sesamstraat in Madurodam, vanaf welke leeftijd?

04-08-2008 15:24 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt ons leuk om binnenkort naar Madurodam te gaan met onze bink. We zijn erg nieuwsgierig naar de Sesamstraattentoonstelling. Ik vraag me alleen af of hij er niet te klein voor is. Hij is anderhalf....oke ik snap dat hij nog niet kan tellen met Graaf Tel, maar is er genoeg te zien voor hem?

Wie is er geweest en kan me meer vertellen? Alvast bedankt!
Ik vind het zonde van je geld, het is echt duur voor een uurtje en dan ben je uitgekeken. Mijn kinderen vonden het wel leuk maar niet echt speciaal, madurodam dan want sesamstraat hebben toen niet gezien.
Ja dat is ook de reden dat ik twijfel, is het niet zonde van het geld...aan de andere kant zijn we er dan zelf natuurlijk ook even uit. Onder het mom van "voor de kleine" kan je zelf ook weer eens terug in je kindertijd Maar goed, we kunnen ook andere dingen bedenken die niets/minder kosten...
Ik zou niet speciaal voor Sesamstraat gaan, vond dat nogal tegenvallen. Erg druk & weinig te doen. Voor de hele kleintjes is het sowieso niks. (Jongste was 2,5 toen wij er waren; het leukste vond hij dat hij zijn vriendinnetje van het kdv tegenkwam )

Voor Madurodam is er vaak wel wat korting te googelen.
Mocht je airmiles hebben dan kun je daarmee je entreebewijs voor Madurodam kopen.

Ik was er in een uurtje uitgekeken, bij Sesamstraat in ong. 2 minuten, maar heb dan ook geen kinderen.

En Madurodam was veel kleiner dan ik me kon herinneren uit mijn jeugd...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Mijn zoon van bijna 4 vond het heel leuk, Madurodam én de Sesamstraat expositie.

Anderhalf lijkt me nog iets te klein eerlijk gezegd. Die zijn echt maar een uur geboeid volgens mij en in Madurodam gebeurt vrij weinig....
Ha Tummytoe,

Wij zijn vorige week woensdag geweest met onze zoon van bijna 2,5 jaar. Het is nu megadruk ivm vakantie, Sesamstraat is op zich wel leuk maar zoooooooooooo druk daar hebben ze echt het geduld niet voor. Het is even snel in de auto van Tommie en dan hup eruit omdat er nog 10 staan te wachten. Mijn zoontje vond Madurodam niet zo boeiend, hij mocht alleen maar "kijken"en wilde juist zo graag met de vliegtuigen en treinen spelen.

Al met al een duur daagje weg waar je zelf ook niet blij van wordt. Auto parkeren is ¤ 6,50, entree kind tot 3 is gratis, toegang volwassenen 13,75, als ik het goed heb. Wij hebben op google gezocht en zo 25% korting per kaartje gevonden. Dan nog te duur!!!

Veel succes met je keuze.

Gr.
mijn zoontje was 1,5 toen we gingen en we hebben vooraf gebeld hoe laat de show met elmo was, daar zijn we toen rond die tijd naar toe gegaan. En dat vondt hij helemaal super, hij heeft staan dansen en had het de dag erna nog over. Ik weet niet of die shows er dagelijks zijn.

via airmiles kan je " gratis" kaartjes bestellen.

Wat leuker is maar ik weet niet waar je woont is bijvoorbeel plaswijkparck in hillegersberg in rdam. Of avifauna in alphen a/d rijn. Daar hebben ze langer speel en kijkplezier....

succes!
Hoi!

Ik heb twee zoontjes van 2,5 en 4,5. Madurodam is bij ons om de hoek en wij gaan er regelmatig naartoe. Het is nu, door de zomervakantie, inderdaad best druk. Maar als je vroeg of juist wat laat gaat en vooral op een dag met minder mooi weer dan valt het mee hoor!

Sesamstraat vinden mijn kinderen niet bijzonder, de jongste schrok heel erg van de grote Bert en Ernrie en hij heeft heel hard gehuild. Was wel sneu. Maar Madurodam zelf vinden ze allebei heel erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven