steeds jonger moeder worden

20-06-2011 21:19 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Heb een aantal vriendinnen met kinderen en wederom een vriendin (18) zwanger, woont nog thuis en relatie is uit met de vader.

Wat doen die meiden zichzelf aan, thuis wonen met een kind zonder man pff, wat moet er van hun kinderen terecht komen, wil niet oordelen maar dit zie ik steeds vaker zeg.
Des ree, dat jij mensen kent die iets wel/niet hebben/kunnen/doen/mankeren, zegt helemaal niets over de hele groep. Daarvoor is je kader simpelweg te klein. Verder, blssss, ga eens met bloem55 praten.
Ik heb 2 kinderen, 22 & 8 jaar, een goede opleiding genoten en een goede baan. En ga ook nog heel graag uit
quote:Dickens schreef op 20 juni 2011 @ 21:50:

Des ree, dat jij mensen kent die iets wel/niet hebben/kunnen/doen/mankeren, zegt helemaal niets over de hele groep. Daarvoor is je kader simpelweg te klein. Verder, blssss, ga eens met bloem55 praten.En met smurf en cynthiao
quote:Ruza schreef op 20 juni 2011 @ 21:27:

[...]

En "oudere" moeders gaan nooit avondjes weg?Die gaan alleen nu en dan een avondje uit eten met hun man. Die jonge blommen gaan wild uit stappen. Tssss!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Jippertje schreef op 20 juni 2011 @ 21:24:

Men wordt wéér steeds jonger moeder aangezien de leeftijd die jij aanduidt ooit een zeer normale (en getrouwde ) leeftijd was om moeder te worden.

Ja, maar ooit waren dat dan wel getrouwde moeders, die een uitzet hadden en spaargeld.

Tegenwoordig wordt met gepland-ongewild ( van alles een beetje ) zwanger en kunnen de (groot)ouders het merendeel van de taken en de kosten op zich nemen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Misschien komen die kinderen wel beter terecht dan jouw kinderen met je vooroordelen.

Btw...ik ben 32, 2 kinderen en ik ga ook graag uit af en toe. Kinderen brengen we dan naar opa en oma. Slecht hé?
tonkje, 9 minuten geleden

quote:

Ruza schreef op 20 juni 2011 @ 21:27:

[...]

En "oudere" moeders gaan nooit avondjes weg?

Die gaan alleen nu en dan een avondje uit eten met hun man. Die jonge blommen gaan wild uit stappen. Tssss!

Haha dat zou mijn man wel willen!
quote:plops schreef op 20 juni 2011 @ 21:34:

Cici, als je TO even loept dan zie je dat ze een hele berg topics met dezelfde kortzichtige oordelende strekking heeft geopend....Dat valt wel wat mee vind ik. Daarnaast een forum is er toch juist bij uitstek geschikt voor om te discussieren over verschillende meningen. En dit is blijkbaar de mening van TO. Ik snap dat je het daar mee eens of oneens kunt zijn. Maar ik snap niet zo goed waarom je er iets op tegen zou hebben dat er een discussie wordt gestart...
Cici, het is elke keer dezelfde discussie die gevoerd wordt, waarbij TO standaard anderen onderuit haalt en in twijfel trekt. Bovendien negeert ze daarna standaard bijna alle reacties in haar topic.

Discussieren daar is niks mis mee. Maar hele groepen in een negatief daglicht plaatsen en alleen maar vooroordelen spuien is wat mij betreft niet ok. Zeker niet als TO eigenlijk ook bij de groep hoort waar ze nu zelf over aan het zeiken is.
Het kan ook nog eens zo zijn dat jij het nu veel ziet, omdat je zelf nu met mensen omgaat in die leeftijdscategorie.

En over dat uitgaan.

Ik ben 28, kind van 4 en kind van 2 en ik ga ook uit. En dan gaan ze uit logeren, of mijn man blijft thuis of er komt een oppas.
Tja voel me eigenlijk best aangesproken door dit topic, ben nog jong en thuiswonend en heb een zoontje, owja ik ga ook weleens een avondje weg!

Situatie niet ideaal, toekomstdromen wel en met hard werk komt dat zeker! Ondertussen komt zoonlief niets tekort, hoop van harte dat jou toekomstige kinderen niet gaan lijden onder jou staalharde mening!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven