*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Missworld, gefeliciteerd met jullie meisje! Wat leuk om het zo samen op de bank te lezen.

Movamoba, ik ga je tip proberen, lekker voor het slapen gaan even de benen omhoog.

Hier is het gek weer, heel warm met een wind die heel veel zand meeneemt. Als ik de ramen openlaat, heb ik in no time een woestijn in huis. De voorspellingen zijn dat die wind later koude Zuidpoolkou gaat brengen. In Buenos Aires is het al koud, dat betekent altijd dat het binnen een paar dagen hier ook koud is.

Mijn man is weer weg, nu voor een paar dagen. We hebben afgesproken dat het de laatste keer is dat hij weggaat totdat de baby wordt geboren. Ik ga nu maar genieten van lekker breed in het bed liggen.
Haaai meiden!

Missworld: Wat leuk, een meisje! Leuk dat jullie het nu ook weten

Kan t heel koud bij jullie worden dan, Alejandra? Leuke foto's van je kamertje op hyves trouwens!

Hier eigenlijk niet veel te melden, lekker vrije dag vandaag, beetje rommelen, vanavond naar de Ikea voor leuke spulletjes voor t kamertje uit te zoeken, altijd goed! Vriendlief gaat t kamertje zelf afmaken met nog wat dingen ophangen enzo.

Geboortekaartje is zo goed als af, nog een paar kleine dingen.

Meer meiden die al klaar zijn met t geboortekaartje?

Heb vandeweek van Weleda Perineum-olie gehaald, daardoor verklein je de kans op inscheuren tijdens bevalling. Ben benieuwd of t echt werkt!

Fijne dag vandaag, t word warm dus lekker rustig aan doen
hoihoi,

ik ben ook al bezig met de perineum-olie van weleda. Ik hoop zo dat het werkt, vind het 'masseren' alleen zo'n gedoe (heb nog niet echt een comfortabele houding gevonden).

Wij hebben trouwens het kaartje al helemaal klaar. Nu nog een baby en dan kan hij gedrukt worden :-)

Missworld, meisjes zijn leuk!!

Verder hier ook een rustig dagje. Ik wil beneden poetsen en dweilen, maar heb het nu al super warm. In etappes doen dan maar
Hondje, niet echt weer om te poetsen vandaag. En lekker kaartjes al helemaal klaar.

Alejandra, man weg is inderdaad niet meer zo fijn idee aan het eind. En bij jullie zijn afstanden waarschijnlijk ook iets verder dan hier. Foto's van kamertje, zal zo eens even kijken.

Missworld, leuk een meisje. Wel jammer dat er niet zoveel te zien was op de echo.

Bassiste, wel vaker mensen gehoord die het gebruiken maar of het werkt? Bij de eerste bijna niet ingescheurd dus ga er nu maar vanuit dat het weer niet gebeurt (struisvogel???)

Gisteren naar vk geweest. Alles weer goed gelukkig. Alleen moet er nog even gedraait worden, maar we hebben nog even. Zoon draaide ook pas laat om.

Vanmorgen tuin gedaan dus kan er nu lekker van genieten, tot nu toe gaat het nog met de warmte hoop dat het zo blijft.
Hallo meiden!

wat een warmte he??!! vanochtend met dochtertje een stukje wezen lopen en even langs de geitjes gelopen (achter ons huis is een bejaardentehuis met een openbare 'tuin' en daar hebben ze dus ook kippen, paarden, geitjes, schaapjes..). In iedergeval lekker beschut tegen de zon. Nu wilden we vanmiddag naar strand met schoonmoeder, maar om eerlijk te zeggen ben ik aardig uitgeput...dus stelde ze voor om haar even mee te nemen, zodat ik kan rusten! dus ik ga zometeen heerlijk een dutje doen :-)

Gister ook vk geweest, alles prima. Bloeddruk 115/75 dus voor mij keurig! hoofdje lag naar beneden (ligt volgens mij al weken zo..) en ze liet me voelen met mijn handen hoe de kleine ligt...erg leuk. ze schatte het nu op zo'n 2200 gram. (dinsdag ben ik 35 weken).

Hier helaas de kaartjes nog niet klaar. vind het beetje lastig, weet niet precies wat ik wil...iig met een foto, maar daarin heb je dus weinig 'keus' of heel simpel creme kaartje met aan de voorkant de foto gedrukt en binnenin de tekst of je moet echt een eigen ontwerp hebben zeg maar...maar dat kan niet met gewoon excel/word, daar heb je dus echt een goed programma voor nodig!

jullie nog tips??? ik moet toch wel gaan opschieten nu met de kaartjes...

Hondje, lijkt me idd lastig om normaal te smeren zeg maar :-) ik moet manlief al vragen voor mn bikinilijn en mn voeten in te smeren,teennagles knippen, zal hem maar niet vragen om ook nog een olietje op te smeren :-)

Missw idd leuk hoor, dat je het toch weet! en idd erg leuk dat je het dan samen gewoon op de bank hebt kunnen zien...:-) had je een voorgevoel voor een meisje?

Nou ik ga eventjes mn bedje opzoeken. Allemaal fijne dag en doe rustig aan he!
lino: fotostudiolifetime.nl

geboortepost.nl

iedeereenmaghetweten.nu
Ohw movamoba, die tip van jou ga ik zeker eens proberen, want ik word er gek van die rusteloze benen haha...

Ja nog een reden waarom we nu wilden weten wat t zou worden is om dat ik al 6 mnd zeg dat t 100% zeker weten een jongen zou worden en nu opeens de laatste 2 a 3 weken had ik opeens: nee het is een meid..ik voel het hahahaha...Dus nu wilde ik t gewoon weten haha...En nu pas heb ik totaal geen bezorgdheid meer over medische echos enzo dus nu pas werd ik nieuwsgierig. Ik ben ook wel blij dat ik t nu pas weet en niet al met 20 wkn want je moet t dan zo lang voor je houden en aangezien ik best lomp ben en me gewoon zou verspreken. Nu vraagt niemand t meer, omdat iedereen weet dat we t niet willen (wilden) weten hahahaha....

Lekker lino dat je schoonmoeder je dochtertje mee wilde nemen zodat jij ff kon rusten lekker zeg!!

Ik heb nog nooit van die olie gehoord tegen inscheuren, zal er eens naar kijken, wie weet helpt t toch??

12september, bij mij ligt de baby ook in een stuit...maar de vk zei dat ik nog voldoende vruchtwater heb zodat ie nog kan draaien..

Carry hahaha toen bij ons alleen de commode in het kamertje stond, zei manlief ook al tegen iedereen dat t kamertje al af was...Uhhh nee hoor schat...Ach laat ze maar in die waan, als je af en toe maar met de boormachine komt helpen hahaha..

Houden jullie t nog vol met deze warmte meiden??
** breekt even in **

Ben zelf op 11 sept 2008 uitgerekend, maar lees hier af en toe mee.

Toch prettig te lezen dat er meer meiden rusteloze benen hebben. Als ik er 's nachts gek van wordt, neem ik gewoon een halve paracetamol en dan wordt het minder. Bij de gyn. nagevraagd of ik er nog iets anders aan kan doen, maar ze mag geen medicijnen voorschrijven. De paracetamol kan verder geen kwaad zei ze en kon ik gewoon naar wens slikken.

De Weleda perineum-olie heb ik bij de 1e zwangerschap ook gekocht. Alleen niet gebruikt. En toch ben ik niet ingeknipt of ingescheurd, terwijl ik een stuitbevalling heb gehad.

Iedereen succes met de laatste loodjes !!
*Hier nog een mee-leester, die uitgerekend is in september*

Waar halen jullie die weleda olie vandaag? Ik ben vandaag bij verschillende drogisterijen geweest, maar ik kon het nergens vinden. Bij 1 drogisterij hadden ze alleen babyolie van Weleda, maar verder zag ik nergens weleda producten. Moet je die speciaal ergens kopen?

*Breekt weer uit*
volgens mij hebben ze bij de tuinen veel van weleda
Bassiste, ja hier kan het zeker koud worden. Onder 0 komt het niet vaak, maar het kan 's nachts tegen het vriespunt aanzitten. En dan heb je overdag hele koude winden, brr. (En hier bestaat geen centrale verwarming).

Hier heb je geen perineumolie, maar ik heb een flesje amandelolie gekocht om ook de boel een beetje soepeler en zachter te maken. Hopelijk helpt het. Ik heb een heel klein perineum, maar ik weet niet of dat ook betekent dat je bij inscheuren eerder een totaalruptuur hebt, ik hoop het niet. Hopelijk knippen ze op tijd in de goede richting (diagonaal), haha.

Lino, ik heb mijn trouwkaarten toendertijd wel in word gemaakt, en dan als pdf verstuurd naar de drukker. En die waren best mooi. Ik had wel een hele hoge resolutie gebruikt bij de plaatjes. Voor plaatjes gebruik ik vaak Jask Painshop Pro (of ziets). Verder is adobe pagemaker heel erg handig, maar dat moet je maar net op je computer hebben....

Missworld, ik heb ook echt het ene moment dat ik denk dat het een jongen wordt en het ander moment een meisje. Maar ik wil nog steeds dat het een verrassing blijft....

hallo dames,

jeetje, kan echt niet meer tegen de warmte, ben al anderhalf uur geleden gaan slapen, met ventilator, maar blijf maar draaien manlief slaapt uiteraard wel gewoon en kruipt dan ook zo lekker tegen je aan

hier heb ik ook de perineumolie, gewoon bij de etos gehaald, en geen moeite met uitsmeren, het is alleen niet zo charmant maar ja, datzelfde krijg je straks idd met je bikinilijn... vroeg me al af of vrouwen alles massaal laten staan voor de bevalling of dat ze het aan de mannen vragen;

wij zijn nu ook met de kaartjes bezig, hebben online wat proefexemplaren aangevraagd, want bij de drukker krijg je de mappen niet mee, behalve van de 2 soorten die ze dubbbel hebben. dusss heeft iemand al ervaring met de online geboortekaartjes?

*zucht* ga maar weer ns mijn bedje opzoeken, kijken of ik nog wat kan slapen vannacht...

morgen wordt het weer koeler, dacht ik, joepie!
Haai dames,

Movamoba, heb je nog een beetje kunnen slapen vanacht?

Balen voor je hoor! Tis ook lekker warm inderdaad, ben benieuwd of t doorzet.

Ja, wij doen ons kaartje online maken via www.geboortepost.nl

je hebt heel veel soorten kaartjes die je kant en klaar kan gebruiken, maar je kan ook een eigen foto toevoegen. Wij vinden t ideaal.

Haha ik hou t van beneden nog wel zelf bij! Kan t niet meer zien, dus doe t voorzichtig op de tast Ben wel zo geoefend dat t goed gaat. Ik heb geen zin om met een grote bos te moeten gaan bevallen.

De perineum-olie kan je inderdaad kopen in de Tuinen.

Via hun site kan je je postcode invoeren en dan zie je ook winkels die weleda producten verkopen.

Gister even naar de Ikea geweest voor leuke dingetjes in t de babykamer aan te schaffen, maar t viel tegen. Ik kon na een kwartiertje al niet meer lopen, zo moe. haha ben net een oud wijf! Ga zo met mn voetjes in een voetenbad, ze doen nog zeer.

Fijne dag vandaag.

xxx
Hey meiden........

Pff wat een warmte he......mn ringen zitten echt niet meer lekker, maar zonder voel ik me zo ontzettend kaal.

Ik heb de olie ook al een tijdje in huis, maar je mag toch pas vanaf week 34 gaan smeren? Dat staat in ieder geval op de gebruiksaanwijzing. Wil het wel gaan proberen.....

Vandaag komt eindelijk het babykamertje.....we wachten al 20 weken. Pff echt een drama en gisteren leek het haast nog fout te gaan. Maar ze komen vanmiddag, Mn vader & man gaan alles meteen vandaag in elkaar zetten. Kan niet wachten. Zal daarna wat foto's maken.

Donderdag nog naar de VK geweest. Ik was niet aangekomen en mn buik was niet gegroeid. Ben nu 32 weken en mn buik is 27 centimeter. Als mn buik volgende x weer niet gegroeid is, moet ik een afspraak maken voor een groeiecho. Heel raar want laatst was mn buik te groot. Wat willen ze nou????

Fijn weekend allemaal
Bssiste: ja heb uiteindelijk nog wel kunnen slapen, tot vanmiddag 12 uur, toch wel fijn dat ik nu niet werk, want anders had ik het zonde gevonden van mn weekend, maar nu is het vooral lekker bijslapen.

Ik ben nu ook bezig via geboortepost, vind het een ideale site! heb al 3 kaartjes gemaakt, ga ze zo aan manlief voorleggen

ikea viel mij ook erg tegen, zag weinig leuks. Ga volgende week naar kids factory, ben benieuwd of ze daar wat leuks hebben...

ilona: ik krijg mijn ringen ook al niet meer om, al een week of 3 niet meer, houd denk ik teveel vocht vast ofzo... schoenen beginnen nu ook te knellen, dus loop vooral op slippers.

wat betreft de olie: ja er staat op vanaf week 34, maar het zal toch geen kwaad kunnen? Wat betreft je buik, een groeiecho is wel leuk om nog een keertje te kunnen gluren, maar ik snap dat het wel heel verwarrend is...

mijn vk zei dinsdag dat het kindje ruim 1 kg, nog geen 1,5 kg is, terwijl ik op de vaderschapsite zie dat het nu toch wel bijna 2 kg moet zijn. oftewel: zolang het nog regelmatig beweegt zal het wel goed zijn, toch?

hier begint het te regenen en onweren, dus ik ga mijn wasgoed binnenhalen!

fijn weekend!
ik wil ook regen, is hier zo warm.

Vandaag babykamers gekeken, hebben twee leuke gezien. Nu nog keertje terug zonder zoon om alles te regelen. Box en wiegje zijn van zolder af dus die kunnen binnekort keertje in elkaar gezet.

Ik heb ringen al heel lang niet meer om, inderdaad wel raar zonder maar went wel.

Ilona wel lastig dat je buik dan weer te groot en dan te klein is. Hopelijk valt het volgende keer mee anders is het met de voetjes omhoog.

Alejandra, raar iedereen hier aan puffen van de hitte en bij jullie komt de winter eraan.
Hoi hoi,

Je kunt ook gewoon amandel-olie (of jojoba-olie) gebruiken. Dat irriteert niet en in de perineum-olie van Weleda zit ook grotendeels deze olie. Ik ben overigens wel een Weleda fan!

Ik moet helaas toch naar het ZH voor nogmaals een echo om naar de niertjes van de kleine te kijken (ivm de grootte). Ik werd door de VK gebeld dat ik voor de zekerheid toch nog een echo moest. Ik zat precies op de grens van wel of niet nogmaals checken. Tis maar goed dat het in de gaten gehouden wordt maar het zit me toch niet lekker.

Morgen geven we een BBQ in de tuin, maar mennn wat is het heet geweest vandaag! Morgen mag het wel iets minder zijn, maar niet met te veel regen hoop ik.

Fijn weekend!
Hallo!

Zijn vandaag en naar de Ikea geweest en naar de Makro en als zoethoudertje voor dochtertje nog even langs de MC Donald's...We gingen al om 09.00 uur weg, dus was op zich niet zo druk, konden lekker 'doorlopen' bij de Ikea.

Maar toen we om 13.00 uur richting huis gingen, men wat was het heet! (donkerblauwe auto zonder airco, snik...) en suf was, naarmate we dichter thuis kwamen, werd de wind ook wat koeler (aan zee). En moet zeggen dat ik het vanmiddag rond 17.00 uur in de tuin een soort van koud had...

Vind het ook wel heftig hoor, dit warme weertje...gelukkig nog geen opgezwolle voeten enzo...(vorige zwangerschap leek ik wel een michelinpoppetje en toen liep ik niet eens echt hoogzwanger in de zomer, beviel toen in november..) Vind het sowieso wel apart hoeveel een zwangerschap kan verschillen, zeg maar...Hebben nog meer meiden dat, die van de tweede zwanger zijn en dit toch wel anders ervaren?

12-9 bedankt voor de tip. op iedereenmaghetweten.nu wel leuke dingetjes gezien, ben ik ook al mee bezig, dus ben benieuwd!

Movamoba, dat is idd wel heel erg aan de kleine kant..

Woensdag zei de vk bij mij dat ze het op dit moment rond de 2200 gram schat wat gewoon 'gemiddeld' is. Maar nu zag ik net in de tabel dat jij 'pas' eind september bent uitgerekend en ik begin september, dus daar zit wel bijna 4 weekjes tussen...en idd als je het veel voelt, zou ik me er maar niet druk om maken hoor!

Kiara, toch vervelend hoor, dat je weer voor een echo moet, je wordt er ook niet echt wijzer van (eerder onzekerder...) sterkte hoor ermee!

Fijne avond en hoop dat iedereen een beetje normaal kan slapen vannacht :-)
Hoi,

Vrijdag ook weer bij de VK geweest. Alles in orde. Niets aangekomen tov van vorige keer, maar dat kan ook wel kloppen. De vorige keer was na 2 weken Frankrijk met te veel croissantjes. En tegenwoordig krijg ik mijn eten soms met moeite naar binnen. Ik moet echt in etappes eten, net alsof er binnen ruimte gemaakt moet worden.

Vervelend dat er toch nog een paar wat verder onderzoek moeten hebben ivm groei en Kiara met de niertjes. Dat geeft toch weer een hoop onrust lijkt me.

Miss world, leuk hoor een meisje. Lijkt me wel gek om het zo laat pas te weten.

Afgelopen donderdag op de valreep nog gordijnen besteld voor de babykamer om de kamer tov vorige keer toch nog wat eigens te geven. Hopelijk zijn ze binnen voor de baby er is.

Ivm meelezende zus geen details over ons kaartje, maar wij vinden hem erg leuk. Niets zelfgemaakts overigens hoor.

Normaal slapen: lijkt me erg lekker. Hopelijk valt het vanavond een beetje mee met onweer enzo. Tot nu toe nog geen druppel gehad. Manlief is in Friesland aan het klussen en ik heb vanavond dus een groot snurk- en restless legsvrij bed voor mij alleen. Heb vanacht of vanmorgen vanaf 4.45 wakker gelegen. Echt niet leuk meer. Ik was vandaag dan ook niet al te helder. Boodschappen doen bij de Kruidvat, afrekenen en er thuis achterkomen dat alles nog bij de kassa ligt. Dat soort acties. Ik heb maar gebeld of ik het maandag kon komen halen. Zag het niet zitten om 2x de stad in te gaan met de hitte.

Groetjes

Carry
Hier aan zee begint het langzaamaan af te koelen. Zit lekker op de bank bij de open deuren. Zag op tv dat er werkelijk noodweer in andere delen van het land is?!

Lino, slim om op tijd naar de Ikea te gaan..... wij waren er vanmiddag, maar de drukte viel gelukkig mee.... En wat kaner dan verschil zitten tussen twee zwangerschappen, fijn dat je nu geen vocht vasthoudt!

Kiara, hopelijk maak je je niet teveel zorgen, ze willen gewoon alles zeker weten en het zit bij jullie gewoon helemaal goed!

Movamoba, fijn dat je lekker kon uitslape! Heb ook begrepen dat de olie vanaf week 34 pas zin heeft, althans dat vertelde mijn yogajuf.

Ilona, en kamertje al mooi geworden en nu lekker alles inrichten zoals jij het wil?!

Bassiste, haha hier ook op de tast daar beneden netjes bijwerken en kleine check met spiegeltje, geloof niet dat ik mijn man met een scheermesje daar in de buurt ga toelaten.....

Alejandra, hoe weet je of je een klein of groot perineum hebt? En ik twijfel ook nog elke dag.... nu zenk ik weer meisje en man denkt jongen...

MissWorld, gefeliciteerd met je meisje, eindelijk weten jullie het!!

Ik duik zo lekker mijn bedje in, heb het voeteneind van mijn bed omhoog, helpt zowel tegen voch als tegen kramp, was echt voor mij gouden tip!

liefs

Freddy
hoihoi,

lekker rustig hier, iedereen aan het relaxen tegen de hitte? Hier is nog geen regen gevallen, al zou het van mij wel even af mogen koelen.

Freddy, ik heb ook het voeteneind omhoog en het helpt wel. Al heb ik vandaag wel heel dikke voeten. Het kan ook bijna niet anders, ik vind het knap als het niet gebeurd. Straks gaan we het zwembadje opzetten voor dochter, dan ga ik er ook lekker met m'n voetjes in zitten.

Kiara, wanneer mag je voor de echo? Wel balen aan de ene kant, maar fijn dat ze het goed in de gaten houden aan de andere kant.

Ilona, hoe is de babykamer?? Bij mij was m'n buik de ene keer ook best groot, en vorige keer was hij weer precies goed. Het 'moet' gewoon elke keer wat gegroeid zijn en als dat niet zo is gaan ze het beter bekijken (tenminste, zo lijkt het me). Wanneer mag je weer?

Ik doe trouwens bikinilijn ook een beetje op de gok, maar had me gisteren wel raak gesneden. Balen. Volgens mij ziet het er niet meer uit, maar om nou vriend te vragen zie ik ook niet zo zitten.. Spiegeltje is wel heel slim!

Ik ben alweer vergeten wat ik verder nog wilde zeggen, in ieder geval iedereen nog een fijne dag!
allemaal nog aan het napuffen van deze warme dag? morgen wordt het naar mijn idee nog warmer (zie er nu al tegenop

En kijkend naar de weersvooruitzichten blijft het de komende dagen nog wel warm ook...je wordt er zo moe en suf van, hebben jullie dat ook?

Op zich voel ik me wel ok hoor, maar ben sowieso al niet zo'n hitte mens

Voor mn idee moet ik nog best veel doen voor de baby komt, maar met deze temperaturen komt er ook niet zoveel uit de mouwen. Denk dat jullie dat ook allemaal wel hebben :-) Genoeg geklaagd...haha

Vanmorgen lekker naar strand geweest met man en kind. We waren er rond een uur of 10 en gaan dan rond 13.00 weer terug, is het nog niet zo druk en vooral niet zo warm. We hebben met de familie ook zo'n 'strandtentje' waar je je spulletjes kwijt kunt en waar je je evt. kan verkleden.Er zitten ook standaard twee strandstoelen bij. het staat het hele jaar op een vaste plek, zodat je ook altijd een plekje hebt (dit moet je dan zeg maar huren, en wij hebben dat dan met mn schoonfamilie samen gedaan zeg maar). Volgens mij zie je de 'huisjes' ook alleen maar bij ons in het dorp :-)

ILona is je kamertje mooi geworden? vast de moeite van het wachten waard geweest :-)

ben trouwens wel benieuwd hoor, nu we aardig richting het einde gaan van de zwangerschap...wie gaat er eerst bevallen?? Ik heb mezelf alweer 2 weken overtijd ingecalculeerd, valt het iig niet tegen :-)

Ik moet in princiepe nog 5 weken, en met 37 weken mag je thuis bevallen, dus het zou kunnen zijn dat er mensen van begin september uitgerekend al binnen een week of 2 gaan bevallen...wie weet (hopelijk ben ik het :-)

Slaap lekker allemaal!
Pff, was het bij jullie het afgelopen weekend ook zo warm en benauwd? Ik was gisteren het zwanger zijn even helemaal zat, ik had last van mijn schaambeen en het was echt te warm om ook maar iets te doen. Ik voel me soms zo log.

Morgen heb ik mijn laatste werkdag, ik vind het nog wel prettig om mijn werk met de airco, maar het reizen en de hele dag zitten begint me wel op te breken zolangzamerhand. Ik moet nog 5 weken, ben 31 augustus uitgerekend, dus ik ben benieuwd. Vanavond ga ik naar borstvoedingscursus, het is maar één avond, een voorlichtingsavond.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
goeiemorgen!! (nog even)

het is vandaag weer een hete dag pffff

pas niks meer om de voeten alleen slippers van mijn mannetje!

zooo dik..

zaterdag avond hebben we hier noodweer gehad maar de warmte is dubbel zo hard weer terug gekomen!!

ik heb een heftige week achter de rug,vorige week maandag kwamen we erachter dat ik een urineweg infectie had dus kreeg antibiotica,woensdag werd t zo erg dus maar weer contact gelegd met vk en kreeg andere antibiotica de 1e sloeg niet aan.

daar bijgekomen kreeg ik steeds erge kramp aanvallen in onderbuik en rug. dus dachten aan weeen! maar ze bleven constant dus dat kon het niet zijn.

vrijdag is de vk bij me geweest en me onderzocht en voelde dat de baby diep in de bekken lag en dus aan t indalen is.

dus samen met de urineweginfectie en t indalen gaven mij helse krampen,

nu moet ik zeggen dat t plassen minder is dus antibiotica slaat aan! maar krampen heb ik nog wel en heb weer wat nieuws... vaginaleschimmelinfectie door de antibiotica! hier ben ik heel gevoelig voor dus kan vanm wat ophalen bij apotheek.

baal enorm want val van de ene klacht in de andere....

nog 6 weekjes en dan hopen we er klaar mee te zijjn haha mag ook wel over 4.

suc6 met de warmte iedereen! het duurt nog wel ff!!

xxx
Wat een ellende jacqui, hopelijk ben je snel van je klachten af. Dikke enkels herken ik, gelukkig loop ik als sinds week 20 in mijn steunkousen rond en dat scheelt. Zeker als ik ze 's ochtends aan doe, als mijn enkels er nog enigzins normaal uitzien. Maar gisteren had ik de hele dag een korte broek en geen steunkousen, dat vind ik er dan weer niet uitzien, tja, en dan zijn mijn enkels dus echt meer van formaat olifanten voet .
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven