Start februari 2009 voor de eerste!!!

25-01-2009 14:06 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

De kogel is door de kerk! Volgende maand gaan we beginnen!

Ja ik weet er zijn meer topics maar die zijn al erg vol. Wie wil er samen met mij ervaringen delen?

Ik ben bijna dertig, werk fulltime, vriendlief is 32 en we hebben onze zaakjes op orde. Dus een kleine is meer dan welkom!

Groetjes Max2007
Hoi Max!

Ik herken je nog van mijn 'wel kinderwens maar nog niet verstandig?' topic. Maar ook wij zijn zover,, we hebben besloten dat ik alleen de strip waar ik mee bezig ben, af maak. Ik slik al 'zwanger worden' van de etos, multi met foliumzuur.

Vind het allemaal erg spannend hoor!

Ik ben zelf 25 jaar, vriend is 29 jaar oud. Ik werk nu ook fulltime, vriend ook. We krijgen 4 maart de sleutel van ons nieuwe huis, en hebben dan ook alles helemaal voor 100% op de rails!

Liefs,

Sabine
Hey hallo,

Ja, ik wil ook graag meedoen! Ik heb gisteren m'n laatste pil geslikt (nog een glaasje op gedronken hihi ), dus het kan beginnen. Ieeeeeee! Zit ook al een tijdje aan de 'zwanger worden' van de Etos. Ik vind het ook supersupersuperspannend!

Ik ben zelf ook bijna 30 jaar, vriend is 33 jaar. En bij ons ook alle zaakjes voorelkaar. Ik werk 32 uur. Hebben jullie aan vrienden en/of familie verteld dat je 'aan de slag gaat'? Wij niet, en ik denk dat niemand ook een flauw vermoeden heeft.
Hoi!

Gezelligheid dat jullie mee willen schrijven.

Ik vind het ook wel erg leuk dat jullie ook in feb beginnen.

Ik ben vanochtend met foliumzuur begonnen. Is dat eigenlijk minder goed dan die pillen van de etos?

Verder ben ik het hele internet aan het afstruinen voor tips en trucs. Jullie ook?

Groet Max
Ja, ben er best wel veel mee bezig hoor, hihi. Erg eigenlijk hoe spannend iets kan zijn wat er natuurlijk nog helemaal niet is maar wel kan komen.

Ik heb ook veel op internet gelezen, ben overal aan het neuzen en lezen. Heb het boek 'zwanger worden' van Mariel Croon. Daarin al het een en ander gelezen. Op www.zwangerworden.nu kan je ook lekker rondneuzen.

Max, de pillen van de etos bevatten ook foliumzuur, het is een combi van multivitaminen en foliumzuur.

Ik vertel bijna niemand iets. Er zijn een paar vriendinnen die ik het vertel, maar hen ken ik nog niet zo lang. Leer ze net pas kennen en in vertellen over onszelf kwamen ook kinderen/kinderwens aan de orde. Dus zij weten het wel maar de rest niet. Dat willen we ook graag zo houden, het is lekker 'ons geheimpje'...
Uhu, niet normaal: volgens mij heb ik elke pagina van www.jongegezinnen.nl al helemaal uitgecheckt . Ik was 'zwanger worden' van Mariel Croon even aan het googlen en toen kwam ik hierop terecht http://www.zwanger-worden.nl/. Hier kun je aantal hoofdstukken uit dit boek in pdf bekijken. Wellicht ook iets voor jou, Max!

Wat ik me nog afvraag: ik lees heel veel over 'ontpillen': vrouwen die eerst een tijdje (paar maanden?) nog met andere voorbehoedsmiddelen in de weer zijn en dan op en gegeven moment voor het 'echie' gaan. Lijkt mij eerlijk gezegd een beetje overdreven. Er zijn toch ook vrouwen die een keer de pil vergeten en dan zwanger raken? En er is dan niets 'ontpild' lijkt me.
Hoi, als je met andere mensen wilt schrijven, er is hier een topic lopende over mensen die zwanger willen worden dit jaar. Je vindt het hier terug:

Zwanger worden in 2009
Hoi Allemaal,

Net lekker gesport, moet van mezelf drie keer per week sporten om zo fit mogelijk te zijn. BEn ook aan het proberen zo bewust mogelijk te eten. Herkennen jullie dit ook?

@stefanie ja ik weet dat dat topic bestaat maar daar schrijven zoveel vrouwen dat ik vaak te veel bij moet lezen en dan de draad kwijt raak. Ik zou het liefste met een kleinere groep willen schrijven. Maar iig thanks!

@ Tommy22 & Sabine geldt dit voor jullie ook?

Ik ga nu werken waarschijnlijk tot vanavond!

Groet Max
Hallo meiden,

Even een kort berichtje van iemand die meeschrijft op het "uitgerekend in februari 2009" topic. Ik vind het zo leuk, voor mij zit het er bijna op en jullie gaan beginnen. Ik hoop dat ik het stokje van "zwanger-zijn" snel aan jullie over mag geven. Meiden....... het is heerlijk! Een klein bewegend beebje in je buik, alles wordt ineens zo onbelangrijk als je dit geluk mag ervaren!

Heel veel succes en lekker aan de slag, want het "maken" alleen is natuurlijk al heerlijk, hahaha!

Groetjes Konela
Hai dames!

Dat bewust eten ken ik hoor, hier ook. Sport ook weer sinds een maand, 2x per week. En veel gezond eten, fruit, groenten, niet te vet enzo. Kan sowieso geen kwaad want voel me door bovenstaande altijd veel fitter.

Heb het topic wel gezien inderdaad ook, maar vond het daar een beetje vol om het bij te kunnen houden. Dus vind het wel leuk als we hier ook gaan schrijven.

Willen jullie ook al helemaal stoppen met drinken en cafeine enzo. Ik drink nooit koffie dus dat is geen probleem. Drinken wil ik niet stoppen, maar wil er wel op letten alvast. Geen enorme hoeveelheden per keer meer voor mij!

Vriendje gaat daar ook een beetje mee opletten!
@ Konela: bedankt voor je leuke berichtje! Ik wens je een heel voorspoedige bevalling toe en dat je maar een mooie en gezonde jongen of meid mag krijgen!

@Sabine en Max: o, dat herken ik zeker. Mijn keukenkastjes staan vol met volkoren crackers en vezelrijke koekjes, m'n koelfast staat vol met vifit en allerlei sapjes, en zonnatura heeft aan mij ook een goede afnemer. M'n vriend en ik waren al erg van het gezonde eten, maar nu is het nog een tikkeltje erger geworden. Koffie drink ik ook niet, alleen heel af en toe een collaatje voor de lekker. Stoppen met drinken doe ik nog niet, ik houd wel van een goede wijn namelijk en af en toe een glaasje rood is ook best wel gezond. Sporten zit bij mij al in m'n systeem: doe ik minstens 2 x per week.
Hoi!

Ik probeer gezond te eten / leven... maar het is duidelijk proberen... heb net weer een half pak koekjes op..pffff toch iets meer trap onder mijn reet!

Maar jullie gaan wel al de goede kant op! Hoop dat jullie me kunnen motiveren hahahah

Tot morgen groet Max
Denken jullie dat ik mn strip ook eerder kan stoppen? Geloof dat dat wel kan toch? Dan wordt ik gewoon eerder ongesteld...
Dames, ik zoek toch mn aansluiting in het 'zwanger worden in 2009' topic. Schrijf graag vaak en veel en het komt hier nog niet echt op gang!

Succes met het 'knutselen'!!!

Liefs,

Sabine
ow sabine wat jammer!

Ik kan nie top mijn werk schrijven maar vind het wel leuk om elke dag te schrijven.

Kom je dan wel weer terug?

En ja natuurlijk kan je eerder met de pil stoppen...alleen daar raakt je cyclus wel een klein beetje van slag....

Liefs Max
Volgens mij heeft de ongesteldheid tijdens het slikken van de pil niet veel te maken met je natuurlijke cyclus. En is niks natuurlijks aan, het is geen ongesteldheid maar doorbraakbloeding. Ik slikte ook heel vaak de pil door dus een normale cyclus is voor mij al helemaal niet van toepassing. Die gaat pas op gang komen na het stoppen.

Maar we zullen zien.

Zal hier nog wel blijven neuzen hoor!
Hey Sabine, Tja, ik zou ook wel meer willen schrijven, maar ik zit met hetzelfde als Max: ik kan echt niet op m'n werk gaan zitten forummen! Gewoon middenin een strip stoppen, hoor: heeft een bekende van mij ook gedaan en die was gelijk zwanger, haha.
Hey max, misschien is het voor ons ook wel een goed idee om ons bij zwanger worden in 2009 aan te sluiten. We kennen in ieder geval elkaar al?
quote:Cleany schreef op 27 januari 2009 @ 21:48:

Hey Sabine, Tja, ik zou ook wel meer willen schrijven, maar ik zit met hetzelfde als Max: ik kan echt niet op m'n werk gaan zitten forummen! Gewoon middenin een strip stoppen, hoor: heeft een bekende van mij ook gedaan en die was gelijk zwanger, haha.

Ga het doen hoor, vanavond de laatste pil!

Wel een beetje uitgekiend, want als ik op donderdag mn eerste dag geen pil heb, word ik van zondagavond ongesteld. Meestal ben ik weekend daarop er dan weer vanaf. (maar ja, dat was toen ik de pil slikte, haha)
Goed zo, Sabine! Spannend....

Vandaag ben ik ongesteld geworden, of beter gezegd, dit is nog zo'n doorbraakbloeding van de pil, ik zit in m'n 'stopweek' zeg maar. Ben heel benieuwd hoe het daarna met m'n cyclus gaat, heb echt jaaaaaaaaaaren de pil geslikt.
jemig spannend zeg!

Zou het aftellen nu kunnen gaan beginnen?

Ik ben doodop van werken dus maar een kort krabbeltje. Morgen ben ik vroeger thuis en dan praat ik jullie bij

liefs Max

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven