probeer ik gewoon mijn ding te doen, wat het ene moment goed lukt (afleiding!) en het andere moment minder.....

WAT EEN GEDOE! het liefst gaf ik overal de brui aan, ook aan het hele zwangerschapsgebeuren.

desondanks iedereen een fijn weekend!
Timzalot, toch even inbreken hier om je een te geven. Nare berichten, temeer je nu eigenlijk nog steeds niet goed weet waar je aan toe bent. Weet dat ik voor je duim.

TD, breekt weer uit.
he getver Timzalot het zit weer lekker mee voor je zeg. Meid ik kan me voorstellen dat je nu helemaal niet meer gerust bent op een goede afloop en ook het idee dat je op je werk/tijdens het shoppen oid spontaan kan gaan bloeden is helemaal niet fijn. Wij gaan hier voor je duimen dat het deze keer toch de goede 50% wordt!!
Verd%mme Timz,

Kan nu van alles tikken als, ik heb een vriendin en....of ....maar dat verandert niets aan jou gevoel.

Kan je ook van alles vragen zoals weet je zeker dat je niet korter zwanger bent...etc

Integendeel wil ik je een dikke knuffel geven en houd moed! Vertrouw in je lichaam en weet dat ik voor je hoop hoop op een 2e kindje!!

Probeer hoe moeilijk het is afleiding te zoeken in dingen die je graag doet...zal je zien dat het snel 11 mei is.

Kus Vina
Verdorie Timz

Wat een teleurstelling zeg. Ik hoop zo dat je bij de goede 50% zit. Ik duim voor je. Weet niet goed wat ik verder moet zeggen/schrijven. Behalve sterkte en hopelijk is het snel 11 mei.

Liefs,

India
ik sluit me bij de rest aan en geef je heel veel knuffels zoveel als je nodig hebt. en duim voor een goede echo over 2 wkn.
Ik ben wel Tammy maar viva logt steeds in met mijn andere account haha....

Ik lees heel soms nog mee maar wilde nu (half zittend in mijn trouwtenue, pasavond) wel een hele dikke knuffel geven.

Ik kom binnenkort echt weer even langer schrijven maar ga me nu weer vol laten prikken met spelden hihi

Liefs
Lieve Timz,

Ik ben er even stil van. Dit komt zo onverwacht. Ik had zo het gevoel, de hoop dat het goed zou zijn en dat jullie tweede kindje er nu echt aankwam. Net als de anderen hoop ik dat je over twee weken goed bericht krijgt bij je echo! Ik zal aan je denken! Een dikke knuffel voor jou en Timz-man.

Hier is het een beetje raar. Ik had ongesteld moeten worden, zit nu op dag 33 van mijn cyclus, maar er is nog niks te merken van een aankomende menstruatie. Geloof niet dat ik zwanger ben dus ben een beetje bang dat het misschien komt omdat ik in relatief korte tijd bijna 10 kilo ben afgevallen. Zou dat kunnen? Heb er geen idee van.

Volgende week woensdag vliegt lief naar Milaan voor z'n werk, ik ga er donderdagavond achteraan en dan gaan we vrijdag met de trein naar Venetie. Spannend en leuk! Heb er zin in. Voor het eerst dat we zonder zoonlief weggaan. Best een beetje eng, zal hem erg missen, maar ben zo ontzettend toe aan een paar dagen weg zonder kind.

Ik ga weer even relaxen op de bank. Timz, nogmaals sterkte!

Liefs,

Red
oh red, wat heerlijk zo'n vooruitzicht, Italie is te gek!

en zonder zoon is de eerste (paar) keer moeilijk, maar ook heerlijk, even niet denken: hoe laat is het? waar kan hij slapen? wat kan hij eten? Nee, dit weekend bepalen jullie het ritme, dus dat wordt eindeloos op een terrasje zitten met je ogen dicht (of open, weet ik veel) lekker laat eten en UITSLAPEN joepie! geniet ervan joh

met mij gaat het intussen redelijk goed, het is rustig, als in: geen bloedverlies (tot nu toe!) en "normale zwangerschapskwaaltjes" zoals veel misselijk, af en toe buikpijntjes, en moe....... Het is nog altijd 50-50 maar ik ben er vrij rustig onder, hoe het ook loopt ik kan er toch niets aan doen, die machteloosheid heeft een beetje plaats gemaakt voor berusting en afwachtendheid.

Maar de klap zal groot zijn als blijkt dat er enkel een vruchtzakje groeit en geen kind en dat mijn lijf nu dus lekker met mij aan de haal is, want dan heb ik me helemaal voor niets 5 weken beroerd gevoeld, plus de ellende die daar nog op volgt. Maar ik denk er nog maar niet aan.............

en tammy, veel plezier jij!!

x timz
sjonge wat is het hier rustig?!

ik heb ook eigenlijk geen nieuws, gelukkig komt de volgende echo datum eindelijk in zicht, ook al heb ik daar niet echt een goed gevoel over (de uitslag). De pest is dat ik me nu telkens vermoeider en misselijker voel, zo erg dat ik 's ochtends bijna m'n bed niet uit kom en overdag weinig puf heb om met zoonlief iets te ondernemen. En als je nou weet waar je het voor doet........, maar ik denk telkens maar K** en dit is allemaal vast voor niks en mijn zoontje is de dupe.

nou ja sorry voor mijn klaagzang, hopelijk heeft iemand anders vrolijker nieuws!!

red, alweer thuis?

el, hoe gaat het bij jullie thuis?

marianne?

en de rest?
Nee hoor meis, klaag maar een end weg.....ik vind dat je daar alle reden toe hebt.

Ik heb niet zo heel veel nieuws, ben ziek en voel me zielig omdat iedereen in mijn omgeving ineens zwanger lijkt te worden (een vriendin zelfs ongewenst, nooit gedacht dat ik me daar nu zo boos over zou maken)

Hoe gaat het verder met iedereen?
hey!

ja, herken je gevoel, gewoon even lekker boos worden hoor (niet op haar natuurlijk) maar op eh...... nou ja, de omstandigheden.

wanneer is je trouwdatum, of ben je al geweest??????
nee we moeten nog 3 weken wachten....begint nu toch wel heel spannend te worden.

Ik kan ook op niemand boos worden, ben tenslotte zelf weer tijdelijk aan de pil gegaan maar dan nog. Misschien ben ik ook wel boos op mijn eigen verantwoordelijkheidsgevoel haha.

Ben nu ook heel erg ongi, dus eigenlijk is alles even stom en vervelend. Ik kom wel weer terug als de hormonen weer in slaap zijn haha
hey dames,

Timz nog even en dan krijg je de echo dan weet je zeker of het allemaal voor "niets" is. Kan me wel voorstellen dat je zeker als je je zo belabberd voelt het allemaal helemaal niet eerlijk vind!

Tammy: nog even zeg en dan ben je de bruid! Beginnen de zenuwen al toe te slaan? Heb je je jurk al in huis of moet je hem nog afpassen?

Hier alles wel ok, alleen de nachten gaan me nu opbreken. ook al slaapt Gwen braaf tussen alle voedingen in je moet er in het slechtste geval toch 2 keer uit. Vannacht gelukkig wel een mooie ruk gemaakt van 22-4.30 dus maar 1 keer eruit en dat voelt meteen al een stuk beter!

Hoe gaat het met de rest van de meiden??
lieve allemaal,

met mij is het niet goed. Gister echo gehad, er was sprake van een lege vruchtzak (die wel gegroeid was, daarom nog volop zwangerschaosverschijnselen). Morgen zal ik een curretage ondergaan. En dan...... wil ik voorlopig even niets. Misschien na de zomer weer eens opnieuw beginnen.

Ik stop ook met forummen, dit is mijn laatste bericht. Sinds ik forum is mij op zwangerworden gebied werkelijk niets goeds overkomen, ik word er bijna bijgelovig van. Het maakt in elk geval dat ik er telkens maar bewust mee bezig blijf. En dat, dat wil ik nu echt niet meer.

Dus, hopelijk vinden jullie het niet erg, maar hef ik dit topic op.

Red, jou wil ik speciaal nog even bedanken voor je wijze woorden en heelerg veel succes wensen met jezelf, je man, je kind, je baan en je leven!

natuurlijk ook alle anderen, bedankt voor de leuke, ondersteunende, begripvolle, etc posts!

X timz
Lieve Timz, hoe is het met je? Heb je al iets meer zekerheid? Of verblijf je nog in onzekerheid. Hoop het allerbeste voor je..en natuurlijk ook voor de rest van de dames!!

Liefs, Vina
Lieve lieve Timz (en Timzman),

Mijn bericht heeft het jouwe gekruist.

Woorden schieten mij te kort..hoopten zo voor jullie dat het goed zat.

Laat je gevoel spreken, huil en verwerk dit met je man Timz.

Ik begrijp je volkomen dat je afstand neemt van het forum.

Dit geeft mij ook een bepaalde rust.

Wens je al het goeds toe ( en natuurlijk de rest van de dames ook).

Ontzettend veel kracht en moed om verder te gaan Timz met een dikke knuffel X Vina
Lieve timz,

Wat vind ik dit erg voor je. had echt vertrouwen dat het wel goed zat. Begrijp ook heel goed dat je even afstand wilt nemen van het forum.

Heel veel sterkte morgen en de komende tijd.

Dikke knuffel

India
Lieve Timz,

meid het lijkt er idd wel op dat het forum niet veel goeds voor je brengt. Veel sterkte en succes voor op de lange termijn!

Voor alle andere meiden, jullie ook veel succes en geniet van jullie ukkies!
Lieve Timz!

Ik vind het zo erg voor je! Je leest dit waarschijnlijk niet meer, ik kan me voorstellen dat je helemaal klaar bent met het forum. Ik vind je berichtje speciaal aan mij erg lief. Ik heb ook erg veel steun aan jou gehad, voelde wel een connectie tussen ons.

Lieve meid, ik wens je alle goeds van de wereld, ik gun het je zo! Mocht je behoefte hebben om contact met me op te nemen om te praten of wat dan ook, dan kun je me bereiken via naughty_redgirl@hotmail.com

Ik ga me voorlopig ook even verwijderd houden van het forum, ik heb nog teveel dingen aan mijn hoofd om bewust mee te forummen.

Liefs voor jullie allemaal!

Red
lieve timz,

ik weet niet of je nog kijkt hier. maar ik vind het echt vreselijk voor je. je kan beter lang wachten zo als ik dan 2x dat het niet goed gaat. ik hoop echt dat het in de toekomst toch weer een beeb in de buik is. maar doe eerst lekker rustig aan.

ik heb al een tijdje geen internet ben opvakantie geweest en heb een huis gekocht. dus druk druk druk. ms spreken we elkaar nog is op een ander forum. veel geluk met jullie kind(eren)

xxx marianne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven