*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
@ hondje

had ik net heel wat getypt...weg bericht

maar t gaat wel nu hey zijn denk ik de spieren die rekken...

heb een klein buikje ong 4 kilo gegroeid en de boel is denk ik flink aan t oprekken..

voelt nie fijn maar zal toch es moeten.

lief dat je er naar vraagt!

ga zo weer lekker met warm kruikje op bed kunnen de spieren even ontspannen!

xxx
Gelukkig gaat het goed met iedereen, ben blij dat te horen.

Bedankt voor de september hyves, heb me aangemeld dus ben benieuwd.

Voel nog steeds plopjes maar wel steeds meer en dat met 21 week, ookal is het mijn derde, ook IK ben nog onzeker!

Vk zei dat ik gewoon rustig moest afwachten...tja makkelijker gezegd dan gedaan maar ja we hopen op het beste, hartje klonk in ieder geval wel mooi en krachtig afgelopen vrijdag.

Veel plezier voor de dames die heerlijk op vakantie gaan, ik ga pas eind juni, ondanks dat ik zwanger ben, heb het altijd zo gedaan.

Knap van iedereen hoor, dat jullie zo weinig aangekomen zijn!!!

Ikke al 9 kilo!! ja sta er eerlijk gezegd niet versteld van vorigen waren ook zo maar wou graag deze keer niet zoveel aankomen maar ja what can I do? Ondanks dat probeer ik veel te bewegen en minder te snoepen maar of het gaat lukken???

Heerlijk weer vandaag he? Heb allerlei leuke dingen met kids gedaan. Was echt stralend vandaag!

Lekker nu een weekje vrij (jullie ookof moeten jullie werken?)

En dinsdag 6 mei weer beginnen....

Geniet ze...

Liefs Chantal
Hey meiden,

Zolang niks meer geschreven en had echt een heleboel om bij te lezen. Ga dus geeneens proberen om op iedereen persoonlijk te reageren. Wij hebben vandaag een bruiloft van mijn zwager. En morgen gaan we heerlijk 2 nachtjes in een hotelletje.......hoop dat het lekker weer wordt, in ieder geval droog. We gaan nog even een paar laatste dingen kopen voor de vakantie. De laatste week van mei gaan we heerlijk naar de Maldives. In ons huis wordt er dan flink verbouwd, want heel de bovenverdieping zal gestript worden. Als het goed is, zijn ze klaar als we thuis komen en dan hebben we nog een weekje het huis van mn ouders ingepikt. Toch wel erg goed geregeld allemaal door manlief. Ik ben ook al zeker tussen de 8 en 9 kilo aangekomen. Ben normaal echt een snoeperd en sinds ik zwanger ben helemaal niet. Ik groei in de eerste fase zeker harder?? Vrijdag naar de VK en maandag 5 mei hebben we de 20 weken echo in het Erasmus. Heel erg spannend.....ze gaan een uur lang kijken...helaas medische reden....hoop dat alles goed gaat dan kunnen we de tijd van onzekerheid en onderzoeken afsluiten.

Wil wel nog even Sunlight onwijs feliciteren met het goede nieuws. Gefeliciteerd.

En alle meiden die op vakantie zijn/gaan heeeeel veel plezier.

Grtz Ilona
Ilona, goed zeg gewoon het huis uitgaan als er verbouwd wordt, heel slim. En iedereen groeit denk ik op verschillende momenten meer of minder tijdens de zwangerschap.

Oemchalisa, lekker he het weekend, dan kan je inderdaad leuke dingen doen met je kinderen, naar buiten is altijd leuker dan binnen moeten zitten!

Jacqie, goed idee zo'n kruikje, ga ik ook vandaag maar eens kopen, met name 's avonds na een drukke dag lekker ontspannen.

MW, leuk naar Maastricht! En niet teveel zorgen maken, nergens voor nodig toch?

Hondje, ik merk ook dat ik net iets minder dan normaal kan, scheelt niet veel. Ik kan soms bijna vergeten dat ik zwanger ben, rennen en vliegen, maar dan word ik opeens teruggefloten door mijn lichaam, met name onderrug of buik.

Lino, wat gezellig om je baby de hele tijd te voelen. Ik voel heel af en toe wat, maar dat kunnen ook mijn darmen zijn ofzo, vind het lastig te onderscheiden. En wat leuk om samen met je zus zwanger te zijn!

ADL, fijn dat je je weer beter voelt, dat is belangrijker dan die kilo's toch? Fijne vakantie!

Twisje, gefeliciteerd met je 5-jarig huwelijk, ook lekker een even een dagje genieten samen, goed zo!!

Alejandra, leuk he daar zo met je moeder over praten. Bij mij gaat de zwangerschap precies hetzelfde als bij mijn moeder. Ze belt dan om te vragen hoe het met me gaat, maar eigenlijk weet ze dat al. En ik ga zo lang mogelijk door met actief zijn, alleen maar een goed teken toch?

Movamoba, fijn dat je er met je werk zo uitgekomen bent, dat geeft heel veel rust voor jou waarschijnlijk!

Weer terug van een kort, maar heerlijk weekendje. Veel buiten geweest, lekker uiteten, dus kan er weer tegenaan. Hele week studieverlof, dus moet hard aan de slag! Over 2 weken gaan we echt met vakantie, weekje Griekenland!

liefs

Freddy
*freddy, heerlijk weekendje heb je uitgezocht, was lekker weer!

*Ilona, een uur lang naar je baby kijken, erg leuk maar de reden is minder natuurlijk. Hopenlijk is het allemaal super positief!

Straks met mijn dochtertje de uitnodigingen op de post doen, ze wordt 15 mei alweer 3. Wat gaat het toch vreselijk snel,maar het wordt ook steeds weer anders leuk!

Ze is nu, tegen al mijn principes in, tv aan het kijken, Film van Pippi langkous is erop,en ze vindt het fantastich. Lief hoor, ach, mag wel een keer toch?

Fijne dag, xxxx
Hier ook lekker weer, hoe fijn!

Twisje, wat heerlijk om al 5 jaar getrouwd te zijn. Gefeliciteerd!

ADL en Cahntal, jullie zijn misschien al wat meer aangekomen dat de rest, maar vergeet niet dat jullie wel al een kind hebt gehad. Dan groeit het allemaal toch net iets sneller, had ik begrepen. Voor sommigen van ons is het onze eerste baby, en dat scheelt toch. Nog veel mensen zien niets raars aan me, ze zien het pas als ik zeg dat ik zwanger ben.

Missworld, ik vergeet het ook, of meer dat ik er niet bij na denk dat ik zwanger ben. Ik voel me goed, merk het vooral bij tillen of zware dingen doen. In onze wijngaard doe ik vrijwel niets mee, laat mijn man lekker werken daar! En Maastricht, leuke stad, daar ben ik geboren!

Jacqie, bij mij voelt een harde buik gek, maar niet vervelend. Ik voel het als ik mijn hand op mijn onderbuik leg, net boven mijn schaamstreek, dat mijn baarmoeder hard aanvoelt en samengetrokken lijkt. Na zo`n 5 minuten is het over.

Leontien, lekker toch, dat je dochtertje af en toe kan genieten van de tv. Je moet wel je regels hebben, maar af en toe kan je daar best van afwijken!

Ik had gisteren de hele dag pijnlijke steken in mijn rechterzij. Zou dat het kindje kunnen zijn of iets anders wat me irriteerde? Ik werd er helemaal onzeker van, gelukkig heb ik er nu geen last meer van. Morgen toch maar even vragen bij de gyn.
Hallo,

Net naar de vk geweest voor controle.

Alles was oke met de baby. Zelf heb ik veel last van pijn in mijn billen vooral naar het werken ik kan dan soms niet meer lopen en krijg dan ook wel eens steken in mijn buik.

Omdat ik lichamelijk zwaar werk heb, was het advies om halve dagen te gaan werken zodat mijn lichaam meer rust krijgt.

Dus ik kan morgen mijn werk dit blijde nieuws gaan melden.

Maar ja mijn lichaam en het kindje gaan voor alles.

Nou dat was het wel weer tot van de week weer.

Twisje
heb me per ongeluk afegemeld bij hyves maar wil weer weer in

!
Fijn twisje dat t goed was bij de VK, morgen mag ik ook weer gaan. Hopelijk weer een mooi hartje horen....

Joh wat denkt de VK waar jouw pijn vandaan zou kunnen komen??

Succes met t vertellen van het nieuws op je werk....hoe denk je dat ze gaan reageren??
Hoi hoi,

Twisje, fijn dat het goed was bij de vk, maar wel balen van die pijn zeg. Wat zeiden ze op je werk?

Missworld, succes bij de vk (en geniet ervan!)

Alejandra, succes bij de gyn. Krijg je nu ook een echo? En wat zei hij van de steken in je zij?

Leontien, leuk dat je dochter bijna jarig is, 3 jaar alweer. Ga je het groot vieren?

Tv kijken doen wij ook wel met dochter (eigenlijk elke dag even, hoort bij het slapen-gaan ritueel..). Kan toch wel?

Eigenlijk moet ik vandaag werken, maar ik ben nog thuis omdat ik zo naar de tandarts moet.. Ben benieuwd of ik een verdoving krijg ivm zwangerschap.

Fijne dag nog!
haaaai!

Gisteren hebben we de 20 weken echo gehad, alles is helemaal goed! We zijn helemaal opgelucht... we weten wat het is, maar maak t maar groen.

Hebben meer meiden geen fotootje meegekregen van de 20 weken echo? Ik vond t zo jammer! Onder het mom van: het is te duur en het is een medisch onderzoek, geven we geen foto's weg?? OP 10 mei hebben we een pret-echo!

Ik ben ook in t Erasmus geweest Ilona, ook medische redenen en ze kijken echt heel goed naar alles! De reden is niet leuk, maar vond het een geruststellende gedachte dat alles word nagekeken.

@Twisje, balen dat je rustiger aan moet doen, maar jij en die kleine zijn t belangrijkste!! Ik werk ookal vanaf begin maart minder en t bevalt me echt goed, voel me beter en iets minder moe. Maar vond het ook moeilijk om te zeggen op mn werk hoor.... je hebt wel kans dat je naar de Arbo-arts moet, dat moet ik ook. Iedere 5 weken ofzo... pffff.

Ik heb 1 keer een harde buik gehad, heel raar gevoel laag in mn onderbuik, mn buik werd heeeel hard en ook groter? Ging na 5 minuten ofzo weer weg.

Misschien gaat ons trouwen op 10 juli niet door :( Niet dat we niet willen, maar mijn vriend is, toen hij 6 maandjes oud was, geadopteerd. Nu willen ze als je gaat trouwen een geboorte-akte van je hebben, die heeft hij niet want die is in Indonesie. Wel is er een adoptie-akte maar daar moeten weer allemaal legalisaties en dingen op staan. We verwachten die een dezer dagen in de bus, en dan kan die gecontroleerd worden. Voldoet die niet aan de eisen, dan moet alsnog de geboorte-akte vanuit Indonesie komen en dan kan maaaanden duren. Jammer dus!!

Jeetje, wat een lang stuk is het geworden.

Groetjes
He bassiste wat jammer van het trouwen. Een collega van mij heeft daar ook behoorlijk last van gehad toen ze wilde trouwen met een jongen die uit India was geadopteerd. Maar dat is uiteindelijk allemaal goed gekomen, maar heeft inderdaad wel even geduurd.

Wel fijn dat de echo goed was. Stom van het fotootje. Ik heb het wel meer gehoord, ook dat men ook niet wilde zeggen wat het geslacht was. OK, dat ze het niet uitgebreid gaan zoeken bij een medische echo, dat snap ik nog, maar als ze het zien is het toch een kleine moeite om het te vertellen. Net als een foto. Is toch ook een kleine moeite?? Ik heb er 4 meegekregen. Vorige zwangerschap ook zoiets trouwens. Maar sommige mensen zijn schijnbaar gefrustreerd dat de 20 weken echo een beetje als pretecho wordt gezien. Wij hebben trouwens dit keer ook een camera meegenomen en hebben ook zelf wat foto's en filmpjes gemaakt.

Ik moet strakjes ook naar de VK en aansluitend heb ik meteen een afspraak bij de fysiotherapie. Ik heb daar alvast een afspraak gemaakt. Vorige keer heb ik na de zwangerschap enorm veel problemen gehad met mijn bekkenbodem (lees ik was behoorlijk afhankelijk van de tenalady) en nu wil ik erger voorkomen. Ik hoop dat ze wat tips heeft.

Twisje, ik heb gelukkig nog ouderschapsverlof van de eerste. En ik heb niet eens een zware lichamelijke baan.

Ik ben trouwens dit keer ook al meer aangekomen dan de eerste keer of je ziet mijn buik in ieder geval meer. Nu kwam ik de vorige keer in het begin ook het meeste aan en daarna netjes 1 kg per maand. Ik verwacht trouwens dat de baby daar ook weer een groot deel van uit maakt. Mark was ook ruim 4 kg. En dit keer verwachten ze dat ook weer.

Leontien, je dochter al weer bijna 3. Mijn zoontje wordt 2 in juni, dat vind ik al zo groot. Nu gaan ze het echt een beetje door hebben he wat jarig zijn is.

En mijn zoontje mag iedere dag na de creche naar de Teletubbies kijken als ik het eten opzet. Ideaal en Mark vindt het geweldig! Als toetje mag hij dan samen met mama ook nog naar Nijntje kijken.

Groetjes

Carry
Ook mijn 20-weken echo was helemaal goed!! Alles groeit goed, helemaal volgens de gemiddelde groeicurves en alles zat er gewoon goed op en aan Kleurtje mag groen, want we weten het geslacht niet! We hebben een hele leuke echo-foto meegekregen van zijn/haar zwaaiend handje. We konden voor 5 euro de controle op dvd laten zetten, dus dat hebben we natuurlijk gedaan en net thuis alweer even gekeken.

ADL, zag je andere topic over de placenta. Bij mij was op de echo vanmorgen ook te zien dat de placenta aan de voorkant ligt, waardoor het niet raar is dat je de baby later en minder voelt. Niets aan te doen, maar zeker geen reden om je meteen zorgen te maken als je even niets voelt!

Bassiste, jammer dat het misschien niet doorgaat. Bedenk opeens dat ik net zo'n verhaal laatst op televisie zag, volgens mij ook een man die geadopteerd was uit Indonesië. Volgens mij bij "Da's je goed recht" ofzo, weet niet precies hoe dat programma heet. Daar moesten ze ook bijna de bruiloft uitstellen, maar uiteindelijk is het nog goedgekomen. Sorry, je hebt vrij weinig aan deze info, maar je zou eens kunnen kijken op de site of bellen naar het programma.

Carry, vervelend zeg problemen met je bekkenbodem. Heb al tips en trucs van een vriendin gekregen om voor zover mogelijk te voorkomen dat je aan de tenalady moet na de bevalling, veel oefeningen doen!

Hondje, ik was vorige week bij de kaakchirurg en gewone verdoving is geen probleem als je zwanger bent. Enige nadeel is dat je erna alleen paracetamol mag en geen ibuprofen......

Twisje, nu al halve dagen werken, pfff wel vervelend hoor! Hebben ze op je werk een beetje goed gereageerd?

Alejandra, lekker je man aan het werk zetten! En die steek heb ik wel eens als ik me in bed te snel omdraai, trekt ook heel snel weer weg.

Leontien, gedoseerd televisie kijken is toch niets mis mee of ben ik nu al een ontaarde moeder....

liefs

Freddy
@ bassiste

wij kregen na betaling van 10 euro de hele opname mee op dvd van het onderzoek.. dus alles was te zien 25 min baby zien bewegen!

en wel 10 grote en kleine foto's

betje vreemd dat ze zoiets niet aanbieden..

oja wij kregen ook nog de kleur sokjes mee van geslacht en een paar fryslan sokjes haha

erg leuk!
Goedeavond,

Zo nu lekker bijna een week vrij! Dinsdag moet ik pas weer beginnen. Heerlijk!

Vrijdag heb ik de 20 weken echo. Ben eigenlijk best een beetje zenuwachtig.

Freddy en Bassiste, gefeliciteerd met jullie goede 20 weken echo's!

Leontien, leuk een feestje van je dochter!

Bassiste wat vervelend zeg als jullie huwelijk voorlopig niet door zou gaan. Ik hoop maar dat alles op tijd geregeld kan worden!

Gaan jullie nog leuke dingen doen met koninginnedag? Hier nog geen plannen en vooral ook niet als het regent. Bah!

Leuke dag morgen allemaal!

O,ja:

Bij degene die in het schema staan en waar nog vraagtekens staan, die haal ik de volgende keer uit het schema. Daar hebben we al heel lang niks van gehoord. Vinden jullie dit goed?

Het gaat om Laulau83, Guppy, Vivalover, Hope, Tos, Chick26, Pikipumba

Dus als jullie nog in het schema willen blijven graag even reageren!
Naatie, spannend zeg bijna je 20 wkn echo...ik begin ook wel zenuwachtig te worden hoor. Ik heb hem volgende week do ochtend. Maar ben vooral erg nieuwsgierig naar wat ik te zien krijg. Heb echt geen idee hoe groot t nu zal zijn of hoe t eruit ziet...

Verder natuurlijk t allerbelangrijkst, dat alles maar goed mag zijn. Toch???

Hier is het bewolkt, geen grote plannen vandaag hoor, gaan even t dorp in, daar worden dingen georganiseerd, muziek en terrasjes enzo. Maar volgens mij gaat t zo regenen, ik ga even buienradar.nl checken.

Twisje hoe reageerde je werk meid??

Balen bassiste van je bruiloft, dat is niet zulk leuk nieuws. Hoop dat alles snel goed zal komen, zal best moeilijk zijn als je graag wilt trouwen en dan door formaliteiten ......gelukkig was je echo goed meis, jammer en gek dat je geen foto heb gekregen. Tuurlijk is het geen pret echo maar ja wat gaan ze doen dan met die foto, is toch een kleine moeite denk je dan he...

Fijne dag meiden..
Carry, ik ben ook de bekkenbodem al aan het trainen. Inderdaad lijkt me het vervelend die problemen.

Ik ben net bij de gyn geweest. Het was een andere dan de vorige keer, en volgens deze man was ik 19 weken zwanger.

Alles goed, ik was nog niets aangekomen volgens de weegschaal, maar mijn buik was gegroeid in een maand van 13 tot 15 cm (van navel tot schaamstreek).

Mijn bloeddruk was een beetje aan de lage kant, 90/60, maar vorige keer was dat ook precies zo. Volgens de gyn niets aan de hand.

Ik heb ijzertabletten gekregen, dat is standaard hier. En verder moest ik me gaan laten inenten tegen tetanus. Ik dacht dat ik die nog heb, maar wist het niet meer zeker, dus de verpleegster raadde me aan het gewoon voor de zekerheid te doen. Het is namelijk vooral handig als er niet zo`n goed ontsmette materialen worden gebruikt tijdens een eventuele wond of misschien keizersnede. Ach ja, het kan geen kwaad.

Helaas vond de gyn het niet nodig om een echo te laten maken... Maar misschien ga ik dan toch nog even naar de oom van mijn man toe, die ook gyneacoloog is, om even een extra echo te laten maken. Gewoon om even naar de baby te kijken.
En voor jullie allemaal: een leuke Koninginnedag, geniet van je dag vrij!

Helaas heb ik hier geen vrij, maar ik heb wel oranje tompoezen gemaakt... hmmmm.
Hier ook een oranje tompoes op.. normaal eet ik die dingen nooit, maar nu had ik een onweerstaanbare trek.. zucht!

Bassiste, balen van je bruiloft, maar misschien komt het allemaal nog goed.

Miss World en Naatie: succes met wachten op de echo, het is zeker spannend zo'n echo.

Bij ons trouwens ook voor 5 euro de echo op DVD gehad en fotootjes. Wat raar dat sommige echoscopisten daar zo moeilijk over doen.

Freddy gefeliciteerd met je goede echo!

Twisje wat naar, maar ja, wat je zegt, de baby gaat voor alles!

Hier trouwens ook een 'ontaarde moeder' ;) want ons kleintje kijkt elke dag wel tv eigenlijk. 's Ochtends vroeg komt ze bij ons in bed liggen en dan kijkt ze altijd naar Ned. 3, terwijl ik langzaamaan wakker word.
Goedemorgen!

Weer terug van paar daagjes preston palace.

Het was erg leuk, maar ook wel erg vermoeiend...je doet niks, je eet de hele dag, van ontbijt, naar koffie met gebak, naar Lunch, high tea, diner, en late snack...om eerlijk te zijn heb je dat de tweede dag wel gezien hoor. De kinderen hebben zich erg vermaakt, hele mooie speeltuin, zwembad etc. paar hele leuke dagen gehad! Het is ook gezellig om iedereen bijelkaar te hebben, dat gebeurt ook niet altijd. Alleen Zoe was wat hangerig enzo. ze heeft volgens mij nu 'krentenbaard'. Als het erger wordt ga ik morgen ff naar de Huisarts voor zalfje ofzo.

Bassiste en Freddy, super fijn dat de echo's er zo mooi uitzagen...En wat raar bassiste dat je niet eens een fotootje meekreeg...Bij ons deed ze trouwens ook wat raar hoor, over het geslacht. ze zei van: nou als ik niks zie, ga ik ook niet zoeken...en ze zei het ook nogal twijfelachtig. Wij gaan denk ook binnenkort nog voor een pretecho.

Winterlelie, gelukkig ben je niet de enige hoor, wat betreft de tv..haha. Dochterlief kijkt hier ook zeer regelmatig zappelin. Vooral op de daagjes dat ik niet werk vindt ze het erg leuk om naar de Wereld is mooi te kijken :-)

Ik ga dochter uit bed halen want ze ligt flink te bleren.

tot gauw
hoihoi,

Zo ik ben gelukkig weer helemaal beter. Heb niet alles bijgelezen hoor gaat zo snel.

Al een hoop op vakantie (geweest), lekker. Wij gaan over 4 weekjes, heb er al zin in.

En allemaal goede 20-weken echo's. Wij krijgen ook medische echo (ivm slokdarmafwijking van man) maar maak me er (nog) niet zo'n zorgen om als bij de oudste. We kregen bij hem trouwens wel gewoon foto's mee.

Bassiste, wat vervelend van je bruiloft zeg. Hopelijk worden de adoptiepapieren gewoon goedgekeurd.

En las nog wat over bekenbodemoefeningen. Volgens mij is het niet goed om dat nu al te doen. Hierdoor train je je bekenbodem die juist slap moet zijn tijdens je bevalling. Met sterkte bekenbodem is bevalling moeilijker. Wel meteen na bevalling beginnen met oefeningen.

Hier gaat alles goed, gisteren weer goed gekeurd bij vk. Had er last van pijn in mijn lies maar dat zijn waarschijnlijk banden. Heb ik bij eerste niet gehad en had nu ook niet verwacht omdat het toch wat uitgerekt is maar juist daarom kan je bij opstaan en beginnen met lopen er meer last van hebben. Moet met week of 25 weg zijn.

Verder begint mijn buik aardig te groeien maar ben nog niks aangekomen (was afgevallen met ziek zijn) en de kleine beweegt al flink. Merk wel dat toen ik rustig (ziek) op bed lag ik veel meer en beter voelde dan ik nu weer druk ben.

Vanmiddag nog even lekker fietsen met de oudste. Nog lekker vakantie tot maandag en het wordt weer superweer.

Fijn weekend
Hoi!

Nou bij mij is mijn buik de laatste weken al aardig gegroeid. Mensen vragen me al "hoe lang moet je nog?" uhh, nog bijna 4 maanden. Dan kijken ze je aan.... Die mensen weten niet dat ik van me zelf ook al geen platte buik had, misschien lijkt het daardoor meer. We hebben de medische echo gehad, en met het vergrote niertje valt het mee. We moeten nog een keer terug bij 34 weken, maar de gynaecologe maakte zich geen zorgen, dus wij ook niet. Op koniginnedag zijn we wezen shoppen, een kamertje hadden we al snel uitgekozen, maar een kinderwagen is lastiger. We hebben de mutsy 4 rider, deze was het beste voor ons omdat we allebeide lang zijn. Op de echo was ook al te zien dat ons meisje een week voor loopt in lengte. De gynaecologe zei ik kan nog niet ziet zien of het een 9 ponder wordt. Ik dacht iiihhh, dat moet er ook maar uit kunnen.... we wachten gewoon maar af.

Fijn weekend!
Hoi hoi,

Ik wilde even melden dat ik vanmorgen de 20 weken ( eigenlijk 22 weken) echo heb gehad.

Heel fijn, alles was goed!!! Voor zover ze het kon zien natuurlijk! Ben erg blij! Bij mn eerste zwangerschap had ik geen zenuwen, daar was ook die 20 weken echo niet. Maar nu was ik echt wel zenuwachtig!

Het was ook echt super om te zien! Je zag echt alles goed, zelfs vingertjes bewegen!

Zo dat wilde ik even melden.

En nu ga ik eens shoppen voor de baby. Nu mag het, ik heb nog helemaal niks gekocht. Terwijl bij mn zoontje, de hele kast al bijna vol hing rond deze tijd

gefeliciteerd met de mooie echo's! nu genieten!!!

en idd kleertje kopen! (heb ik nog steeds niet gedaan kom steeds bekenden tegen)

prettig weekend!
liesel, heb ook de mutsy. Hij bevalt hier prima.

Vind er 2 nadeeltjes aanzitten en hij is best groot en zwaar voor in de auto. En de bekleding zweet nogal (merkte ik vooral in maxicosi, maar daar heb ik een badstofhoes voor bijgekocht)

Maar hij loopt super en veel fijne vakjes en groot boodschappenrek onderop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven