Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
@orchid! Wauzers.. nou, dat lijkt op hartstikke zwanger! ik zet je nog niet in de tabel.. maar morgen na je tweede pos. test wel hoor!

@assie: rangschikken? mijn god, ben al blij dat ik dit al voor elkaar krijg.. (ben nu met een jaarverslag bezig met div. grafieken ed.. en die zijn nog makkelijker aan te passen dan dit)...

mini ik haal je eruit.. maar alleen als je dat echt wil, van mij mag je blijven staan hoor
OMG zit de veelbesproken uitzending te kijken van Zembla 'Oude Moeders'...
quote:Springstof schreef op 08 april 2010 @ 14:19:

OMG zit de veelbesproken uitzending te kijken van Zembla 'Oude Moeders'...Toevallig zit ik net de SBS 6 serie 'Tienermoeders' te kijken.
Hmm, misschien een betere optie om te kijken
Sorry Janine.....ik heb niets gezegd over rangschikken

haha.....geen idee dat het zo onwerkbaar iets is!
Ik vind het anders behoorlijk ergerlijk... Die meisjes zijn niet briljant, om het vriendelijk uit te drukken.
Ok, ik schakel in...

(alles om maar niet te studeren haha)

Edit: te laat....
Ik wil ook heel graag niet studeren inderdaad... Wat zou jij aan het bestuderen moeten zijn?
Ik zou eigenlijk crisiscommunicatie moeten studeren, maar wat ik aan het doen ben, heeft meer weg van op-alle-mogelijke-manieren-mijn-studieboek-negeren:

- plantjes water geven

- was opvouwen

- viva forum checken

- hyves afspeuren naar zwangere vriendinnen ( ja, ik weet het)

- onzin googlen

- youtuben

etz.

En jij?
springeding.. zou je misschien kunnen aangeven hoe oud je bent? dan zet ik dat nog in de tabel.. en wanneer je hoopt/denkt/ te kunnen/mogen starten..?

thanks

ennuh, succes met je crisis
Had ik er al ingezet, maar er is een recordaantal posts overheen gekomen!

Ik ben 29 en vriendje wil er zo tegen het eind van het jaar over nadenken, dus laten we positief denken en er dec 2010 van maken!

Tja, crisiscommunicatie: dat zou moeten betekenen dat ik het hoofd cool kan houden tegen dec 2010 als ik door het gerammel lief niet eens meer hoor en dan tijdens de hormooncrisis alsnog de juiste dingen weet te zeggen
@Orchid

Een klein, vaag streepje is een streep is zwanger! Dat ding reageert niet als er geen hormonen zijn. Maar ik snap dat het een beetje eng is om dat al hardop te zeggen, laat staan te schrijven. Morgenochtend zal ik je wel écht feliciteren .

@Springstif en minie

Aan de studie jullie!

@Minie, dus als Meis 1 jaar is gaan jullie voor nr 2. Leuk!

Nou ik moet écht een artikel, drie websiteteksten en een paar mails tikken dusch...
Pffff, kan iemand mij hier even aan het werk zetten misschien? Hier echt last van werkontwijkend gedrag...
Pipo: ruilen? Jij studeren, ikke werken
@pipo

Same here, maar ik moet écht. Laten we afspreken om iig te beginnen met één klusje. En daarna nog een... Hup!
OK ik schiet hier in de Nerd-stand:

HUP!! Allemaal werken/studeren!!!
quote:Springstof schreef op 08 april 2010 @ 15:23:

Ik zou eigenlijk crisiscommunicatie moeten studeren, maar wat ik aan het doen ben, heeft meer weg van op-alle-mogelijke-manieren-mijn-studieboek-negeren:

- plantjes water geven

- was opvouwen

- viva forum checken

- hyves afspeuren naar zwangere vriendinnen ( ja, ik weet het)

- onzin googlen

- youtuben

etz.

En jij?Ik zou het (extra)piramidaal systeem moeten bestuderen, maar ik ben Meis aan het entertainen (ze ligt te blootkonten op een aankleedkussen), die Oude Moeders aan het bekijken, de vaatwasser aan het inruimen, forummen, tegen de vogels aan het praten, enz enz enz...
quote:Frutje schreef op 08 april 2010 @ 15:32:

@Springstif en minie

Aan de studie jullie!

@Minie, dus als Meis 1 jaar is gaan jullie voor nr 2. Leuk!

Nou ik moet écht een artikel, drie websiteteksten en een paar mails tikken dusch...

Ja, ze is dan 11,5 maand. Maar wie zegt dat het weer zo snel lukt, toch?

*schop onder hol!* Aan de studie dan maar...
Lukt het al bij jullie???
Ik ben wel hard aan het multitasken......echt veel werk aan het doen, maar tussendoor ook hier aanwezig.

Dus jongens......tjop, tjop! Aan het werk! haha
Zo... ik ga mijn tentamen babycrisiscommunicatie maar eens maken! Daarna lekker het terras op, joehoe!

Fijne avond allemaal
He springstof......een heel andere avatar! Ben eigenlijk nog helemaal niet buiten geweest....alleen vanochtend vroeg. Is het echt al terrasweer?????
@Orchid: JOEPIE, volgens mij zo zwanger als wat, goed gedaan, meid. Echt hoor, ik voel dat het raak is. Wie volgt?????

Begrijp dat jullie vandaag een flinke SAS-dag hadden (schijt aan studie)? En zulk lekker weer was het vandaag niet eens.

Ik heb tienermoeders ook gezien, sorry hoor, wat een situaties. Vooral dat stel met kaalgestripte huis en 80 honden en geen geld.

Waarom hebben we niet allemaal een lief zoals Mini????

Mannen zijn lekker naar de kroeg en JOEPIE, het is bijna weekend.

Who te h*ll krijg ik die leuke poppetjes in m'n bericht?

Fijne avond allemaal!!!!!! XXX
Hallo allemaal,

gelukkig deel 2 ook gevonden.

Mijn aanvullende gegevens voor de tabel zijn leeftijd 29, start april 2010 en NOD 20 april.

OOOOO wat GAAF dat ik nu echt aan zo'n tabel mee kan doen! Ik ben nog steeds af en toe aan het juichen dat vriend om is!

@ Orchid: wat spannend zeg! Is dit de "eerste ronde".

Fijne avond allemaal!

x moimoi
@Hofje: bij bekijk bericht, linksonder

@Frutje en Springstof: ik heb vanmiddag nog wel wat gedaan! Niet veel, maar toch. Ik ben trots op mezelf .

Assie: jij bent wel echt een werkpaard met dagen van 12 ! uur. Mag ik vragen wat voor project je aan het doen bent? (als soort van collega zullen we maar zeggen )

Zo, net huis schoongemaakt, kappertje gedaan en schoenen gekocht. Ik ben vrolijk en love de LENTE! !!! Wat jullie? Leef weer helemaal op na mijn winterslaap. Nu lekker Gooise meisjes kijken en straks Zesde Zintuig. Heb nog al een diverse smaak zoals jullie merken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven