slechte jeugd
zondag 21 november 2010 om 00:29
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal,
Ben nu 38 jaar en heb een zoontje van 8 maanden wat na me bevalling bij me naar boven is gekomen is ongeloofelijk dacht dat kan toch niet na 38 jr maar toch !! Heb inmiddels hulp gezocht maar vind het zo moeilijk ...Me vader heeft me in me puber tijd heel erg zwaar mishandeld zo erg dat ik vaak met blauwe ogen naar school ging en me moeder die stond erbij en keek erna .Na me bevalling heb ik ze dat vertelt dat alles naar boven kwam en hun ontkennen het glashard ik sta perplex alles ging ook gepaart met alcohol dus of ze het niet meer weten geen idee ,maar ik zit er mee ..Heb nu ook geen contact meer kan het niet aan maar ze hebben me zoon wel geteld 4 x gezien !!! Heeft iemand ook zoiets mee gemaakt of heeft tips !!! Ik hoor het graag
Hallo allemaal,
Ben nu 38 jaar en heb een zoontje van 8 maanden wat na me bevalling bij me naar boven is gekomen is ongeloofelijk dacht dat kan toch niet na 38 jr maar toch !! Heb inmiddels hulp gezocht maar vind het zo moeilijk ...Me vader heeft me in me puber tijd heel erg zwaar mishandeld zo erg dat ik vaak met blauwe ogen naar school ging en me moeder die stond erbij en keek erna .Na me bevalling heb ik ze dat vertelt dat alles naar boven kwam en hun ontkennen het glashard ik sta perplex alles ging ook gepaart met alcohol dus of ze het niet meer weten geen idee ,maar ik zit er mee ..Heb nu ook geen contact meer kan het niet aan maar ze hebben me zoon wel geteld 4 x gezien !!! Heeft iemand ook zoiets mee gemaakt of heeft tips !!! Ik hoor het graag
zondag 21 november 2010 om 01:03
zondag 21 november 2010 om 01:37
Heel veel sterkte, ik ben geen psycholoog dus kan niet zeggen of het zo is. Ik denk misschien omdat je zelf mama bent geworden dat je zo'n drang krijgt om je kroost te beschermen dat het naar boven borrelde. Meer in de trant van: hoe kan een ouder dat doen en hoe kan een andere ouder dit toelaten?
Dat jij je dat dus nu als moeder helemaal niet kan voorstellen.
Misschien is het iets anders, maar het kwam in me op toen ik je verhaal las.
Ik wil je een dikke knuffel geven en zorg goed voor jezelf en de kleine!
maandag 22 november 2010 om 22:45
Thanks lief van je !! Ben soms ben wel in het begin bang geweest en dacht oooh als ik maar niet hetzelfde ga doen ...maar daar ben ik nu niet meer bang voor ....Hoop dat het een plaatsje krijgt.Thanks voor je berichtjequote:Medatative_rose schreef op 21 november 2010 @ 01:37:
Heel veel sterkte, ik ben geen psycholoog dus kan niet zeggen of het zo is. Ik denk misschien omdat je zelf mama bent geworden dat je zo'n drang krijgt om je kroost te beschermen dat het naar boven borrelde. Meer in de trant van: hoe kan een ouder dat doen en hoe kan een andere ouder dit toelaten?
maandag 22 november 2010 om 22:59
Thanks !! ja ik neem zeker me lessen mee daarom weet ik ook dat ik het zeker niet zo ga doen... wat ik wel moeilijk vind is dat je om je heen van die opa s en oma s zie die zo met hun kleinkind bezig zijn daar heb ik het nog wel moeilijk mee ...maar het moet een plaatsje krijgen ...Thanks voor je berichtjequote:BrightMind schreef op 21 november 2010 @ 01:19:
Das niet zo mooi!
Ik begrijp je helemaal! herkenbaar....
Kan je alleen zeggen.....neem je lessen mee en je zal het beter doen dan wat je ooit is overkomen.
Sterkte!
Das niet zo mooi!
Ik begrijp je helemaal! herkenbaar....
Kan je alleen zeggen.....neem je lessen mee en je zal het beter doen dan wat je ooit is overkomen.
Sterkte!