Restaurants met speelhoek

19-01-2008 15:28 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals iedere moeder, ben ik op zoek naar een restaurant waar ze ook een speelhoek hebben voor kinderen, én waar je ook nog eens lekker kan eten. Laten we dat hier verzamelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen speelhoek gezien bij Studio K. Wel een speeltuintje vlak ernaast. Plus een fijn pleintje waar kinders lekker kunnen rondrennen.



Oh ja, bij de Ponteneur kunnen kinderen ook heel lekker spelen. Kroeg en resto in 1. Allemaal lekker bij jou uit de buurt, Fleur.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Alle reacties Link kopieren
studio K heeft een hoekje waar een bank staat aan een lage tafel, vlakbij de tussendeur naar de bioscoop. en er liggen daar ook spelletjes en boekjes.

maar ik vind het sowieso meer een tent voor de zomer inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Oh geinig zeg, ik zal eens opletten als ik er weer eens ben. Inderdaad meer een tent voor de zomer, maar niet om uren op het terras te hangen. Echt comfy zitten is er niet echt bij...
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
quote:Supersmollie1 schreef op 23 februari 2009 @ 11:32:

Ik heb geen speelhoek gezien bij Studio K. Wel een speeltuintje vlak ernaast. Plus een fijn pleintje waar kinders lekker kunnen rondrennen.



Oh ja, bij de Ponteneur kunnen kinderen ook heel lekker spelen. Kroeg en resto in 1. Allemaal lekker bij jou uit de buurt, Fleur.Hmmmm, er stopt hier voor de deur wel een tram richting oost....
Alle reacties Link kopieren
volgens mij fleur, kom je met de 7 een heel eind richting ponteneur.... Of moet je op de 14 zien te komen? ponteneur is tegenover artis. Leuke plek vind ik...
Is het tegenover Artis? Dan kom ik met de 7 idd heel ver, of even lopen naar de 14 en dan stop ik dus voor de deur!
Hmm, niet to Artis. Van Swindenstraat.
Alle reacties Link kopieren
ohnee, ik ben in de war met wat anders, oeps sorry. Ponteneur is inderdaad ook heel leuk en ligt vlakbij muiderpoort. Daar kom je dus met de 7 geloof ik vlakbij, maar dan is het nog een stuk lopen. Bij de dappermarkt, daar een zijstraatje van.

Hoe heet dat ding nou tegenover artis.... he, dat kan ik nou weer niet uitstaan...
Alle reacties Link kopieren
de 7 komt op muiderpoort. eentje voor het MP uitstappen en de pontanusstraat aflopen, drie blokken ofzo. Of de 3, of de 14, of de 9, of bus 22.

was laatst in de ponteneur en toen werd er gewoon gerookt, helaas...
Die ene....

Haha, weet denk ik welke je bedoelt, maar kom ook niet op de naam. Ze hebben er ook humus.
quote:RosieRo schreef op 23 februari 2009 @ 11:56:



was laatst in de ponteneur en toen werd er gewoon gerookt, helaas...Hmmmmm
Alle reacties Link kopieren
quote:RosieRo schreef op 23 februari 2009 @ 11:56:

was laatst in de ponteneur en toen werd er gewoon gerookt, helaas...Dat verbaast me niks, zo'n type kroeg is het wel ja. Toen ik nog vlak daar in de buurt werkte ging ik daar regelmatig na het werk even heen, lekker relaxte sfeer hangt daar. Nu kom ik er zelden meer.
Word nu wel heel nieuwsgierig naar De Ponteneur.

Kom eigenlijk nooit in Oost, moet ik toch es wat vaker heen.
Alle reacties Link kopieren
quote:arwen173 schreef op 23 februari 2009 @ 11:59:

[...]





Dat verbaast me niks, zo'n type kroeg is het wel ja. Toen ik nog vlak daar in de buurt werkte ging ik daar regelmatig na het werk even heen, lekker relaxte sfeer hangt daar. Nu kom ik er zelden meer.ja, het is er zeker relaxt en ook een veel gemengder publiek dan die yuppenhokken op de linnaeusstraat, boom, spargo etc.
Alle reacties Link kopieren
Op de etenpijler staat een topic met kindvriendelijke/kinder-restaurants.
Alle reacties Link kopieren
Pont is echt leuk, hoor. Heel gemeleerd publiek altijd daar. Vond het eten er de laatste keren dat ik er was wel tegenvallen, maar de chocoladetaart is er hemels!!



Hmmm, ik ga op mijn aankomende vrije dag chocotaart eten bij de pont, heb ik net besloten!
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven