Sinterklaas cadeautopic

11-11-2020 19:23 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oma vroeg vandaag of ik voor de kinderen wat cadeautjes wil bedenken die ze kunnen geven voor Sinterklaas. Nu hebben mijn kinderen niet direct dingen nodig en heb ik mn moeder gezegd dat voor ieder een chocoladeletter ook prima is, maar ze wil toch wel heel graag wat geven.

Al denkend over wat leuk zou zijn bedacht ik me dat een algemeen sinterklaascadeau topic misschien leuk is om elkaar wellicht tips te geven of te inspireren.

Dus, wat krijgen jullie kinderen voor Sinterklaas? Misschien handig om de leeftijd te vermelden bij de cadeaus.

Alle prijzen, soorten cadeaus etc zijn welkom het is echt ter inspiratie dus wat mij betreft niet om te discussiëren over wat een ieder aan Sinterklaas uitgeeft.
@krullen-bol,

Ik zat net even te kijken op Amazon.de maar ze zijn nu wel een stuk duurder dan wat ik ervoor betaald heb, dus misschien moet je de komende dagen even de site in de gaten houden. Hopelijk gaat de prijs weer omlaag.
Am Yisrael Chai!
https://www.bol.com/nl/p/darum-weekagen ... gJLQPD_BwE

Agenda / kalender altijd oke, toch ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
11-11-2020 21:38
https://www.bol.com/nl/p/darum-weekagen ... gJLQPD_BwE

Agenda / kalender altijd oke, toch ?
Alles gaat digitaal toch?
@BGB,

Ja, dat is helemaal wat zoon leuk vindt! Ik vind zelf die armband leuk.
Am Yisrael Chai!
@FV ga ik doen bedankt
Tralalalala
LīlyRose schreef:
11-11-2020 21:38
Alles gaat digitaal toch?
Scheurkalender boven je bureau / op de wc is lollig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Een belevenis.
Woon in buitenland waar iets meer mogelijk is nu dan in NL. Hier komen er kaartjes voor een groot zwembad onder de kerstboom (vieren geen Sinterklaas). Want dat wensen zich al heel lang.

Nichtjes en neefjes krijgen al jaren bioscoopbonnen. Evt een bol.com voor game spullen oid.
Dochter (4) en zoon (2) krijgen samen:
- Evenwichtsset van de Decathlon
- Balanceboard
- Poppetjes van Anna en Elsa van Frozen
- Knutselspullen

Op het verlanglijstje staat nog de gymnastiekmat van de Ikea. Ze houden nogal van leuke parcourtjes door de woonkamer heen bouwen.

Ik ben nu nog op zoek naar wat leuke kleine dingen voor ieder kind individueel.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
LīlyRose schreef:
11-11-2020 20:57
Maar jij bent antiek. En wie wil er nou op haar 14de een toilettas krijgen die tot de dood gebruikt kan worden?
Ik gebruik ook al van kind af aan toilettassen. Mijn kinderen van 4 en 2 hebben er beiden ook 1 sinds ze baby zijn. Ik zet ook nog steeds geregeld met veel plezier een cd op. En ik ben zelfs nog een stuk jonger ;-D
Chiao schreef:
11-11-2020 23:45
Ik gebruik ook al van kind af aan toilettassen. Mijn kinderen van 4 en 2 hebben er beiden ook 1 sinds ze baby zijn. Ik zet ook nog steeds geregeld met veel plezier een cd op. En ik ben zelfs nog een stuk jonger ;-D
Jouw kinderen zijn geen 14 :)
LīlyRose schreef:
11-11-2020 23:47
Jouw kinderen zijn geen 14 :)
Nee, maar ik gebruikte er wel 1 op mijn 14e. Mijn vriendinnen trouwens ook tijdens logeerpartijen.
Chiao schreef:
11-11-2020 23:50
Nee, maar ik gebruikte er wel 1 op mijn 14e. Mijn vriendinnen trouwens ook tijdens logeerpartijen.
Een degelijke leren die je tot je dood kan gebruiken?
LīlyRose schreef:
11-11-2020 23:55
Een degelijke leren die je tot je dood kan gebruiken?
Nee, ik heb er al aardig wat versleten
krullen-bol schreef:
11-11-2020 21:32
Oudste zoon 2,5 krijgt een houten dino rots met houten dino's (Ikea) en een nieuw toet toet autootje. Van tante duplo en van opa en oma een grote vloerpuzzel en nog iets maar dat weet ik niet meer :A:

Baby die dan 4 maanden is krijgt zo'n bal met een eendje erin, een speeltje wat je op tafel kan bevestigen (voor als hij straks erbij zit) en van tante en opa en oma is een verrassing.

We houden het klein en rustig wat dat betreft.
Heb je misschien een linkje van de dino rots? Klinkt alsof mijn jongste dat ook leuk zou vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven