Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
@Jeetje Janine, wat heftig al die medische problematiek om je heen. Hopelijk valt het mee met je buurvrouw.

@Assie: jaaah het is meant to be! Echt de leukste verjaardag ever wordt dit. En je volgende verjaardag ben je misschien wel moeder *zwijmel*

Ik zit vandaag op dag 24, in theorie zou ik vandaag al kunnen testen met zo'n vroege test. Maar doe het niet... Was zo'n teleurstelling vorige keer. Dus ik probeer maar even af te wachten...

Ik denk trouwens dat ik gewoon ongesteld wordt. Zo voelt het tenminste.
Even een update vanuit het ziekenhuis:

Vandaag is B-day!!

Gister is er gel ingebracht, na ongeveer 3 uur braken spontaan mijn vliezen en daarom lig ik nu aan het infuus. In principe wordt dus vandaag onze uk geboren, al zal het nog even duren. Heb pas 1 cm ontsluiting, en harde buiken/weeen zijn vervelend, maar nog niet echt pijnlijk. Heel gek dat het nu echt gaat beginnen!

Liefs, Verkademeisje
VKM: zet ḿ op!!!!
VKM: Zet 'm op!!!!! We duimen allemaal heel hard op een voorspoedige bevalling!!!! You go girl.
Wow! Go VKM We denken aan je! Eindelijk is het zover...
Romo: zou je mijn NOD op 9 december willen zetten?

Vandaag ongesteld geworden na dit keer 26 dagen. En even afgaande van kortste en langste cyclus (23 - 26 dagen), zou mijn eisprong ergens volgende week dinsdag tot vrijdag moeten plaatsvinden. Dan maar fanatiek van bil gaan en zekerheidshalve het weekend er ook maar bij pakken (als hij dan toch superzaad heeft, dan kan het ook lang overleven, toch?? haha) Eens kijken of ik Assieman doordeweeks zover krijg. Mijn verjaardag valt in die dagen, dus die dag moet toch zeker lukken
Joehoe VKmeisje!!! Succes!!! We leven allemaal met je mee!

@assie: alvast gefeliciteerd! En inderdaad, ga lekker los en wees vruchtbaar

@pipo: je klinkt in ieder geval wat minder wacht-stressig dan de vorige keer
Haha Orchis dat kan wel kloppen. Ik voel me ook minder stressachtig hihi .

GO Assie GO!!!!
Pipo: hoe lang duurt jouw cyclus meestal?.....omdat je nu op dag 24 zit en waarschijnlijk donderdag wilt testen.....Spannend hoor, ik duim heel hard mee dat het deze keer raak is.

Moimoi: hoe staat het met jou?? Al weer volop alle kansen aan het benutten deze maand?

Frut, wanneer weet jij of het productieve weekend succesvol is geweest?

Moet zeggen dat het toch wel heel leuk is om samen met een paar dames "aan de slag te gaan". Lang leve het forum.....voor heel het toeleven naar het proberen zwanger te worden en nu ook die periode.

Vanwege mijn werk heb ik ook wel veel te maken met de zorg en het is dus ook niet raar om op mijn werk over de discussies kindersterfte, zwangerschappen e.d. te praten. Ook wel lekker om je ei kwijt te kunnen (dit keer figuurlijk...haha)
@Assie: geen idee hoe mijn cyclus nu is. Voor die uitstelpillen was ik altijd 28 dagen sharp. Daarna ineens een heule korte van 25 dagen. Dus als ik zo tel, zou eigenlijk morgen mijn NOD zijn Maar ik vermoed dat hij deze keer wel weer wat langer zal zijn omdat ik denk uiteindelijk wel weer mijn normale ritme terug te zullen krijgen.

Ik vind het ook wel prettig om hier met elkaar mee te kunnen leven en ook ervaringen van anderen te kunnen lezen. Stiekum heb ik wel zo'n doemdenkbeeld in mijn achterhoofd van een hele tabel vol met cheerleaders en Pipo nog steeds bezig .
Pipo: wat een prachtige foto's......Jullie zijn een mooi stel!!!

Vk meisje Zet hem op he... laat het maar over je heenkomen en probeer lekker rustig te blijven! Vandaag of morgen ben je moeder
mmmmm, moet toch even kwijt dat ik toch nog niet ongesteld ben geworden. Heel raar.....heb al een paar dagen last van mijn rug en de andere typische kwaaltjes (borsten, opgeblazen gevoel, etc.) voor menstruatie......dacht ook dat ik vandaag ongesteld was geworden, maar meer dan een klein draadje bloed/slijm zat er niet op de tampons (sorry voor de ranzigheid).

Als het vandaag niet begint, heeft het nog nooit zo lang geduurd sinds ik ben gestopt met de pil.....vervelend.
@Assie

Hmmm, lastig. Offeh zou je misschien toch??? En anders wordt het een hele feestelijke verjaardag!

Mijn NOD is 27 november, ik zit nu op het wachtbankje. Fijn hè, zo'n forum.

@janine

Nadeel van het ziekenhuis is dat je ook allerlei persoonlijke drama's van dichtbij meemaakt. Ik duim ook mee voor december. Knuffel voor jou.

@pipo

Lukt het om deze maand wat rustiger/nuchterder te blijven (dat geeft mij ook hoop voor mezelf)? IK duim voor je! Je klinkt inderdaad minder stressy.

@Boefje

Haai, hoe is het met jou? Op en top mama?

@VKmeisje

Waaaaah! Het is zover, je geduld wordt beloond (met veel pijn haha, maar vooral: je kindje). Zet hem op daar! Je kunt het!

Goedenavond dames!

Even kort mobiel berichtje :-)!

@ Verkademeisje: aaaah het is begonnen! Succes! hoop snel op goed bericht van jouw kant!

@ Assie: haha thanks voor de verjaardagstip ben inderdaad over paar maanden jarig en zei gisteren dat ik wel een mooi cadeau wist...wat denk je dat vriend zegt? 'oh nou das lekker makkelijk, ik zal er eens over denken...' hmm of hij t dan nog weet...

@ pipo: goed bezig haha hoop dat je echt zo rustig bent als je overkomt!

@ frutje: mooi dat het zo goed gaat tussen jullie :-)!!

@ de rest: hoop dat goed gaat met jullie allemaal!

Liefs en fijne avond!!
Mn eerste salaris zal trouwens gelijk een mooi doel hebben deels want mn laptop is echt ter ziele...hoop alleen mn documenten en foto's nog terug te krijgen...
Romo: heeft je salaris in ieder geval een goed doel Hopelijk kan je harde schijf behouden blijven. Vooral foto's verliezen zou wel erg zonde zijn.

Oh Frut....het wachtbankje! Spannend. Ben heel benieuwd.

Ik heb een nieuwe verklaring bedacht voor de late menstruatie: vorige maand werd ik al heel vroeg ongesteld.....dat zal vast een 'ongelukje' zijn geweest, waardoor het nu iets later is haha....de eventuele verklaring zwanger, kan bijna niet.....dus daar geloof ik niet in. Als het nu maar niet al te lang duurt, want dan is mijn cyclus wat onvoorspelbaarder geworden, zou iets minder ideaal zijn

Zo, en nu maar eens gaan richten op de Spaanse woordjes......
Verkademeisje, wat fijn dat het gaat beginnen!! Hoop dat het allemaal goed verloopt en je straks een lief kleintje in je armen hebt! Ik ben erg benieuwd en hou het topic in de gaten....
@ Assie: ja precies, vooral al mn foto's! En..zolang je niet ongesteld bent.. 1x op het goede moment kan genoeg zijn.. Toch wel beetje spannend! zodra ik kan verander ik je nod!

@ Saartje: hoe gaat met jou? Hoe voel je je?
VKM:....

@assie: en al ongesteld?

hier een iets spannender dag dan normaal.. ook iets minder goed geslapen. Vandaag uitgebreide groeiecho! Hopelijk zijn ze beide gegroeid. Ik zelf wel... 1 kilo sinds ik hier lig. Das niet extreem maar wel ok denk ik. Ben nu precies 10 kilo aangekomen.
Oh Verkademeisje......zal ze al bevallen zijn? Ben heel erg benieuwd!!! Hopelijk doet ze tzt uitgebreid verslag met foto's

En hier nog geen ongesteldheid......maar het voelt wel zo, dus ga er nog steeds vanuit dat het elk moment komt.

Saartje: hoe is het met jou?? Al gewend aan het idee dat je zwanger bent? Heb je veel last van kwaaltjes, of valt het mee?
En?En?En? Is Verkadebaby al ter wereld gekomen? Ben zo benieuwd...!

Denk niet dat er een Pipobaby komt Kon me natuurlijk weer niet inhouden en heb gister een vroege test gedaan. Nou, he-le-maal niets te zien hoor! Dus nu maar wachten tot ik een dezer dagen ongesteld word...

@Assie: wel gek dat het bij jou ineens zo lang duurt... Misschien reactie van je lichaam op dat je eindelijk gaat beginnen ofzo??
quote:pipo79 schreef op 16 november 2010 @ 09:19:

En?En?En? Is Verkadebaby al ter wereld gekomen? Ben zo benieuwd...!

Denk niet dat er een Pipobaby komt Kon me natuurlijk weer niet inhouden en heb gister een vroege test gedaan. Nou, he-le-maal niets te zien hoor! Dus nu maar wachten tot ik een dezer dagen ongesteld word...

@Assie: wel gek dat het bij jou ineens zo lang duurt... Misschien reactie van je lichaam op dat je eindelijk gaat beginnen ofzo??

He Jammer dat Pipobaby nog even op zich laat wachten!!! Hup direct de pijlen op de volgende ronde!

En idd raar dat het bij mij nu ineens langer duurt dan normaal. Misschien komt het toch doordat de vorige ronde korter was dan normaal.....tja, ik weet het ook niet. Gewoon afwachten. Komt vanzelf wel een keertje
@assie: of je bent toch zwanger...

@pipo: he, jammer. maar vroege testen zijn niet altijd betrouwbaar toch?
Lieve dames, even een kort berichtje...

Janine: Heel veel succes in het ziekenhuis, doe het rustig aan en ik zal voor je duimen vandaag, en de komende weken (tot 33 weken!).

Pipo, Frutje en Assie: heel veel succes met zwanger worden, maak jezelf niet gek!

Verkademeisje: Yay, als VKbaby nu nog niet geboren is, zal het vast niet lang meer duren! Ik hoop dat het allemaal is meegevallen, en dat je vooral heel erg aan het genieten bent van je baby!

Ik denk dat ik de komende tijd even wat minder op het forum ga zijn, hoewel ik wel in de gaten hou wat hier allemaal gebeurt hoor!

Pauley-man raakt steeds meer geirriteerd als ik met hem wil praten, en ik weet nog niet hoe ik hiermee om moet gaan. Ik ben eigenlijk best boos en voel me totaal niet begrepen door hem. En elke keer als ik nadenk over kindjes of erover praat word ik verdrietig, vandaar dat ik hier wat minder zal zijn.

Liefs, en een dikke voor jullie allemaal!
He Pauley, wat vervelend dat jullie nog niet goed hebben kunnen praten over het kinderonderwerp. Klinkt me trouwens heel bekend in de oren, net als de beslissing om tijdelijk wat minder op het forum aanwezig te zijn. Ik heb het uiteindelijk niet lang volgehouden

Hopelijk boeken jullie snel vooruitgang en kan het verdriet plaatsmaken voor hoop en positieve spanning!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven