Spijt van kind ?

27-12-2024 13:15 354 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi dames,

Daar ben ik weer!

Met tranen zit ik weer te typen.

Ik ben 11 december bevallen van een prachtlg mannetje.

Het is een gewenste baby.

Na lang proberen met Ivf.

Partner steunt mij voldoende- familie is volop aanwezig en helpt.

Alleen ik word gek lijkt het!

Ik kan sinds 2 weken alleen maar huilen en heb echt hele nare gevoelens en gedachten.

De eerste week sliep hij goed door, maar sinds een paar dagen slaapt hij heel weinig.

Ook als ik hem net gevoed heb of verschoond.

Mijn man is nu nog een week thuis, maar ik weet niet wat ik moet doen als hij weer aan het werk gaat.

Ik kan niet stoppen met huilen- voel me super ellendig - kijk alleen maar uit het raam en het voelt alsof mijn leven voorbij is.

Heb ik spijt van mijn kind- gaat dit over?

Herkennen moeders dit?
Super fijn!!

Voor mij heeft magnesium slikken heel veel gedaan voor mijn hoofdpijn en migraine. Kun je altijd eens proberen!
Assiral schreef:
29-09-2025 13:23
Super fijn!!

Voor mij heeft magnesium slikken heel veel gedaan voor mijn hoofdpijn en migraine. Kun je altijd eens proberen!
Voor mij ook!

Maar vooral heel fijn dat het weer de goede kant uitgaat, ook al gaat nog niet alles perfect. Je veerkracht is weer terug en je klinkt zoveel sterker!
Wat fijn om te horen. Vervelend van die hoofdpijn, hopelijk zwakt dat ook weer af. Maar je bent al zo veel verder dan een paar maanden geleden.
En inderdaad, uit een andere situatie, maar ik herken ook hoeveel het je kan doen als er een aantal mensen gewoon herkennen wat je voelt, het zelf meegemaakt hebben, en ondanks de ‘wanhoop’ het bij hen toch echt beter geworden is. Het gevoel dat je niet gek bent of zo, dat het echt het veel vaker voorkomt.
Wat goed, Merve! Natuurlijk is het niet van de ene op de andere dag allemaal over en misschien gaat het ook wat met ups & downs. Je vrijwilligerswerk en het wandelen klinken goed!

Praktisch over de hoofdpijn in het kader van je weet maar nooit & niet geschoten is altijd mis: wellicht helpen oogdruppels. Ik had niet specifiek klachten van droge ogen en dacht (en denk) aan een stapeling van factoren, maar sinds ik de oogdruppels gebruik heb ik veel minder hoofdpijn, waar ik het daarvoor weken of misschien zelfs al maanden dag in dag uit had. Tip van de opticien, ik heb ze daar ook meegekregen.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven