skipak

18-12-2010 12:06 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
voordat ik me door de sneeuw naar de stad ploeter waar kan ik een skipak kopen??
Nou ik vrees dat dat moeilijk gaat worden. Maar goed, Scapino zou ik zeggen.
Even rondje google doen en dan online bestellen. Kun je lekker warm binnen blijven.
Ik had 2 weken geleden al de laatste skibroek bij Scapino, de sneeuwschoenen waren uitverkocht en de kinderskikledingrekken waren akelig leeg.. maar wie weet hebben ze nog nieuwe aanvoer.

Anders bij een sportzaak, maar daar betaal je denk ik wel de hoofdprijs.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Aldi heeft ze vanaf vandaag in de aanbieding.
quote:Elimia schreef op 18 december 2010 @ 12:19:

Aldi heeft ze vanaf vandaag in de aanbieding.ook voor kleine kinderen??
Tjéémig jacjac, kijk zelf even zeg. Daar zijn die twee dingen met vijf uitstulpsels voor. Meine gute...
Maandag bij de Lidl. Uit 1 stuk voor 12,99 Vanaf welke maat weet ik niet precies. Moet je even online in hun folder kijken. Maar het is drama met skipakken. Zelfs op MP worden belachelijk bedragen geboden. H&M heeft trouwens ook nog wel wat liggen.
quote:jacjac schreef op 18 december 2010 @ 12:06:

voordat ik me door de sneeuw naar de stad ploeter waar kan ik een skipak kopen??Oh, en het is misschien ook wel handig dat je meldt waar De Stad is. Voordat we je tips gaan geven voor Herejezusveen, terwijl jij in Kutkrabbedam woont.
Lidl heeft ze idd vanaf maandag in de aanbieding. Wel voor kleine kinderen, maatje 62 t/m 104.

Skipakjes zijn wel roofgoed op t moment, dus zou er wel s ochtends meteen voor heen gaan anders zijn ze weg. Of kijk vanavond net voor sluitingstijd, dan ligt het vaak wel al in de schappen
anoniem_76390 wijzigde dit bericht op 18-12-2010 12:49
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Die bij de aldi zijn voor volwassenen
C&A heeft misschien nog wat, verder is het in mijn oord allemaal op. Veel succes
Aldi kan je vergeten. Wij waren vanochtend om 08.30 als 10de in de winkel en we hadden de laaste restje net te pakken.
kleertjes.com, al gaat het daar ook hard. Zag afgelopen week nog wat restjes hangen bij de V&D. Verder nergens helaas....
Perry Sport, Daka Sport. Als je met vakantie gaat kun je het waarschijnlijk ook ter plaatse wel kopen. In wintersportgebieden vind je meestal leukere en betere skikleding dan hier.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 18 december 2010 @ 14:48:

Perry Sport, Daka Sport. Als je met vakantie gaat kun je het waarschijnlijk ook ter plaatse wel kopen. In wintersportgebieden vind je meestal leukere en betere skikleding dan hier.Ja en meestal ook 200x zo duur
En jacjac, ben je nog geslaagd?
Ik heb nog wel een leuk skipak maat 80 (Valt groot) liggen, kopen?
Volgens mij heeft Wehkamp nog wel wat op de site staan.

Anders heb ik een paar weken geleden nog wat bij de Hema zien hangen. Online is dat vaak moeilijk te vinden bij de Hema. Maar als je op "ski" zoekt dan krijg je o.a. dit: Er staan wel jassen en broeken op. Klik voor Hema zoek op ski

Je zou ook nog online kunnen kijken bij Perrysport, intersport en dat soort zaken.
Wehkamp en al die andere zaken hebben ook het weer gevolgd en er is kans dat er nieuwe leveringen zijn. Scapino hebben ze daar ook.
Vanmiddag bij de V&D hier (M'tricht) rekken vol skipakjes voor kinderen. Heb zelf ook urenlang gezocht op internet e.d. voor maat 62. Was niet zo duur, 26,95 (aan 1 stuk met afknoopbare capuchon). Op MP was ik dat al bijna kwijt aan 2e hands, dus dan koop ik liever nieuw (sowieso met dat gedoe rondom stakingen en post, wie weet wanneer je het dan in huis hebt).
Hans Textiel en Favoriet sport hadden ze vandaag ook nog hangen. Heb een broek voor 20 euro gekocht voor dochter (mt 110) maar ze hadden ook nog zat andere maten.
www.ikenmijnkind.nl
H&M heeft online ook nog een ski pak

http://shop.hm.com/nl/sho ... =BARN_BAPO_OUT&shoptype=S
Hema ook

http://www.hema.nl/nl-nl/ ... kipak-%2833202860%29.aspx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven