Spenenleed
zaterdag 14 januari 2012 om 19:57
Kan iemand mij uitleggen welke Avent speen ik voor een papfles moet gebruiken....? Ik heb nummers 2 en 4 en de speciale papspeen gebruikt van Avent. Heb al zoveel flessen Bambix weggegooid!!! Met 2 en 4 krijgt mijn 8 maanden oude zoontje het er met geen mogelijkheid uit, het gat van de speciale papspeen is juist weer veel te groot....
Vriendinnen zeggen dat ik extra gaatjes moet maken in de speen.... ?? Of de gaatjes groter moet maken?? Inmiddels 2 spenen weggegooid... (Trouwens, waarom heeft Avent niet gewoon goede spenen ipv dat iedereen massaal gaatjes prikt???)
Dank alvast!
Vriendinnen zeggen dat ik extra gaatjes moet maken in de speen.... ?? Of de gaatjes groter moet maken?? Inmiddels 2 spenen weggegooid... (Trouwens, waarom heeft Avent niet gewoon goede spenen ipv dat iedereen massaal gaatjes prikt???)
Dank alvast!
zaterdag 14 januari 2012 om 20:01
Geen pap meer geven of met een lepeltje? Bij mijn 2e heb ik even pap gegeven met de pap speen van Avent (waar I, II, III op de speen staat). Je moet de speen zo draaien zodat het goede cijfer onder het neusje van de baby zit, tenminst, zo heb ik het altijd begrepen. Ben er snel mee opgehouden, want mijn kind hoefde niet zo nodig pap en gezien zijn gewicht was het ook niet nodig. Hoe oud is je kind?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
zaterdag 14 januari 2012 om 20:20
quote:sosofie schreef op 14 januari 2012 @ 20:13:
Gewoon een boterham aanbieden, dan ben je van een hoop ge-emmer, geklieder en gedoe af.Ik vond het juist altijd zo lekker dat je kind dan bij je in bed neemt, daar papfles geeft en dan nog even lekker verder knuffelt en doezelt. En lekker rustig opstaan daarna.
Gewoon een boterham aanbieden, dan ben je van een hoop ge-emmer, geklieder en gedoe af.Ik vond het juist altijd zo lekker dat je kind dan bij je in bed neemt, daar papfles geeft en dan nog even lekker verder knuffelt en doezelt. En lekker rustig opstaan daarna.
zaterdag 14 januari 2012 om 21:38
quote:Kezz schreef op 14 januari 2012 @ 20:20:
[...]
Ik vond het juist altijd zo lekker dat je kind dan bij je in bed neemt, daar papfles geeft en dan nog even lekker verder knuffelt en doezelt. En lekker rustig opstaan daarna. Geinig, die verschillen. Ik gruwel van pap en vond het ook supernaar om te geven. Dat gespetter 's ochtends van zo'n lepeltje en maar weer schone kleren aan in de ochtendspits...Van flessen wilden we zsm af. Met een jaar dronken ze bij ons niet meer uit een fles.
[...]
Ik vond het juist altijd zo lekker dat je kind dan bij je in bed neemt, daar papfles geeft en dan nog even lekker verder knuffelt en doezelt. En lekker rustig opstaan daarna. Geinig, die verschillen. Ik gruwel van pap en vond het ook supernaar om te geven. Dat gespetter 's ochtends van zo'n lepeltje en maar weer schone kleren aan in de ochtendspits...Van flessen wilden we zsm af. Met een jaar dronken ze bij ons niet meer uit een fles.
zaterdag 14 januari 2012 om 23:24