Sinterklaas cadeautopic

11-11-2020 19:23 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oma vroeg vandaag of ik voor de kinderen wat cadeautjes wil bedenken die ze kunnen geven voor Sinterklaas. Nu hebben mijn kinderen niet direct dingen nodig en heb ik mn moeder gezegd dat voor ieder een chocoladeletter ook prima is, maar ze wil toch wel heel graag wat geven.

Al denkend over wat leuk zou zijn bedacht ik me dat een algemeen sinterklaascadeau topic misschien leuk is om elkaar wellicht tips te geven of te inspireren.

Dus, wat krijgen jullie kinderen voor Sinterklaas? Misschien handig om de leeftijd te vermelden bij de cadeaus.

Alle prijzen, soorten cadeaus etc zijn welkom het is echt ter inspiratie dus wat mij betreft niet om te discussiëren over wat een ieder aan Sinterklaas uitgeeft.
LīlyRose schreef:
11-11-2020 20:30
Chuckie kent ie niet en ik denk dat-ie om de kutjes niet kan lachen :rofl:
Het zijn allebei kutkado’s.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En ze wil hangplantjes voor op haar slaapkamer. In zo’n uitgeholde kokosnoot bijv.
blijfgewoonbianca schreef:
11-11-2020 20:36
Het zijn allebei kutkado’s.
Gewoon kleding, is het geen weggegooid geld ;)
Voor die van 14: een riem, leren toilettas, vulpen?
NYC schreef:
11-11-2020 20:44
Voor die van 14: een riem, leren toilettas, vulpen?
Vulpen? Daar kan geen kind meer mee schrijven. Doe dan glitterpennen en een toilettas met leuke print.
Ze is 14 hè, niet 74.
Luci_Mster2 schreef:
11-11-2020 19:32
Ik denk niet dat mijn (13) 14 jarige blij word van cadeautjes die vreemden op een forum voor haar hebben bedacht.
Zou hij/zij weten waar dan het idee vandaan kwam?
14-jarige hier: doos potloden, hoodie, kussens voor op haar bed, lampje, speaker, dromenvanger, octopus mood plush, fleece deken, molecuul ketting
Kind is 3,5 en krijgt een boek (Sara Snufje deel 2), pantoffels (Bergstein), een elektrische tandenborstel van Frozen en ik twijfel over een Sylvanian Families boomhut of toch iets anders. Ik twijfel ook over een Tiptoi boek of een Smartgame.

Voor in de schoen wil ik één keer wat lekkers geven, één keer een adventskalender en nog één keer iets.
LīlyRose schreef:
11-11-2020 20:47
Vulpen? Daar kan geen kind meer mee schrijven. Doe dan glitterpennen en een toilettas met leuke print.
Ze is 14 hè, niet 74.
Ik vond het echt heel leuk om met vulpen te schrijven als tiener. Kocht ook verschillende kleuren inktpatronen. En een leren riem of toilettas is zo enorm mooi, dat gaat echt jaren mee.
NYC schreef:
11-11-2020 20:56
Ik vond het echt heel leuk om met vulpen te schrijven als tiener. Kocht ook verschillende kleuren inktpatronen. En een leren riem of toilettas is zo enorm mooi, dat gaat echt jaren mee.
Wat moet een tiener met een leren toilettas? Sowieso, een toilettas.
NYC schreef:
11-11-2020 20:56
Maar jij bent antiek. En wie wil er nou op haar 14de een toilettas krijgen die tot de dood gebruikt kan worden?
Onze bijna vierjarige zoon krijgt eindelijk de gewenste roze Dino pyjama, daarnaast een groter Bruder takelwagen (geloof ik) en roze chocoladeletter (als ik die betaalbaar kan vinden in zijn letter), puzzelset van tien paw patrol puzzels en iets te lezen + spelen maar dta koopt man

Onze bijna twee jarige dreumes krijgt de little Dutch autobaan, pyjama met auto's, pianomat van 1,80 breed, chocoladeletter, puzzel set met 2,4,6 en 8 stukjes en iets te lezen + spelen maar dat koopt man.

Dit is trouwens inclusief alle cadeaus van opa en oma en tante.

Samen krijgen jongens nog een duplo trein. Hoop daarmee de die is van mij discussie te voorkomen.
Star3 schreef:
11-11-2020 20:57
Wat moet een tiener met een leren toilettas? Sowieso, een toilettas.
Kinderen hier 7 en 8 hebben ook een toilet tas. 🤷‍♀️😂Ze zijn dol op logeerpartijtjes en tutten met luchtjes en labello, en wat oogschaduw
Goed topic!

Ik was vandaag tot mijn stomme verbazing al klaar voor de jongste (4) die als enige gelooft. Heb zelfs alles al ingepakt.

Zij krijgt:
Een Anna (Frozen) pop. Ze heeft al een Elsa dus nu Anna erbij.
Een Barbie met zwembad
Een extra zwemBarbie zodat zwembad Barbie een vriendinnetje heeft.
Een heel leuk jasje omdat ik laatst haar andere jas verwassen heb
Een Playmobil set
Een Paw Patrol adventskalender waar elke dag een poppetje enzo in zit
Een Paw Patrol adventskalender waar elke dag een chocolaatje in zit
Een chocolade letter

Dit was een hele berg met ook vrij grote dozen allemaal, dus ik heb vanochtend besloten dat ik het hier bij hou voor sinterklaasavond.

Voor mijn oudste (puber) vind ik het vele malen moeilijker, voor hem heb ik nu
Gezelschapsspel How to rob a bank
Thriller van Stephen King
Trui van een merk dat hij tof vindt
Adventskalender Mannengadgets
Adventskalender met chocolaatjes

Voor hem zoek ik dus nog 3 cadeautjes, dus wellicht hier in dit topic.

En dan moet ik ook nog voor mezelf cadeaus verzinnen, echt geeeeeeeen idee.
Am Yisrael Chai!
Chachachaa schreef:
11-11-2020 21:01
Kinderen hier 7 en 8 hebben ook een toilet tas. 🤷‍♀️😂Ze zijn dol op logeerpartijtjes en tutten met luchtjes en labello, en wat oogschaduw
Pubers gooien hooguit wat de rugzak in, als dat nog naast de chips en cola past.
FV, cards against humanity? Vinden de tieners hier erg lollig.
@Star:
Heeft ie al :) .
Am Yisrael Chai!
Ik ben aan het overwegen om een hometrainer of loopband of iets in die geest te kopen en dat dan als cadeau voor ons allebei te verpakken. Of misschien heeft iemand hier nog een suggestie voor iets waarmee je thuis wat kan sporten in tijden van corona? Of is dat heel stom?
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
11-11-2020 21:09
@Star:
Iets gamerigs? Controller oid?

Zoek eens op present teenage boy op Pinterest. Krijg je allerlei lijstjes.
fashionvictim schreef:
11-11-2020 21:13
Ik ben aan het overwegen om een hometrainer of loopband of iets in die geest te kopen en dat dan als cadeau voor ons allebei te verpakken. Of misschien heeft iemand hier nog een suggestie voor iets waarmee je thuis wat kan sporten in tijden van corona? Of is dat heel stom?
Suppen!
fashionvictim schreef:
11-11-2020 21:09
@Star:
En Black stories?
fashionvictim schreef:
11-11-2020 21:13
Zo’n bal. En elastiek. En zo’n stang voor in de deur.

https://www.youtube.com/watch?v=kHrUoTHYWh0
LīlyRose schreef:
11-11-2020 20:57
Maar jij bent antiek. En wie wil er nou op haar 14de een toilettas krijgen die tot de dood gebruikt kan worden?
Oké oke, ik denk misschien teveel vanuit mijzelf... Iets met de muziek waar zij van houdt dan? Maar nu de cd's niet meer gebruikt worden en vinyl volgens mij alleen voor liefhebbers weet ik ook niet waar tieners hun muziek kopen.
vitamined schreef:
11-11-2020 21:16
En Black stories?
Ook!
Am Yisrael Chai!
NYC schreef:
11-11-2020 21:19
Oké oke, ik denk misschien teveel vanuit mijzelf... Iets met de muziek waar zij van houdt dan? Maar nu de cd's niet meer gebruikt worden en vinyl volgens mij alleen voor liefhebbers weet ik ook niet waar tieners hun muziek kopen.
Weleens van spotify gehoord enzo ? Haha , hoe oud ben jij eigenlijk ( zo ongeveer ) ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven