skipak
zaterdag 18 december 2010 om 12:15
Ik had 2 weken geleden al de laatste skibroek bij Scapino, de sneeuwschoenen waren uitverkocht en de kinderskikledingrekken waren akelig leeg.. maar wie weet hebben ze nog nieuwe aanvoer.
Anders bij een sportzaak, maar daar betaal je denk ik wel de hoofdprijs.
Anders bij een sportzaak, maar daar betaal je denk ik wel de hoofdprijs.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 18 december 2010 om 12:26
zaterdag 18 december 2010 om 12:31
quote:jacjac schreef op 18 december 2010 @ 12:06:
voordat ik me door de sneeuw naar de stad ploeter waar kan ik een skipak kopen??Oh, en het is misschien ook wel handig dat je meldt waar De Stad is. Voordat we je tips gaan geven voor Herejezusveen, terwijl jij in Kutkrabbedam woont.
voordat ik me door de sneeuw naar de stad ploeter waar kan ik een skipak kopen??Oh, en het is misschien ook wel handig dat je meldt waar De Stad is. Voordat we je tips gaan geven voor Herejezusveen, terwijl jij in Kutkrabbedam woont.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 18 december 2010 om 12:43
Lidl heeft ze idd vanaf maandag in de aanbieding. Wel voor kleine kinderen, maatje 62 t/m 104.
Skipakjes zijn wel roofgoed op t moment, dus zou er wel s ochtends meteen voor heen gaan anders zijn ze weg. Of kijk vanavond net voor sluitingstijd, dan ligt het vaak wel al in de schappen
Skipakjes zijn wel roofgoed op t moment, dus zou er wel s ochtends meteen voor heen gaan anders zijn ze weg. Of kijk vanavond net voor sluitingstijd, dan ligt het vaak wel al in de schappen
anoniem_76390 wijzigde dit bericht op 18-12-2010 12:49
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
zaterdag 18 december 2010 om 15:00
zaterdag 18 december 2010 om 15:46
Volgens mij heeft Wehkamp nog wel wat op de site staan.
Anders heb ik een paar weken geleden nog wat bij de Hema zien hangen. Online is dat vaak moeilijk te vinden bij de Hema. Maar als je op "ski" zoekt dan krijg je o.a. dit: Er staan wel jassen en broeken op. Klik voor Hema zoek op ski
Je zou ook nog online kunnen kijken bij Perrysport, intersport en dat soort zaken.
Anders heb ik een paar weken geleden nog wat bij de Hema zien hangen. Online is dat vaak moeilijk te vinden bij de Hema. Maar als je op "ski" zoekt dan krijg je o.a. dit: Er staan wel jassen en broeken op. Klik voor Hema zoek op ski
Je zou ook nog online kunnen kijken bij Perrysport, intersport en dat soort zaken.
zaterdag 18 december 2010 om 17:50
Vanmiddag bij de V&D hier (M'tricht) rekken vol skipakjes voor kinderen. Heb zelf ook urenlang gezocht op internet e.d. voor maat 62. Was niet zo duur, 26,95 (aan 1 stuk met afknoopbare capuchon). Op MP was ik dat al bijna kwijt aan 2e hands, dus dan koop ik liever nieuw (sowieso met dat gedoe rondom stakingen en post, wie weet wanneer je het dan in huis hebt).
zaterdag 18 december 2010 om 22:20
zaterdag 18 december 2010 om 22:22