Speen-Rust-Slaap

03-10-2010 14:17 28 berichten
Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden een stukje van de speen van zoon afgeknipt. Ik dacht het zo rustig te kunnen afbouwen, maar meneer wil nu zijn speen helemaal niet meer, ook best.

Nu lukt het hem niet meer om 's middags in slaap te vallen, ik denk dat hij de troost/rust van de speen mist. Hij sliep voor het afknippen van de speen 's middags een paar uurtjes.

Zoon is 2j en 3 mnd en merk dat hij het slaapje nog wel nodig heeft. Leg hem wel gewoon in bed en laat hem lekker een beetje aanrommelen. Dat gaat best goed, maar einde middag is hij brak.

De avonden gaan aardig, geen gehuil, maar is wel veel langer aan het kletsen dan normaal.

Iemand een idee, hoe de rust weer terug te brengen zonder speen, zodat hij weer in slaap kan komen 's middags.

Groet Camee
Alle reacties Link kopieren
quote:Camee schreef op 03 oktober 2010 @ 19:48:

Dat bijten op de speen doen kinderen ook op een speen die heel is. In de speen van zoon zaten vaak kleine scheurtjes. Het is naar mijn idee niet gevaarlijker met een speen die afgeknipt is, trouwens ook lastiger knabbelen denk ik.Maar ook dit is weer waar. Help nu weet ik het nog niet
Scuba.............
Alle reacties Link kopieren
Een kind van drie slikt kleine stukje speen gewoon in hoor. Bij hele kleintjes is/kan een kapote speen gevaarlijk zijn, bij een kind van drie gebeurd er niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven