Regelmatig een loopoor

04-04-2010 11:27 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn jongste (net 1) heeft na plaatsing van buisjes, steeds looporen. De KNO zei dat dit kon en mocht maar het moet wel stoppen na een poosje. Dan behandelen met oordruppels en evt. weer terugkomen.

Nu dacht ik dat zoonlief er vanaf was maar sinds gisteren zit hij weer vol en dus weer 2 loopoortjes. Volgende week ga ik maar druppelen en hoop er dan toch vanaf te zijn.

Wie heeft dit ook gehad, ook na plaatsing van buisjes?
Hier ook hoor! Het voordeel dat er buisjes geplaatst zijn is dat er geen druk opgebouwd wordt en ze dus geen oorontsteking krijgen. Het pus kan nu meteen naar buiten lopen.

Na een tijdje zal het echt minder worden (het hebben van looporen) Bij mijn dochter hebben we een heel dik half jaar geen last meer gehad.

Ik zou wel oordopjes laten maken op maat. Bij bijv Schoonenberg (zo'n gehoorapparatenwinkel) Shampoo etc zijn echt heel slecht voor oren.
Is er iets met zijn trommelvlies? Ook Muizelientje had looporen, ongeveer niveau doorlopend. Om gek van te worden. Viel niet tegen op te dweilen.

Buisjes en 1 oor gaat goet. Het ander is een geperforeerd trommelvlies waardoor het oor gevoeliger is en jawel nog altijd loopoor. Ze is er al 2 keer aan geopereerd, dan plakken ze het dicht, wat soms - statistisch gezien bij Muizelientje altijd dus - mislukt.

Hoe lang zitten de buisjes er al? Klinkt nl. alsof ze eruit gevallen zijn.

Bieb geeft het goede advies, laat van die doppen op maat maken. Kost iets van 20 euro maar ze sluiten het helemaal af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven