Sinterklaas cadeautopic
woensdag 11 november 2020 om 19:23
Oma vroeg vandaag of ik voor de kinderen wat cadeautjes wil bedenken die ze kunnen geven voor Sinterklaas. Nu hebben mijn kinderen niet direct dingen nodig en heb ik mn moeder gezegd dat voor ieder een chocoladeletter ook prima is, maar ze wil toch wel heel graag wat geven.
Al denkend over wat leuk zou zijn bedacht ik me dat een algemeen sinterklaascadeau topic misschien leuk is om elkaar wellicht tips te geven of te inspireren.
Dus, wat krijgen jullie kinderen voor Sinterklaas? Misschien handig om de leeftijd te vermelden bij de cadeaus.
Alle prijzen, soorten cadeaus etc zijn welkom het is echt ter inspiratie dus wat mij betreft niet om te discussiëren over wat een ieder aan Sinterklaas uitgeeft.
Al denkend over wat leuk zou zijn bedacht ik me dat een algemeen sinterklaascadeau topic misschien leuk is om elkaar wellicht tips te geven of te inspireren.
Dus, wat krijgen jullie kinderen voor Sinterklaas? Misschien handig om de leeftijd te vermelden bij de cadeaus.
Alle prijzen, soorten cadeaus etc zijn welkom het is echt ter inspiratie dus wat mij betreft niet om te discussiëren over wat een ieder aan Sinterklaas uitgeeft.
woensdag 11 november 2020 om 19:25
To begint, ik ben dus nog een beetje leeg qua opties, maar heb wel de volgende dingen in gedachten:
Voor dochter van 4: klei, vormpjes voor klei, koekjesbakset, dino ei
Zoon van 7: lego
Dochter van 10: knutselsetjes, armbandjes maken oud, een specifieke trui die ze graag wil hebben
Dochter van 14: geen flauw idee nog
Voor dochter van 4: klei, vormpjes voor klei, koekjesbakset, dino ei
Zoon van 7: lego
Dochter van 10: knutselsetjes, armbandjes maken oud, een specifieke trui die ze graag wil hebben
Dochter van 14: geen flauw idee nog

woensdag 11 november 2020 om 19:39
Je bent best duidelijk hoor, Ik vind er alleen wat van.
Hier vind je trouwens ongelofelijk veel tips.
kinderen/het-grote-speelgoedtopic-2019/ ... ges/448796

woensdag 11 november 2020 om 19:48
woensdag 11 november 2020 om 19:55
Nou Nou... je hoeft niet te reageren toch?
Hier 2 dochters 7 en 8 onder andere:
- zeemeerminvin
- cd kinderen voor kinderen
- fietskrat
- tina abonnement
- skateboard
- zand/slijm spul
- joggingpak/huispak

woensdag 11 november 2020 om 19:59
Huh hoezo dat dan? Ik vind het wel leuk tips van anderen te lezen want soms zit er wel eens iets bij waar ik nog niet aan gedacht had.Luci_Mster2 schreef: ↑11-11-2020 19:39Je bent best duidelijk hoor, Ik vind er alleen wat van.
Als de kinderen het kadootje leuk vinden maakt het ze echt geen bal uit of ik het verzonnen heb, ergens in een folder heb gezien, op FB voorbij heb zien komen of op het Viva forum heb gelezen.
anoniem_397748 wijzigde dit bericht op 11-11-2020 20:00
19.13% gewijzigd

woensdag 11 november 2020 om 20:19
Dat mag hoor dat je er een mening over hebtLuci_Mster2 schreef: ↑11-11-2020 19:39Je bent best duidelijk hoor, Ik vind er alleen wat van.

woensdag 11 november 2020 om 20:21
Nou precies!Star3 schreef: ↑11-11-2020 19:59Huh hoezo dat dan? Ik vind het wel leuk tips van anderen te lezen want soms zit er wel eens iets bij waar ik nog niet aan gedacht had.
Als de kinderen het kadootje leuk vinden maakt het ze echt geen bal uit of ik het verzonnen heb, ergens in een folder heb gezien, op FB voorbij heb zien komen of op het Viva forum heb gelezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 11 november 2020 om 20:22
Hangen met vriendinnen, gamen, bios (bioscoopbon is altijd een optie overigens, die heb ik altijd als reserve als ik niks beters kan verzinnen.)

woensdag 11 november 2020 om 20:24
Kleding, luchtje, tas etc.sparoodislekker schreef: ↑11-11-2020 20:22Hangen met vriendinnen, gamen, bios (bioscoopbon is altijd een optie overigens, die heb ik altijd als reserve als ik niks beters kan verzinnen.)
woensdag 11 november 2020 om 20:28

https://www.pu.nl/artikelen/feature/de- ... erstkados/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 11 november 2020 om 20:30
Chuckie kent ie niet en ik denk dat-ie om de kutjes niet kan lachen

woensdag 11 november 2020 om 20:34
woensdag 11 november 2020 om 20:34
Eens!Star3 schreef: ↑11-11-2020 19:59Huh hoezo dat dan? Ik vind het wel leuk tips van anderen te lezen want soms zit er wel eens iets bij waar ik nog niet aan gedacht had.
woensdag 11 november 2020 om 20:35
Wat Lily zegtsparoodislekker schreef: ↑11-11-2020 20:22Hangen met vriendinnen, gamen, bios (bioscoopbon is altijd een optie overigens, die heb ik altijd als reserve als ik niks beters kan verzinnen.)