Sinterklaas film; welke is leuk??

21-11-2012 22:04 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week wil ik graag met mijn dochter naar de film, Mees Kees hebben we al gezien en waarschijnlijk wordt het een Sinterklaas film. Nu zag ik dat er verschillende in de bioscoop draaien, kunnen jullie er een aanraden??

Dochter wordt wordt volgende week acht jaar (en gelooft nog heilig)

Alvast heel hartelijk dank voor jullie reacties,

Charlar
Om thuis een keer te kijken: Alles is liefde
Is alles is liefde wel zo geschikt voor kinderen die nog geloven? Ik kan me herinneren dat de acteur die sinterklaas speelt in het begin van de film doodgaat.
Als je 8 bent, geloof je toch niet meer?
quote:borderwalk schreef op 21 november 2012 @ 22:09:

Is alles is liefde wel zo geschikt voor kinderen die nog geloven? Ik kan me herinneren dat de acteur die sinterklaas speelt in het begin van de film doodgaat.Klopt, en het gevloek van de 'nieuwe' Sinterklaas is ook niet echt geschikt voor kinderen. En er komt ook nog seks in voor en meer dode mensen (op dat rouwcentrum). Zou ik niet doen met je achtjarige, is meer iets voor vanaf middelbare school of zo.
quote:Isa33 schreef op 21 november 2012 @ 22:11:

Als je 8 bent, geloof je toch niet meer?TO zegt toch dat dochter nog gelooft?
Vanmiddag met dochter 'Het paard van Sinterklaas' gekeken, zó leuk vind ik die. Deel 2 krijgt ze vrijdag in de schoen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Captain_Obvious schreef op 21 november 2012 @ 22:12:

[...]

TO zegt toch dat dochter nog gelooft?Heilig zelfs.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik trek mijn tip per direct in. Grof taalgebruik kan ik me niet meer herinneren (jaar geleden gezien). Maar als dochter nog gelooft, dan is die film geen optie
quote:Isa33 schreef op 21 november 2012 @ 22:14:

Ik trek mijn tip per direct in. Grof taalgebruik kan ik me niet meer herinneren (jaar geleden gezien). Maar als dochter nog gelooft, dan is die film geen optie

Nee

'Sinterklaas me hol' herinner je je niet? (Ok, misschien niet heeeel grof maar ik vond het nogal... lomp. En vooral onsinterklaaslike.)
quote:Nouschi schreef op 21 november 2012 @ 22:12:

Vanmiddag met dochter 'Het paard van Sinterklaas' gekeken, zó leuk vind ik die. Deel 2 krijgt ze vrijdag in de schoen.Ik heb stiekem ook gekeken vanmiddag en ik heb geen kinderen als excuus.
quote:Nouschi schreef op 21 november 2012 @ 22:12:

Vanmiddag met dochter 'Het paard van Sinterklaas' gekeken, zó leuk vind ik die. Deel 2 krijgt ze vrijdag in de schoen.Die dus hartverwarmend lief.
Heeft iemand overigens nog een tip voor een sinterklaasfilm voor volwassenen? Anders wordt het voor de tigste keer Alles is Liefde namelijk
Alles is famillie is dan ook geen optie om in de bioscoop te kijken. Blijft over: Sint & Diego of De club van Sinterklaas
De Grote Club van Sinterklaas, het geheim van de Speelgoeddokter. Superleuk!
quote:Captain_Obvious schreef op 21 november 2012 @ 22:15:

[...]

Nee

'Sinterklaas me hol' herinner je je niet? (Ok, misschien niet heeeel grof maar ik vond het nogal... lomp. En vooral onsinterklaaslike.)Ja, nu je het zegt
Het Paard van Sinterklaas is superleuk. Snoezekind van 10 vindt hem nog steeds leuk.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Isa33 schreef op 21 november 2012 @ 22:17:

[...]

Ja, nu je het zegt

[...]

Nee

'Sinterklaas me hol' herinner je je niet? (Ok, misschien niet heeeel grof maar ik vond het nogal... lomp. En vooral onsinterklaaslike.)* Goedheiligman, me hol.
quote:Danyusha schreef op 21 november 2012 @ 22:20:

[...]

* Goedheiligman, me hol. Ok, misschien moet ik 'm toch nog een keer bekijken...
quote:Captain_Obvious schreef op 21 november 2012 @ 22:21:

[...]

Ok, misschien moet ik 'm toch nog een keer bekijken...Ik heb 'm toevallig afgelopen weekend (voor de zoveelste keer) gezien, het is dus nog vers.
Sint van Dick Maas voor volwassenen ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 21 november 2012 @ 22:22:

Sint van Dick Maas voor volwassenen ?Dat zou mijn vriend wel leuk vinden maar ik zocht iets meer een eh... romantische film

[...]

Nee

'Sinterklaas me hol' herinner je je niet? (Ok, misschien niet heeeel grof maar ik vond het nogal... lomp. En vooral onsinterklaaslike.)

Ow en het begin als de oude sinterklaas een hartaanval krijgt. Die krijgt hij omdat de kleding niet goed zit en staat te schelden. Godver godver kut als de tabbert al niet goed zit hoe moet ik het dan voelen. Heb de film in de zomer met mijn neefje van 10 zitten kijken. Haha die vond het een machtige film.

Ik weet dat dit totaal niet meer relevant is maar wilde het toch nog ff melden.
Het Paard van Sinterklaas, natuurlijk!

'Sinterklaas houdt vast niet van Chinese kindjes...'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven