Sinterklaas film; welke is leuk??
woensdag 21 november 2012 om 22:04
Volgende week wil ik graag met mijn dochter naar de film, Mees Kees hebben we al gezien en waarschijnlijk wordt het een Sinterklaas film. Nu zag ik dat er verschillende in de bioscoop draaien, kunnen jullie er een aanraden??
Dochter wordt wordt volgende week acht jaar (en gelooft nog heilig)
Alvast heel hartelijk dank voor jullie reacties,
Charlar
Dochter wordt wordt volgende week acht jaar (en gelooft nog heilig)
Alvast heel hartelijk dank voor jullie reacties,
Charlar

woensdag 21 november 2012 om 22:11
quote:borderwalk schreef op 21 november 2012 @ 22:09:
Is alles is liefde wel zo geschikt voor kinderen die nog geloven? Ik kan me herinneren dat de acteur die sinterklaas speelt in het begin van de film doodgaat.Klopt, en het gevloek van de 'nieuwe' Sinterklaas is ook niet echt geschikt voor kinderen. En er komt ook nog seks in voor en meer dode mensen (op dat rouwcentrum). Zou ik niet doen met je achtjarige, is meer iets voor vanaf middelbare school of zo.
Is alles is liefde wel zo geschikt voor kinderen die nog geloven? Ik kan me herinneren dat de acteur die sinterklaas speelt in het begin van de film doodgaat.Klopt, en het gevloek van de 'nieuwe' Sinterklaas is ook niet echt geschikt voor kinderen. En er komt ook nog seks in voor en meer dode mensen (op dat rouwcentrum). Zou ik niet doen met je achtjarige, is meer iets voor vanaf middelbare school of zo.

woensdag 21 november 2012 om 22:15
quote:Isa33 schreef op 21 november 2012 @ 22:14:
Ik trek mijn tip per direct in. Grof taalgebruik kan ik me niet meer herinneren (jaar geleden gezien). Maar als dochter nog gelooft, dan is die film geen optie
Nee
'Sinterklaas me hol' herinner je je niet? (Ok, misschien niet heeeel grof maar ik vond het nogal... lomp. En vooral onsinterklaaslike.)
Ik trek mijn tip per direct in. Grof taalgebruik kan ik me niet meer herinneren (jaar geleden gezien). Maar als dochter nog gelooft, dan is die film geen optie
Nee
'Sinterklaas me hol' herinner je je niet? (Ok, misschien niet heeeel grof maar ik vond het nogal... lomp. En vooral onsinterklaaslike.)
woensdag 21 november 2012 om 22:15

woensdag 21 november 2012 om 22:29
quote:Captain_Obvious schreef op 21 november 2012 @ 22:15:
[...]
Nee
Ow en het begin als de oude sinterklaas een hartaanval krijgt. Die krijgt hij omdat de kleding niet goed zit en staat te schelden. Godver godver kut als de tabbert al niet goed zit hoe moet ik het dan voelen. Heb de film in de zomer met mijn neefje van 10 zitten kijken. Haha die vond het een machtige film.
Ik weet dat dit totaal niet meer relevant is maar wilde het toch nog ff melden.
[...]
Nee
Ow en het begin als de oude sinterklaas een hartaanval krijgt. Die krijgt hij omdat de kleding niet goed zit en staat te schelden. Godver godver kut als de tabbert al niet goed zit hoe moet ik het dan voelen. Heb de film in de zomer met mijn neefje van 10 zitten kijken. Haha die vond het een machtige film.
Ik weet dat dit totaal niet meer relevant is maar wilde het toch nog ff melden.