September 2010 uitgerekend !

28-12-2009 20:59 568 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie is er net als ik in september 2010 uitgerekend ??

Ik heb op 2e kerstdag een test gedaan... positief... en nu helemaal happy!

Het lijkt mij leuk om met andere meiden te praten over de voortgang van de zwangerschap e.d. !!

Dus hopelijk ontmoet ik hier op het forum wat leuke (zwangere) meiden!

SEPTEMBER 2010! Naam Leeftijd Kind nr. Uitgerekende datum Bijzonderheden Karlijn 33 2e 1 sep 13 jan echo gyn Larissa ? 2e 3 sep - Horizon 27 1e 3/5 sep 21 jan echo gyn, 1 feb afspraak verloskundige. Echo uitslag was 60% kans op miskraam, hartje was zwak/onregelmatig en dooierzak gezwollen. Woe 27jan nieuwe echo. MamaD 29 1e 4 sep VK 27 jan Zuster 29 1e 5 sep VK 29 jan Lindaatje 24 1e 6 sep 28 jan VK Cindeke 36 1e 7 sep 29 jan VK

11 feb echo Esmee ? ? 7 sep - Sterremaud 28 1e 8 sep echo was goed! 0,86cm en hartslag 114 bij 6.5 wk zwangerschap. Volgende echo 15 feb Woesjke 31 1e 9 sep 10 feb echo Sanne-A 28 1e 10 sep woont in India, echo 24 feb en 13 feb naar de gyn Vivaemma 32 1e 10 sep - Mayls 28 3e 10 sep 2 feb echo + VK Ronkel 31 1e 11 sep spontaan zwanger na 2 jaar en 7 maanden Quarantine 26 1e 11 sep - Jemma 35 2e 13 sep 3 feb verloskundige Minime 28 1e 15 sep Echo op 27 jan, zwanger mbv clomid 150mg Marjolijntje82 27 2e 15 sep ? Rijstkorreltje 31 2e 16 sep Echo 26 jan bij gyn, In 2009 3 miskramen gehad Boefje 29 1e 18 sep 12 feb vk + echo Marjolijntje 27 2e 18 sep ? Orion 25 1e 19 sep 24 feb VK + echo Jessie 34 3e 20 sep 1e echo 29 jan Mek 33 1e 20 sep VK 25 jan plukkie ? ? 22 sep ? DeSchrijfster 33 ? 22 sep – Plukkie 23 ? 22 sep 25 feb 1e echo Odi 29 1e 24 sep 17 feb VK fennah 25 25 sep echo 2 feb Chocolatelover ? ? 27 sep - Rosa78 31 1e ? 18 jan gyn Tijgervrouw 29 1e 21 aug 4 feb echo + uitslag erfelijkheidsonderzoek kip 24 1e ? sep 4 feb echo gyn, aug 2008 buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dec 2008 miskraam

misschien zwanger Naam Leeftijd Kind nr. Uitgerekende datum Bijzonderheden Selena ? ? ? sep - Zonneschijn 25 1e ? sep -

Hier een september 2008 moeder en een augustus (zou sept zijn) 2006 moeder. Wil jullie van harte feliciteren met de zwangerschap! September (of aug) kindjes zijn hartstikke leuk!
Hallo Allemaal!

Hier nog een brede smile achter de pc!

Wij hebben 1e kerstdag positief getest! Woehoe!

Volgens mijn berekeningen wordt het 5 September. Dit is onze eerste keer dus allemaal wel erg spannend!

Wanneer is normaal gesproken de 1e echo?

Groetjes!
Gefeliciteerd & welkom Zuster!

Geen idee wanneer je normaal gesproken 1e echo hebt. Wij na 7 weken maar dat komt gok ik omdat het via ICSI gegaan is.
Ik heb mij eerste echo met 10 weken zwangerschap!
Heee alle nieuwelingen ! Welkom! Leuk dat jullie er zijn, het wordt hier steeds drukker JEEEEJ

ADLmama: hihi goed om te horen dat september-kindjes helemaal leuk zijn :-) ... komt dat ff goed uit

Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal? Is het jullie eerste kindje? hebben jullie al klachten?

ik ben zelf 27 jr, en dit gaat ons 1e kindje worden !!
Voor ons is het ook ons 1e kindje en ik ben 28.

Qua klachten; ik moet kokhalzen zo nu en dan maar verder heb ik nog nergens last van (voor nu is dat kokhalzen ook wel genoeg... brrrr).

En jij Horizon?? Jij al kwaaltjes?
Leuk, leuk, leuk. Het sept '10 topic is er.

Allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hier ook een sept '09 mama.

Ik moet zeggen, een september baby is errug leuk. :-D

Geniet ervan!
heee meiden,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik hoop dat ik volgende week met jullie mee kan schrijven...

tot nu toe breek ik alleen even in...lees af en toe mee haha

duss...zag ik jullie vragen naar kwaaltjes ed..en kwam bij mij de volgende vraag op;

herkennen jullie een vrijwel constant zeurderig gevoel in je onderbuik? ook heb ik sinds een aantal dagen compleet geen eetlust meer terwijl ik het normaal nooit kan laten staan...

pfff een week wachten duurt nog zo lang haha...vandaar dat ik het niet kon laten even een berichtje te schrijven!

groetjes Penks
Jippie een sept 2010 topic...GEFELICITEERD allemaal! En heel veel geluk en schrijfplezier tijdens en na de zwangerschap.

Ik schrijf mee op het aug/sept 2009 topic en heb een hele lieve aug baby gekregen.
Gezellige drukte hier

Ik ben 29 en verwacht dus ook ons eerste kindje. Allemaal erg nieuw en spannend!

Ik had vooral last van stemmingswisselingen (beetje afkatten enzo....)

Nu veel last van hoofdpijn (met vlagen) en vaak moeten plassen ('s nachts soms 3x!) Gelukkig (nog) niet misselijk.... merk wel dat mijn geur sterker wordt en dat sommige etenswaar nu enorm stinkt....

Ik voel me prima en ga denk ik volgende week bellen voor een afpraak bij de VK.
hey hallo,

hier ook op 2e kerstdag getest. Positief streepje. Volgens de berekeningen 3 september uitgerekend en eind januari een VK afsraak voor de 1e echo... spannend.

Zwanger van de 2e.

Gefeliciteerd allemaal.
Wat gezellig allemaal, komen er steeds meer bij!

Vandaag precies 5 weekjes! Voel me nog steeds opperbest! Alleen wel erg moe.... maar zolang het daar bij blijft!

Fijne zondag!
He

Ik heb ook 2e kerstdag getest en kwam ergens op 5 september uit... maar gisteren op een andere website kwam ik idd ook op 3 september uit! Dus Larissa77, zelfde datum

Ik moet steeds veel plassen, vooral 'savonds en verder ben ik dus de duizeligheidsfase voorbij lijkt het.. geen last meer van.

Ik heb idd ook weinig eetlust... terwijl ik normaal wel veel trek heb. Ik ben niet misselijk, maar heb gewoon geen honger!

Ik ga morgen bellen met de VK en dan hoor ik wel wanneer ik voor de intake moet komen (gaat je man/vriend dan mee of niet???) en wanneer de 1e echo is (o daar zie ik zo naar uit!)

O ja ! en ik had gisteren een bloedneus!
Leuk trouwens dat we allemaal zo rond dezelfde leeftijd zitten!

ps: hoe krijg ik die leuke smileys in mijn berichten??
Hoi hoi,

Leuk allemaal die verhalen. Op 20 december had ik een positieve test in handen!

Net deze maand van de gyneacoloog gehoord dat mijn uitstrijkje goed was en we er voor konden gaan en dus meteen raak! (ik benhalverwege het jaar behandeld aan mijn baarmoeder wegens een slecht uitstrijkje, waardoor ik tot nu toe nog niet zwanger mocht worden). Dus we waren wel even toe aan goed nieuws.

Weet dus niet precies wanneer ik uitgerekend ben, maar mijn inschatting is 1 september. 13 januari eerste afspraak bij de gyneacoloog.

We hebben al een zoontje van bijna 2 jaar.
Horizon, mijn vriend gaat gewoon mee hoor. wel zo leuk. Hij maakt het toch allemaal al van de zijlijn mee omdat het in jou lichaam gebeurd. Hij vond het bij de 1e helemaal geweldig om de echo's mee te maken, tranen in zijn ogen hoor, dat zijn kindje in mijn buik groeide. Dus deze keer gewoon ook met hem erbij. (Omdat het nu de tweede is, zal hij er nu alleen bij zijn als we een echo plannen).

Ik heb ook minder eetlust. Verder geen kwalen (afkloppen)

ps smilies kun je volgens mij toevoegen als je het bericht wil aanvullen.

karlijn, fijn dat goede nieuwes, na zo'n heftige periode. Gefeliciteerd meid!
gefeliciteerd allemaal!

*breekt even in; Melissa het augustus topic is wel druk maar heel veel in het schema schrijven niet meer mee. Misschien komen ze wel weer maar nieuwe schrijvers zijn erg welkom*
Ah joh gezellig allemaal bij dit topic blijven

enne die smileys .. het lukt mij niet hoor
o toch wel
Grr, meiden ik wordt gek van de onzekerheid hier! Gisteren positief getest en vandaag weer negatief. Was wel met twee verschillende merken. Morgen toch maar even de huisarts bellen...
Hoi Larissa en Karlijn!

Iedereen die erbij gekomen is gefeliciteerd en join the club!

@ Visje: wat naar die onzekerheid! Ik heb beide keren een hele gevoelige test gebruikt (predictor en clearbleu) misschien dat je nog weinig van het HCG hormoon bij je hebt?

Ik heb gelezen dat je partner er zelfs bij MOET zijn tijdens de intake. Ze willen allemaal dingen weten, welke ziektes er in de fam. voorkomen enz. En het is wel zo fijn, voor hem is het trouwens toch al vreemd....

Ik heb wel het boek van Kluun voor hem gekocht; "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" en dat is wel een aanrader

Ik heb ook het idee dat ik minder trek heb als anders, of eerder een vol gevoel heb.... ben wel heel bewust meer fruit gaan eten enzo, dat kan alleen maar goed zijn!

Morgen weer een normale week, de feestdagen hebben we gehad. Nu gaat de tijd vast snel en is het binnen no-time tijd voor onze eerste echo!

hihi ja inderdaad zuster25.... vanaf di weer aan het werk, dus dan zal de tijd ook wat sneller gaan...

Aan de andere kant vind ik die vrije dagen wel heerlijk!
Ik ben blij dat ik een week vrij ben geweest na het testen, zo kon ik zelf een beetje aan het idee wennen

Nu idd weer een normale week.....
wow, ik geloof dat ik ook zwanger ben. heb vanmorgen een test gedaan en gaf wel een heeeeel licht streepje. over een paar dagen weer testen.

ik hoop zo dat het echt zo is!
Mayls.... Ik duim voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven