rode wangen en bultjes

06-01-2012 21:33 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
MIjn dochter van 4,5 maand heeft zich 2 dagen rode wangen, maar er zitten allemaal bultjes op en zo schraal.

Zal het zo zijn dat het de tandjes zijn of is het toch iets anders??

En wat kan ik er het beste op smeren??
Bepanthen! Werkt bij mijn dochtertje super. En voor dat ze naar buiten gaat wind en weer balsem, maar dat is wel erg vet spul. Bultjes en rood heeft mijn dochtertje ook vaak, gewoon erg gevoelig huidje. Lichtgevend rood is van tandjes :-)
Of anders vaseline voor je naar buiten gaat. Kan van de kou komen. De mijne heeft sinds een paar dagen een rode schrale kin, haha. Tja, op de fiets in de wind.
Ik gebruik Vaseline lanettecreme, maar dat komt omdat niks anders werkt bij zoon. Wel dik, maar trekt snel in en er zit geen parfum in.
uierzalf, haalt de hitte eruit. Even 's avonds insmeren, je zult zien dat de huid dan eerst nog roder wordt ( dan gaat de hitte eruit) en daarna weer mooi bijtrekt.
Of het zijn tandjes of het is een soort van baby acne. Wij hebben ook vaseline-lanette creme en dat werkt prima.
Mijn dochter heeft toen ze baby was maandenlang rode uitslag op haar wangetjes gehad. Ik heb Vaseline geprobeerd, Bepanthen, Weer-en-wind-balsem van Weleda, een zalfje op basis van Propolis, Sudocrem, echt van alles en nog wat. Een zalfje van de huisarts hielp wel, maar dat mocht ik er maar een week opsmeren en als ik dan stopte kwam het weer terug, dus dat had ook geen zin. Op een gegeven moment ben ik La Roche-Posay Nutritive 5% gaan smeren en La Roche-Posay Cicaplast op de kapotte plekjes en dat werkte echt heel goed. Binnen een maand zag ik zoveel verbetering.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Bedankt ik zal kijken en uitproberen.

En hopelijk zakt het straks wat af!!!
Mijn zoontje had dit ook, hij hem werkte balneum zalf het beste. En bepanthem hielp ook. Succes.
Heeft ze waterpokken gehad? Mijn zoontje kreeg manelijk ineens schrale rode wangen toen hij waterpokken had. Na eennpaar dagen verschenen de pukkeltjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven