*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jacqie, super gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!! Ik heb je als vriendje uitgenodigd, dan weet je het alvast.

Carry, dat vond mijn dochter ook leuk, vooral als er andere mensen bij waren. Even over de buik van mama aaien. Nu nog trouwens (lache, met die blubberbuik ..)

Hoe gaat het met de anderen? Fijne dag nog!
Hondje, als er mensen bij zijn gaat zoontje nog liever voor de klapzoen op de blote buik. Heeft nog meer effect En dan meldt hij vervolgens dat papa ook een klapzoen moet geven. Dat doet hij meestal ook wel, maar liever niet met huis vol visite.

Ook leuk: op schoot mama kruipen, eerst buik kroelen dan hoofd tussen mama's borsten en hard nee gaan schudden. Dat doet mijn zoontje dus ook alleen als er visite is. fijn...
Miss World: wat ontzettend fijn dat je dochtertje binnenkort naar huis mag! Wat zal het heerlijk voor je zijn om je meisje in haar eigen box en bedje te zien liggen.
Hoi meiden!

Missworld fijn idd dat ze bijna naar huis mag...kan het genieten beginnen. Hoef je niet steeds meer op en neer, is volgens mij supervermoeiend!

Carry..heeft het strippen toch niet echt geholpen...ik heb ook precies hetzelfde...als je verder 'niks' voelt en het rustig is, maakt het niet zoveel uit als je overtijd loopt, maar ik heb al een keer of 4 gedacht dat het echt ging beginnen...dan blijkt toch niet...grrr.

Op een paar kleine ongemakjes, voel ik me nog best oke...dus we zien het wel! Ik hoop alleen echt dat ik dit keer niet weer ingeleid moet worden...

Ik ga mn dochtertje zo even van de psz ophalen!

Fijne dag!
Nou ik moet zeggen dat ik me vandaag wel anders voel dan afgelopen dagen.. mijn buik voelt anders aan, heb een wat zeurderig menstruatieachtig gevoel.. hoogstwaarschijnlijk loos alarm, maar het is toch wel spannend hoor.

En sowieso wel fijn dat er 'iets' gebeurt, dat geeft me moed dat ik dit keer misschien wel niet overtijd ga.

p.s. Naatie en anderen, ik had het al een keertje eerder gezegd, maar dat berichtje is natuurlijk al helemaal weggezakt tussen al het geklets. Maar ik heb dus liever niet de naam van onze baby'tje op het forum staan of in de tabel.
Hey meiden,

Spannend Cary, morgen naar de vk... ik hoop voor je dat t snel doorzet. Wel schattig om te lezen hoe je zoontje er mee omgaat zo. kan me voorstellen dat je daar ook echt nog van geniet...

Hmmm maar even afwachten Winterlelie, zou fijn zijn als t netjes 'op tijd' komt!

Hier alles nog rustig hoor. Vanmiddag naar gyneacoloog.

Ben t wel een beetje zat hoor, ben ook kortademig/benauwd. Mn lijf is t ook zat merk ik. Ik hoop dat t snel doorzet.

Zal vanmiddag aan de gyneacoloog vragen wat er gaat gebeuren als ik overtijd loop, wanneer ze dan gaan beginnen met inleiden oid.

Succes voor alle wachtende!
Missworld, fijn dat jullie meisje mee naar huis mag. Kan me voorstellen dat je het zh helemaal zat wordt.

Carry en Lino, is inderdaad vervelend dat het gewoon steeds rommelt en je niet weet of het doorzet of weer vals alarm is.

Inmiddels gaan er hier steeds meer over uitgerekende datum heen, wist niet dat septbeebs van die eigenwijze kids zijn.

Hier is nu alles rustig en vind ik het ook weer prima. Alleen het rommelen vind ik vervelend. En maak me toch beetje druk over bruiloft van mijn broer, als beeb gewoon nu komt weet ik dat ik er 'gewoon' naar toe kan en nu blijft het zo lastig.

Vanmiddag weer naar vk
Twaalfseptember, wanneer is de bruiloft van je broer? Zou wel heel lullig zijn als je er niet bij kan zijn, maar het kan natuurlijk nog wel even duren bij je. Hoe was je vorige bevalling ten opzichte van de uitgerekende datum?

Missworld, wat moet het wachten lang duren, maar nu is het dus bijna zo ver. Wat heerlijk! Hoe is het met jullie meisje, hoe zwaar is ze nu?
12-09: ik weet precies hoe je je voelt! Ik was ook iedere keer in de stress als ik wat voelde zo vlak voor de bruiloft!

Wanneer trouwt hij?

Ik hoop echt dat je er bij kan zijn!
Nou babietjes, schiet eens op!!!

Wanneer trouwt je broer, 12sept? Grappig, op 12 sept trouwen onze overburen... daar wilden wij heel graag heen en dan konden we (eindelijk) weer eens aangeschoten zijn... Dat gaat er dus niet inzitten...

Vorig jaar was ik 6 september uitgerekend van mijn 1e dochter (klinkt gek he, 'vorig jaar', haha) en zij was 4 weken te vroeg...

Deze gaat ook het maximale er uit halen, maar dan de andere kant op geloof ik...

Carry, ik vind het echt knap dat jij nog kan genieten! En lijkt me ook heel fijn!! Goed hoor!

Winterlelie, ik kan me goed voorstellen dat je hoopt dat je ventje nu eerder komt!! (wat een mooie foto's van jullie huis op hyves!)

Nou, ik ga maar weer. Heb echt het gevoel dat ik continu aan het wachten ben. En wachten duurt laaaaannnnggg....
Zal Pauline al bezig zijn? Al een tijdje hier niet meer gezien, toch?
Ben bang van niet mamayahoo...

Ben meteen even gaan hyven, , en daar had ze nog een berichtje achtergelaten om uurtje of 10...

Maar goed, in 4 uur kan een hoop gebeuren! das waar!!

Ik hoop t voor d'r iig!!
Ben de 22e uitgerekend, broer trouwt de 19e. Bij eerste twee dagen over tijd dus zou goed de richting van de 19e op kunnen gaan. Heb nog twee bruiloften, de 12e maar dat is collega van man dus niet zo belangrijk. En 3 okt van vriendin, maar ben zelf eigenlijk wel van overtuigd dat ik die ga halen.

Ga nu zoon uit bed plukken en naar vk.
Twisje is ook bevallen: zie Hyves!!
Jeeeh voor twisje!!!
Laulau: dat lijkt me nog moeilijker, dat je eerste kindje 4 weken te vroeg was, dan ben je nu geneigd te denken dat deze ook eerder komt en lijkt het alsof je nog langer moet wachten..

Maar je baby'tje zal nu vast elk moment komen, let maar op!
Bij de eerste ging het sowieso heel anders... Mijn vliezen braken al in week 34, een week in het ziekenhuis gelegen, maar ik had geen infectie (gelukkig!) en mocht naar huis omdat ik het niet trok in het ziekenhuis. Moest wel om de dag terug voor een hartfilmpje en als dochter met 37 weken niet zelf al was gekomen, waren ze gaan inleiden.

Maar met 36 weken vond ze het zelf genoeg.

Had er dit keer dus niet op gerekend dat dochter 2 het ook zo zou doen, maar nu 'al' 3 dagen te laat had ik geloof ik ook niet gedacht...

Nou ja, dag is alweer bijna om... haha...
Joh heftig je eerste bevalling Laulau, ik wist trouwens helemaal niet dat je zo lang kon blijven rondlopen als je vliezen al gebroken waren, weer wat geleerd. En inderdaad, alweer bijna een dag voorbij... bovendien: de meeste bevallingen beginnen 's avonds toch, dus wie weet!
Belle, wat fijn dat alles zo goed gaat!

Twisje, gefeliciteerd!

Laulau, nog even volhouden, ook jouw baby komt er aan! Sterkte!!

Jacqie, wat fijn dat je bevallen bent, spannend om het zo mee te lezen. Hopelijk gaat het goed met jou en je kleintje! Gefeliciteerd!

Missworld, wat fijn dat je dochter eindelijk naar huis mag gaan!

Mijn buikhuid doet me toch een pijn, opeens begin ik striae te krijgen ( ) en het voelt alsof mijn huid aan het opensplijten is...

Wij hebben afgelopen weekend onze slaapkamer verplaatst van beneden naar boven. We sliepen eerst beneden, waar we behalve keuken en eet-woonkamer een grote slaapkamer met badkamer hebben. Boven hebben we 2 slaapkamers en nu is eentje de babykamer en de andere is onze. De slaapkamer beneden wordt nu computerkamer en de logeerkamer waar mijn ouders komen te slapen eind september. Stiekem was het nog een hoop gesleep met meubels en kleding, maar nu is echt alles klaar voor de baby!
Joehoe weer een beebje erbij, Gefeliciteerd Twisje!

Ahhh Alejandra dat is echt balen, zo op t eind striae... jammer!

Ik zit ook helemaal onder hoor, al vrij vroeg in de zwangerschap begon het, tis geen gezicht!

Gek is dat dan he, laulau dat er zoveel verschil in zit qua duur van de zwangerschap!

Oehh echt spannend dus 12-09! Ik duim voor je dat je erbij bent...

Kom net bij gyneacoloog vandaan, alles is nog helemaal ok.

Volgende week maandag (ben dan 40+1) terug als beebje er nog niet is. Hun grens is 41 weken en dan gaan ze inleiden. Dus binnen nu en 2 weken is het kindje er sowieso bij mij! Nu maar hopen dat het zich zelf aankondigt deze week.... mn gevoel zegt dat ik volgende week weer bij de gyneacoloog zit, maar we gaan t afwachten.
Gefeliciteerd Twisje! Hopelijk maken jullie het allbei goed! Het gaat nu wel weer snel met de baby's...wie weet vannacht nog wel eentje??

Vanaf vanmiddag 13.00 uur tot 19.00 uur weer aant 'rommelen' geweest. Continu harde buiken, gevoelige buik, krampen....en dan nog dochtertje die continu aandacht vraagt...zat er weer eventjes doorheen aan het eind van de middag...het zal toch wel een keer door moeten zetten????

Alejandra en Bassisite, hier helaas ook behoorlijk wat striaie...maar dit is voornamelijk door mijn eerste zwangerschap gekomen, toen ik zoveeeel was aangekomen. Heb nu niet het idee dat er veel meer bijgekomen is ofzo...(ach, meer kan ook eigenlijk niet, aangezien de striai bijna tot aan mijn oksels rijkt.. )

Laulau, lijkt me ook wel wat raar...als je eerste echt zoveel 'te vroeg' geboren is, verwacht je min of meer wel voor je uitgerekende datum te bevallen denk ik zo...en nu loop jij ook overtijd...jij ook succes met wachten!

12-9...hoehhh dat zit dicht op je uitgerekende datum zeg...hopelijk kan je erbij zijn!

Fijne avond allemaal!
Goedemorgen allemaal!

Ik ben benieuwd of er vandaag nog baby'tjes bijkomen, misschien Lino of Laulau...?

En Naatie heeft ook niet meer geschreven of wel..?

Spannend!
Vandaag DE datum voor mij. En nog geen baby.

Bah.. en elke dag hoop ik weer dat de bevalling begint, maar weer geen baby. Als de baby er vrijdag nog niet is, gaan ze strippen, maar ja dat wil ook helemaal niks zeggen, toch Carry?

Twisje gefeliciteerd met jullie zoon!!

Hallo allemaal!

Nee, ik ben helaas nog niet (aan het) bevallen. Ik heb gisteren diverse malen een berichtje ingetikt hier, maar bij het versturen ging het steeds mis. Later lag de hele internetverbinding eruit. Gelukkig was manlief zo slim om het modem even aan en uit te zetten gisteravond en ben ik nu weer volop aanwezig.

Zondagavond had ik wat bloedverlies en voor de zekerheid de vk gebeld. Waarschijnlijk veroorzaakt door harde buiken, want verder voelde ik nog helemaal niets. Gisteren sowieso een baaldag gehad, want internet deed het niet en heb giga hoofdpijnaanval gehad gisternacht. Heb me de hele dag nogal klote gevoeld. Vannacht goed geslapen en voel me nu weer stuk beter.

Vanochtend met plassen weer bloedverlies, maar dan lijkt het altijd meer dan het is. Ook een stukje slijm erbij, maar geen idee of dat van de slijmprop kan zijn. Vanmiddag naar de vk en dan gaat ze kijken of ze kan strippen, want dan schijn je al wat ontsluiting te moeten hebben.

Benieuwd hoe het met Lino is... Bij mij rommelt er nog helemaal niets en bloedverlies zegt helaas niets over het begin van de bevalling... Grr.... Geen nieuws van Carry?

Meiden, tot later!
Vervelend allemaal Paulien! Bloedverlies zegt niet altijd wat, maar mijn bevalling is wel degelijk begonnen met bloedverlies, dus wie weet!

Naatie, jij ook sterkte met wachten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven