*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lino, van harte gefeliciteerd met dit goede nieuws!

Sunlight, ik herken wat je zegt van mijn miskraam destijds. Ik wist al een week of 2 dag het niet goed zat, maar ik koos voor de natuurlijke weg en dus duurde het nog een tijdje voordat de krampen en bloedingen doorzetten. De klap heb je dan al gehad, maar blijft: neem de tijd voor jezelf en doe jezelf niet te kort! Je mag een terugval hebben. Hou je haaks!

Winterlelie, ik wilde Peter ook zien, maar helaas om 9 uur was ik al vertrokken... Mijn vriend heeft me vanochtend verslag gedaan
Hoi meiden,

Even een ego berichtje hoor.

Zaterdag morgen had ik ineens buikpijn en bloedverlies. S middags is het allebei gelukkig opgehouden.

Nu was ik net naar de wc geweest ( gepoept, sorry voor het ontsmakelijk detail ) en nu had ik ineens weer helderrood bloedverlies. En nu heb ik ook een klein beetje ongesteldheidsgevoel ( of denk ik maar dat ik dat heb? Pff..)Ik word er echt niet blij van, want ik ben s ochtends ook niet meer misselijk.

Ik voel me eigenlijk best wel klote

En omdat ik morgen de echo heb, ga ik ook niet de vk bellen. De vorige zwangerschap zei ze ook, dat ik af moest wachten...zucht...
lino mooi dat je echo goed was!!

dus zijn waarschinlijk tegelijk uitgerekend!

zelfde naam...zelfde leetijd... vind t wel grappig!

toevallig blond?
ik ben voor t eerst sinds 1,5 week aan t werk geweest en ben stuk!

ben 1,5 uur eerder weggegaan kon nie meer!

knikkerbol op de bank nu!

morgen naar de vk!

ben benieuwd!

kan je met 9,5 week hartje horen uitwendig?

denk het zelf niet... volgende week weer echo dus dan gluren we weer ff

xxx
Sunlight, wat een vervelend bericht. Natuurlijk is de ergste schrik als je de eerste keer veel bloed verliest maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat je elke dag dat het niet doorzet toch weer wat hoop krijgt. En ik hoop inderdaad voor je dat je je snel weer bij het november of decemberforum kunt aansluiten.

Naatie, ik ga heel hard voor je duimen dat alles ok is. Voor wat het waard is, ik verlies ook bloed als ik voor de grote boodschap naar de wc gaat, nu niet meer zo heel erg maar 2 weken terug wel. De VK zei echter dat dat niets hoeft te betekenen tenzij het echt heel veel bloedverlies is. Er zijn zat vrouwen die dit de eerste maanden hebben. Maar ook ik tel de dagen hoor tot de 14e.

Hier verder niet veel bijzonders. Niet heel erg misselijk meer, wel zo nu en dan een wat misselijk gevoel, alsof er een prop in je keel zit. Vooral als ik moe ben.

Groetjes

Carry
sunlight,

heel veel sterkte meid! ik las het net, kreeg er de rilligen van.

hopelijk gaat het goed me je.rustig aan en sterkte met alles.dikke kus van hier

naatie, jij ook heel veel sterkte, ik hoop het beste voor jouw en je gezin! hopelijk kan de echo vandaag je meer vertellen.

suc6 en niet teveel piekeren. knuffels van ons
*Naatie, meid, gadver wat een onzekerheid!! Ik snap dat je de vk niet belt...

Hoelaat moet je morgen voor de echo? Sterkte met wachten!

*jacqie, bekaf?! Gelukkig heb ik daar geen last van, heb waarschijnlijk weer geen enkele klacht deze zwangerschap. (en daar ben ik uiteraard blij mee!)

Hopenlijk gaat het over een paar weken beter!

*Lino, gefeliciteerd met de goede echo!

Ga de aardappels jassen, we eten lekker boerenkool, jammie!

xxxx
O, boerenkool, heb ik ook zin in! Ik ga ook maar eens bedenken wat wij gaan eten straks.

Naatie, super veel succes met afwachten. Ikzelf heb het zo nooit gehad, maar wat Carry zegt daar zit ook wat in. Ik duim voor je!

Madrid was trouwens leuk, al was ik nog ziek. We hebben het super rustig aangedaan, maar wel de sfeer kunnen proeven. Leuk hoor.

Het gaat elke dag al weer beter, het overgeven is gestopt en ik ga morgen weer gewoon werken (al zal het niet druk zijn, we zitten hier middenin carnavals-gebied).

O, Lino, gefeliciteerd met je echo!! Die van mij was ook uitwendig met 8+2 weken. Ach, zolang je het maar kan zien!

Paulien, dat zijn trouwens de betere kansen, dat als het nu goed zit de kans nog maar 0,5% is. En mijn broek zit ook al in standje "elastiekje" (oftewijl, een elastiekje door het knoopsgat en dat weer rond de knoop, zo kan hij veel wijder).

Jacqie, ik denk niet dat je het hartje al kan horen trouwens. Toch maar wachten tot volgende week..

Ga even met dochter spelen, ze gaat straks weer naar oma om daar te slapen, dus nu het nog kan. Fijne avond jullie!
Naatie, ik begrijp je volledig, want ik maak me ook nog steeds zorgen. Volgens de vk is de baarmoedermond zo gevoelig, dat je met zware ontlasting, gemeenschap al kunt gaan bloeden en dat is natuurlijk dan weer helderrood.

Ik blijf maar bruin(rood) vloeien en ik vind het zelf nog naar ruiken ook en dan heb ik het ook nog in mijn rug, dus ondanks dat ik afgelopen zaterdag gerustgesteld ben door de vk, knaagt het toch.

Maar hou je even vast aan want mijn vk zei hoor, probeer positief te blijven. Ik duim morgen voor je. Laat je t snel weten?
Hebben jullie ook dat je opeens alles anders proeft of ruikt? Opeens smaakt al mijn eten lekker en ik kan geen gefrituurd eten meer ruiken...

Jacqie, lekker om niet meer misselijk te zijn. Bij mij begint het, lijkt het, ik voel me vandaag echt beroerd.

Lino82, gefeliciteerd met je mini-mensje! Wat geweldig zo' n kloppend hartje!

Naatie, succes met je onzekerheid, we wachten hier op goed nieuws!

Hier is het vandaag stikheet, en het is nog steeds Carnaval, dat betekent: watergevechten met waterpistooltjes en waterballonnen en nat worden tot op mijn onderbroek, en daarna lekker gaan dansen op het centrale plein.

Iedereen de groetjes!
Kiara: Gefeliciteerd met weer een goede echo! Dat van dat korte ( of geen) lontje herken ik maar al te goed. Arm mannetje van me

Charliez: Ook gefeliciteerd! Spannend zeg, misschien wel 2!

Sunlight: Wat ene verdrietig bericht, heel veel sterkte. En ik hoop dat je je inderdaad snel bij een volgend forum aan mag melden

Paulien: Wat balen al dat bloedverlies, kan me voorstellen dat je er superonzeker van word. Fijn dat je zo'n lieve vk hebt

Lino: Ook gefeliciteerd!!!!

Naatie: Kan me voorstellen dat je je klote voelt, wat een ellende ook met dat bloed. Hopelijk word je morgen gerustgesteld

Ik heb nog steeds geen zin in eten, ik moet het bijna naar binnen proppen en ben heel snel vol bleee. Dagen gaan ook veelste langzaam, volgende echo duurt nog zo lang. Weten jullie hoe groot de kans is dat het na ene goede echo nog mis gaat. De gyn wou er niks over zeggen die vond dat ik nu vooral moest gaan broeden...
Bedankt voor de felicitaties!

Naatie jij superveel sterkte toegewenst als je morgen voor de echo gaat! Lijkt me echt zenuwslopend...hopelijk is er morgen gewoon een hartje te zien..hoop t zo voor je!

Hondje jammer dat je je niet zo lekker voelde tijdens je weekendje. Gelukkig heb je er wel van kunnen genieten!

Alejandro met dat eten heb ik ook wel, maar met warm eten heb ik juist dat ik zo tegen heug en meug mijn eten probeer op te eten...brood gaat wel, maar warm eten heb ik niet zoveel zin in op het moment. Aangezien ik een 'graag' eter ben, komt het allemaal wel weer in orde :-)

Alejandro, hoelang woon je al in Bolivia? En kun je daar een beetje wennen? Is het leven daar heel anders dan hier? (beetje veel vragen tegelijk )

Fijne avond en ik ga lekker op de bank hangen!
Even heel kort, want moet weg. Lino, van harte! Supergoed nieuws zeg! En jij Paulien, ook goed nieuws en tegelijkertijd.....waarom blijft het steeds zo spannend en stressvol bij je?

Naatie, heel veel succes morgen. Hoop voor je dat je een mooi knipperend vlekje ziet.
Jacqie & Naatie, hoe'st jullie vergaan vandaan?

Mamayahoo, ik denk dat het bij mij spannend blijft omdat ik 9 jaar geleden een miskraam heb gehad en daarna nooit meer zwanger ben geworden, zelfs niet met behulp van IVF. Iedere zwangerschap is een wonder, maar voor ons wel heel bijzonder...

Tos, de vk zei tegen mij als je eenmaal een echo hebt gehad waarbij het hartje klopt en het kindje volgens schema gegroeid is, dan is de kans op een miskraam minder dan een half procent.

Heb vandaag voor het eerst steekjes aan de rechterkant van mijn schaambeen. Iemand bekend mee? Zijn dat de banden of je bekken???
naatie hoe was t?

zat alles erop en er aan? spannend hoor!

ik heb maandag echo! ben benieuwd!

vandaag naar vk geweest,bloeddruk was goed en alles even besproken.

over 6 weken weer heen..

allemaal spul meegekregen dus zal zo even kijken.

paulien dat zijn de banden hoor!!! heb ik ook wel last van

alles groeit en rekt dus doet ff pijn.

xxx
Jeehh... kloppend hartje gezien en een klein frummeltje waar zelfs de beentjes al aan te zien waren! Ben zooooooo blij!

Ik zit nu op mn werk maar vanavond kom ik nog langs om bij te lezen!
Naatie, van harte gefeliciteerd en nu volop genieten!!!
dag dames,

Was gisteren weer behoorlijk misselijk, werd er gek van gelukkig vandaag iets beter, wel vaker pijn in de rug

Wel drukke bende hier hoor, met andere kids erbij maar ja this niet anders, gewoon proberen relax te blijven en vooral rustig aan doen en als het niet gaat dan ga ik even liggen. Wel moeilijk voor mij hoor, ben altijd druk in de weer en nu lig ik iedere dag bijna op de bank haha. Merk wel dat als ik werk dat ik meer afleiding heb en er minder van alles last heb!

Oh ja sporten probeer ik ook maar heb wienig zin, misschien later, ga meestal wel iedere maandag sporten aerobics, maar had dat liever vaker gedaan, wie weet...

Xeena, gaat het alweer een beetje met je? Hopelijk heb je veel steun van je familie & omgeving

Carry, suc6 met je vinger.Vreem dan he hoevaak je je vingers gebruikt? Ik heb er zelf ook eens last van gehad, nou ik kon amper wat. Vooral broek en schoenen aan doen en

was een RAMP!! Sterkte ermee.

Kiara, fijn voor je dat 2e echo goed verlopen is.

Charliez, gefeliciteerd met het horen van het hartje en misschien zelfs 2? spannend hoor...lijkt me ook wel wat, een tweeling. Mijn buik is best al een buikje geworden (misschien kijkt dat zo hoor haha) en heb meer hinger dan andere zwnagerscahppen, dus ik zit ook al te dromen over 2. Maar heb weinig kans, zit helaas niet in de naaste familie, tja verre familie...

Jacqie, ben blij voor je dat je al 3 dagen misselijk vrij bent. JOEPIEEEEEE haha..wie weet ik ook binnenkort??

Verder suc6 ermee als je weer moet werken :-)

Hondje, fijne dagen gehad in Madrid?

Met wie ben je geweest?

Lino, fijn voor je dat de echo zo super was. Op naar de volgende.....

Knuffels van mij
Hier ook een schitterende echo, mini wurm te zien, met armen, benen en hoofd. De kleine lag te tuimelen en te draaien, maar het is toch uiteindelijk nog gelukt om een mooie foto te maken. De zwangerschapsduur kwam overeen met wat ik zelf dacht en het zag er prima uit, hartje klopte ook.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Hoi, mag ik nog meedoen?

Ik ben een beetje laat met aanmelden, maar ik durfde niet eerder omdat mijn zwangerschap wat onzeker is begonnen.

Nu gaat het goed, ik heb volgende week een echo. Vandaag ben ik precies 9 weken en net als Naatie op 9 september uitgerekend.

Ik ben 27 en het is mijn tweede zwangerschap. Samen met mijn vriend heb ik al een zoontje die in december twee geworden is.

We wonen in Duitsland

Ik lees al wel de hele tijd met jullie mee, lekker druk is het hier. Ik schreef ook mee met december 2005, wat een heel hecht groepje geworden is. We schrijven nog steeds dagelijks (maar niet meer op viva)

Zelf ben ik behoorlijk misselijk (bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet) en erg moe, maar dat hoort er bij. Er zijn ook dagen dat ik helemaal niet misselijk ben trouwens.

Belle73 en Naatie, gefeliciteerd met jullie goede echo´s van vandaag!
welkom hope! leuk ook al 9 weken!!

belle mooi dat de echo goed was!! op naar de volgende!

naatie ook super natuurlijk! dus hij is druk bezig met gym oefeningen?

leuk om te zien !!
Naatje: Gefeliciteerd wat een opluchting! Zit je ook de hele dag naar het fototje te staren?

Belle: Ook gefeliciteerd!

Hope: welkom! Hopelijk nu geen onzekerheden meer en volgende week een mooie echo!
Hier even een kort berichtje, voel me helaas niet zo lekker vandaar:

@ Naatie en Lino: gefeliciteerd met je mooie echo!

@ Hope: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!

@ Belle: jij ook van harte gefeliciteerd met je mooie echo!
He Paulien, het was meer een retorische vraag van me hoor in de trant van 'vind het zo vervelend voor je dat het zo spannend blijft met dat bloedverlies terwijl je steeds een kloppend hartje ziet', lijkt me zo heftig, maar jij nam 'm letterlijk en antwoordde. Overigens ook dank daarvoor hoor!

Joehoe Naatie en Belle73: wat fantastisch! Gefeliciteerd!

En Hope, jij gefeliciteerd en welkom.

Ik ben vandaag voor het eerst bij de verloskundige geweest. Omdat we net zijn verhuisd is het voor mij een andere praktijk dan bij de eerste 2 kinders. Was niet heel spannend - maar dat komt omdat het mijn 3e zwangerschap is - ze heeft voor de vorm nog even met de doptone geluisterd, maar niets.....maar ja, ik ben dan ook pas 8 weken denk ik zelf. Baarmoeder was al wel heel goed voelbaar, al ruim boven schaambeen, dus kleine muppet heeft alle ruimte om zich te verstoppen. Dat de baarmoeder nu al zo groot is komt ook doordat het niet mijn eerste zwangerschap is. Verwijzing gekregen voor de termijnecho, daar ga ik deze week maar eens over bellen. Hoop dat ik over twee weken mijn echo heb, ik wil bevestiging!!!! En ook zo'n mooi hartje achter mijn naam!!!!!
IK WIL OOK EEN HARTJE ACHTER MIJN NAAM!!!!!

heb nog niets gehoord van de vk (tevens een kennis van ons) zij zou me bellen wanneer in naar het zh kan voor een termijnecho. Ik ben nu ook 9 weken dus zou leuk zijn als ik met twee weken heen kan, ach ja...

*hope, gefeliciteerd en welkom! Woon je net over de grens of verder duitsland in?

Hoe heet je eerste moppie?

*Mamayahoo, hopenlijk kun je ook gauw terecht!

*Naatie, lino en belle, allemaal super gefeliciteerd met jullie mooie echo!!!

*Winterlelie, nog steeds zo beroerd, bah...

Voor alle anderen, wat een heerlijk cluppie zo en wat zijn we toch lekker zwanger!

Fijnr avond! xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven