Sinterklaas cadeautopic
woensdag 11 november 2020 om 19:23
Oma vroeg vandaag of ik voor de kinderen wat cadeautjes wil bedenken die ze kunnen geven voor Sinterklaas. Nu hebben mijn kinderen niet direct dingen nodig en heb ik mn moeder gezegd dat voor ieder een chocoladeletter ook prima is, maar ze wil toch wel heel graag wat geven.
Al denkend over wat leuk zou zijn bedacht ik me dat een algemeen sinterklaascadeau topic misschien leuk is om elkaar wellicht tips te geven of te inspireren.
Dus, wat krijgen jullie kinderen voor Sinterklaas? Misschien handig om de leeftijd te vermelden bij de cadeaus.
Alle prijzen, soorten cadeaus etc zijn welkom het is echt ter inspiratie dus wat mij betreft niet om te discussiëren over wat een ieder aan Sinterklaas uitgeeft.
Al denkend over wat leuk zou zijn bedacht ik me dat een algemeen sinterklaascadeau topic misschien leuk is om elkaar wellicht tips te geven of te inspireren.
Dus, wat krijgen jullie kinderen voor Sinterklaas? Misschien handig om de leeftijd te vermelden bij de cadeaus.
Alle prijzen, soorten cadeaus etc zijn welkom het is echt ter inspiratie dus wat mij betreft niet om te discussiëren over wat een ieder aan Sinterklaas uitgeeft.
woensdag 11 november 2020 om 21:35
woensdag 11 november 2020 om 21:38
https://www.bol.com/nl/p/darum-weekagen ... gJLQPD_BwE
Agenda / kalender altijd oke, toch ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 11 november 2020 om 21:38
Alles gaat digitaal toch?blijfgewoonbianca schreef: ↑11-11-2020 21:38https://www.bol.com/nl/p/darum-weekagen ... gJLQPD_BwE
woensdag 11 november 2020 om 21:58
woensdag 11 november 2020 om 23:39
Dochter (4) en zoon (2) krijgen samen:
- Evenwichtsset van de Decathlon
- Balanceboard
- Poppetjes van Anna en Elsa van Frozen
- Knutselspullen
Op het verlanglijstje staat nog de gymnastiekmat van de Ikea. Ze houden nogal van leuke parcourtjes door de woonkamer heen bouwen.
Ik ben nu nog op zoek naar wat leuke kleine dingen voor ieder kind individueel.
- Evenwichtsset van de Decathlon
- Balanceboard
- Poppetjes van Anna en Elsa van Frozen
- Knutselspullen
Op het verlanglijstje staat nog de gymnastiekmat van de Ikea. Ze houden nogal van leuke parcourtjes door de woonkamer heen bouwen.
Ik ben nu nog op zoek naar wat leuke kleine dingen voor ieder kind individueel.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
woensdag 11 november 2020 om 23:45
Ik gebruik ook al van kind af aan toilettassen. Mijn kinderen van 4 en 2 hebben er beiden ook 1 sinds ze baby zijn. Ik zet ook nog steeds geregeld met veel plezier een cd op. En ik ben zelfs nog een stuk jonger

Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

woensdag 11 november 2020 om 23:47

dinsdag 24 november 2020 om 08:55
Heb je misschien een linkje van de dino rots? Klinkt alsof mijn jongste dat ook leuk zou vinden.krullen-bol schreef: ↑11-11-2020 21:32Oudste zoon 2,5 krijgt een houten dino rots met houten dino's (Ikea) en een nieuw toet toet autootje. Van tante duplo en van opa en oma een grote vloerpuzzel en nog iets maar dat weet ik niet meer![]()
Baby die dan 4 maanden is krijgt zo'n bal met een eendje erin, een speeltje wat je op tafel kan bevestigen (voor als hij straks erbij zit) en van tante en opa en oma is een verrassing.
We houden het klein en rustig wat dat betreft.