"Gaat snel he?" en andere oerdomme clichees

01-08-2008 18:48 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat hoor ik zo vaak! "Gaat snel he, voor je het weet zijn ze groot!"

Dat vind ik helemaal niet! Het gaat behoorlijk langzaam zelfs. Maar daarin ben ik kennelijk de enige.

Iemand anders nog fijne oeverloze clichees in de aanbieding?
Hoe later op de avond hoe schoner het volk.

Met slechte mensen gaat het altijd goed.

Waar 2 vechten hebben 2 schuld.

En nog zo veel meer onzin ............
Met je verjaardag: "en voel je je al een jaartje ouder"?

Tuurlijk mens, ik voel me vandaag een jaar ouder als gisteren......duh !!
Al dat geouwehoer over een 'koningskoppel'. Misschien had ik het wel leuk gevonden om 4 jongens te krijgen. Of 6 meiden. Waarom moet iedereen persé een jongen en een meisje? En nog erger: neemt iedereen daarna aan dat je 'klaar' bent, je hebt tenslotte een jongen en een meisje, wat wil een mens nog meer?
"Doet 'ie anders noooooit!"
Na 2 jongens zwanger van een meisje; "AHHH, een droom!"

Na 2 jongens zwanger van nog een jongen: "AHHH wat leuk, een huis vol jongens!"

Etc.
Baby huilt/jengelt/kwijlt/hangt/wil niets *, kortom is even niet zijn vrolijke zelf.

"Ooooh, hij krijgt vast tandjes"

* streep door wat niet van toepassing is
Loretta is De Mol. Punt.
gaat wel over voordat je een jongetje bent.....dit wordt dan tegen meisjes gezegd en betekent gewoonweg....Kop dicht en niet zeuren!
"En,wanneer komen er kinderen?Julie zijn toch al 3 jaar getrouwd?Dan zeg ik;"We zijn al 5 jaar medisch bezig"en dan krijg je de reactie;"Je moet er niet mee bezig zijn"of deze"Zal ik mijn man even langssturen" of"je moet eens lekker op vakantie gaan!!"Donder op zeg,maar zo makkellijk wordt er nou op gereageerd,doodmoe worden we ervan!!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
"lekker weertje he?" of "wat een rot-weer met die regen"

als mensen niet weten wat ze moeten zeggen. maar toch iets te zeggen willen hebben.

ZEG DAN NIKS......
Ik kan ze wel achter het behang plakken af en toe hoor, hihi
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:esra schreef op 01 augustus 2008 @ 19:08:

"En,wanneer komen er kinderen?Julie zijn toch al 3 jaar getrouwd?Dan zeg ik;"We zijn al 5 jaar medisch bezig"en dan krijg je de reactie;"Je moet er niet mee bezig zijn"of deze"Zal ik mijn man even langssturen" of"je moet eens lekker op vakantie gaan!!"Donder op zeg,maar zo makkellijk wordt er nou op gereageerd,doodmoe worden we ervan!!!!

Niet mee bezig zijn? Moet je dan maar wachten op de ooievaar of zo.

Mijn moeder zei laatst tegen een stel dat ook in de 'medische molen' zit, "als je een kindje adopteert, dan komt er meestal vanzelf een eigen kindje." Mijn moeder is doorgaans de domste niet, maar ik viel bijna om van verbazing door deze opmerking. Heb je die ook wel eens voor de voeten geworpen gekregen?
Carlice;Ja,zeker deze"Dan adopteren jullie toch een kindje?'NEE,wij willen een kind van ons samen en anders niet!!!
"Je krijgt er zoveel voor terug!"

O ja, wat dan? en wanneer?
Wat líjken ze op elkaar..
Hoe komt ze toch aan dat blonde haar? Jullie zijn allebei donker!
Zulllen we dan maar niets meer zeggen?
Als je ergens aankomt: 'kon je het vinden?'

Nee ik rij verderop nog steeds rondjes en sta op het punt om je te bellen om te vragen hoe ik bij je huis moet komen.
Soms is dat wel beter idd, BG.
" Wat ben je bruin geworden in de vakantie" " Ja, het meeste is er al af "

Lekker belankrijk...haha
'Hoe wist je dat ik het was?" misschien heb ik een nummermelder?

"Ben je al wakker?' Nee ,ik slaap nog,daarom neem ik de telefoon op....

'Ben je vrij vandaag?"Nee ,ik ben nu op mijn werk..........
Van cabaretier (weet niet meer welke);

"Zo zie je elkaar nooit, en zo kom je elkaar twee keer tegen"

"Derde keer trakteren!!!"

Ja hoor, as if...
Sorrry, zie nu pas dat het onderwerp onder kinderen valt, slaat dus nergens op!
" Waarom hebben jullie geen kinderen" ?

(vraag gvd toch ook niet waarom jij je wel hebt)

" Mensen die geen kinderen hebben zijn maar egoistisch hoor" !

(nee, kinderen krijgen/nemen dat is pas egoistisch...kind vraagt er niet om op op de wereld te worden gezet toch)

" Als je nog kinderen wil, moet je wel opschieten hoor...straks kan het niet meer" (mag ik dat zelf bepalen??)

" Als je ooit kinderen neemt stop je zeker met werken"?

(nee, ik heb voor jan l*l op mijn 24e nog HBO gedaan en los nog steeds mijn studieschuld af"?)

Of de aller, allerergste (toen wij pas wisten dat mijn moeder ongeneeslijk ziek was...inmiddels is zij bijna 5 weken geleden overleden")

" Nu ga je zeker proberen snel zwanger te worden...is leuk voor je moeder...dan kan ze nog "even" oma zijn.

Mocht ik al aan kinderen denken....door al dit geouwehoer met als laatste opmerking als klap op de vuurpijl ben ik er voorlopig even klaar mee.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik hoor dat ook vaak, dat het zo snel gaat, maar ik vind dat zelf ook echt! En ik denk dat veel mensen met grotere kinderen dat zeggen en dan is het achteraf gezien altijd wel snel gegaan.

En je krijgt er zoveel voor terug, dat is toch ook zo? Of kom ik daar nog op terug al dochterlief ouder is? (ze is nu 7 maanden)

Nog zo'n cliche opmerking: wat ben je grooooot geworden! Vond ik altijd verschrikkelijk, nu zeg ik het zelf vaak ook Maar het is ook echt zo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven