speelgoed meisje 5 jaar

19-04-2009 15:20 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
hoi stapas

Deze vraag is gisteren ook gesteld, misschien dat er bij de tips ook wat nuttigs voor jouw staat. Als je door het onderwerp kinderen scrolt zie je hem vrij onderaan staan.

succes
en als je het echt niet weet, neem haar mee naar de speelgoedwinkel.

alle kans dat je een groot deel van de 25 in je zak kunt houden omdat zz een springtouw of stoepkrijt wilt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Knutselspullen zijn altijd goed, en voor 25 euro kun je daar heeeeel veeeeeeel van kopen bij de Action, Euroland enz.
iets van bora?
Bedoel je Dora? :-D
Voor dat bedrag kun je echt leuke gezelschapsspellen kopen die geschikt zijn voor die leeftijd (staat op de doos).
Mijn nichtje heeft een neus voor duur (onzinnig) speelgoed.

Ik nam haar mee naar de speelgoed winkel.

'Ik kan niet kiezen'. Uiteindelijk 2 dingen van rond de 20 euro over.

Een mega lomp groot waterparadijs voor de barbie (waar ze nooit mee speelt) en een fur real friends papegaai.

Het werd het laatste.

Ze is er helemaal gek mee en heeft er zelfs een huisje voor geknutsel op school. (Waar ze mij als kunstdocent helemaal mee inpakte natuurlijk!).

Meisjes van die leeftijd houden ook van nagellak en dingen die hun moeder heeft. armbandjes, ketting, ring, stickers, elastiekjes, mooie speldjes

Misschien een dierenverzorgingsset? Borsteltje, snoepjes, voer, etc. en die dan in een leuk mandje doen met grote zak snoep?
Poelepoelepoelepoes!
Een pimpelroze opblaasbare olifant.
*
Skippybal?

Verstelbare rolschaatsen?
Gezien de tijd van het jaar: leuk buitenspeelgoed?

Stelten, klossen (van die blikjes met touwtjes eraan), lolobal (bestaan die nog?), hoepel, of iets anders dat op het moment "in" is.
prinsessen dingen , alles wat met grietjes en te maken heeft scoort vaak.

en inderdaad leuk buitenspeelgoed is altijd een topper.
Playmobil

En in het andere topic opperde ik hem al: Mega Mindy verkleedpak. Iets duurder dan 25.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Hoelahoep, verkleedspullen, puzzels, kleurpotloden, kleurboeken, My little pony, een pop. rolschaatsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven