Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
echt, kans op meerling is groter? wist ik niet. Ach, we zien wel, ben al blij als het zowieso lukt

Heb sinds vandaag een beetje een pms gevoel. Licht trekkerig gevoel in mn onderlijf/buik en chagerijnig. Moet eigenlijk pas volgend weekend ongesteld worden als ik van 28 dagen cyclus uitga, Nu heb ik gelezen dat het ook een teken van zwangerschap zou kunnen zijn. Klein beetje hoop dus, maar niet te veel, anders ben ik wel heel teleurgesteld.
Erg eigenlijk.. nu het dichtbij komt is het toch wel erg spannend en hoor je zulke tegenstrijdige dingen.. Wel wachten/niet wachten pfff..

We gaan er gewoon voor!!

@maedl; spannend, klein beetje hoop mag ook wel lijkt mij.. Kan bijna niet dat je dat niet doet/hebt.. Suc6!

Hoe'st trouwens met je benen?!

@troela; hoe is het met je?

@meike; ik sta nu nog dubbel in de tabel..
@Emytje, foutje... je staat er nu nog maar 1 x in.
hallo allemaal ik wil ook graag met jullie mee schrijven!

ik ben vanaf januari gestopt met de pil.

ik ben stiekem op internet al alles aan het opzoeken wat met baby's zwanger zijn en bevallingen te maken heeft.

ik en mn vriend hebben het er nog met niemand over gehad dat we een kindje willen,dus het lijkt me wel fijn om er met jullie over te kunnen kletsen;)
hhmm is de kans idd dan echt groter op een meerling ja? wist ik ook niet moet ik eerlijk zeggen.

@meadl spannend idd. En ik denk dat iedereen dat wel zal hebben een klein beetje hoop is toch niet erg :-)

@ troela ik ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat?

@ PinkLady Welkom :-)

Zeker is het fijn om het er met iemand te over hebben en te delen en ik moet zeggen dat ik erg blij ben met het forum zodat ook niet iedereen idd telkens aan je vraagt en is het al zo ver? Echt heel irritant eigenlijk....

Morgen gaan we gezellig met de kids van mijn schoonzussen naar een binnenspeeltuim ze verheugen zich er al helemaal op en wij eigenlijk stiekem ook wel hihi Leuk!

Gelukkig niet meer zo heftige menstruatie nu begint een beetje in te dammen. De eerst volgende zal de natuurlijke cyclus weer zijn na een lange periode de pil te hebben gebruikt voor de hevige menstruatie klachten ik had hem nu inmiddels 14 jaar dus ben erg benieuwd hoe het zal verlopen maar pffffff ik hoop toch niet zo heftig als eerst dan kan ik me een week ziekmelden denk ik maar goed we zien wel :-) laten het lekker op zn beloop.
Veel plezier morgen Thomassen, leuk binnenspeeltuin!

Hi Pink Lady, leuk dat je meeschrijft.

Emytje, benen zijn weer oke gelukkig, dus waar dat nou aan lag weet ik ook niet. Vannavond weer dansschool, dus dat is ook goed voor mn beentjes.

Zo langzaam word ik wel een beetje nerveus, nog 1 week wachten. pfff, moet er niet aan denken dat het maanden gaat duren, ben zó´ongeduldig :-)
Welkom Pink Lady, hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Maedl maakt het deze week spannend, ik ben benieuwd! Het is toch een kwestie van afwachten he? Meer kun je echt niet doen.

Met mij gaat het weer goed hoor, ik heb me vrijdag erg overgegeven aan mijn zielige gevoel. Ik heb 's avonds met een kruikje en een doos bonbons tv gekeken :-) Vandaag voelde ik me alweer beter, en de menstruatie begint nu ook normale vormen aan te nemen, dus dat is fijn. Gek genoeg merk ik dat ik er nu weer heel luchtig insta, in het hele zwanger worden. Dat is wel een fijn idee, de teleurstelling was maar van korte duur. De spanning zal in de loop van de maand wel weer toenemen denk ik zo. Over een weekje beginnen we alweer met de intensievere klusacties! Het schept toch ook wel een heel bijzonder band zo tussen ons tweetjes! En bovendien zijn we nu ook heel druk met de allerlaatste voorbereidingen voor onze bruiloft, over een paar weekjes! Iets om enorm naar uit te kijken!

@Thomassen: ik ben met mijn nichtjes/neefjes ook wel eens naar zo'n binnenspeeltuin geweest, dat was echt een schot in de roos!
Hey meiden,

Alles goed hier hoor, lief dat jullie aan me denken. Zit pas op dag 26 van m'n cyclus en geen gekke verschijnselen meer gehad. Heb een aantal vruchtbaarheidstesten gedaan de afgelopen dagen, maar met een onregelmatige cyclys met een max van 40 dagen weet ik niet zo goed wanneer ik moet beginnen. Heb vanaf dag 8 getest en toen zo om de 2 a 3 dagen. Geen positief resultaat, dus nog steeds geen idee wanneer m'n vruchtbare periode is! Ik heb nog 14 dagen te gaan voor ik mag/wil testen....dus dat duurt nog even.

Heb gisteren wel Femfit tabletten van Davitamon gekocht, hopelijk krijg ik daar wat meer energie van en val ik niet gelijk in slaap als ik in m'n bed stap....want zo komt er natuurlijk nooit een baby!

@Teepje: balen dat je ongesteld bent geworden! Enne...als je ongesteld bent mag je je ook wel even zielig voelen hoor, zeker als je zulke zware klachten hebt!

@13: Super dat de uitslag goed was!! Heb ook nog nooit van vormafwijkend gehoord, maar blijkbaar is dat dus heel normaal.

@meadl: wat vervelend zeg die pijnen....heb er gelukkig geen ervaring mee, maar hoop voor je de tips van de dokter helpen!

@juffertje22: heb hem gevonden! Hij heef idd P-tracker, maar als je hem opzoekt in de appstore, dan heet hij cyclus volgsysteem....om het makkelijk te maken.

Heb alleen nog niet helemaal door hoe het werkt. Moet je nu ingeven wanneer je de laatste keer ongesteld bent geweest of moet je bij je eerstvolgende ongesteldheid iets indrukken?

(ben jij trouwens ook zo verslaafd aan je iPhone??)

@Emytje: Tja, wat is verstandig? Geen idee, gewoon doen waar jij je het lekkerst bij voelt! Heb idd vaker gehoord dat je vruchtbaarder zou zijn net na het stoppen met de pil. Maar misschien vind je het ook wel fijn om eens te kijken hoe je lichaam functioneert/reageert zonder pil?

Ik ben al ruim een jaar gestopt met de pil, maar verlang er eerlijk gezegd weer naar terug.....heb nu een slechte huid, een onregelmatige cyclus varierend van 24 tot 40 dagen en ben erg moe......(wil je hiermee geen doembeeld mee geven hoor, de meeste meiden reageren juist goed op het stoppen met de pil!)

@Pinklady: welkom! Gezellig dat je erbij bent!
@Toela78: Ja, ik ben verslaafd! Het is ook zo'n fijn ding. Ik ben er een van de gadgets

@meadl: Hebben ze geen 'pilletjes' tegen dit soort pijnen? Ik heb gelukkig niet echt last....wel meer sinds de stopdatum...

@13: Wat fijn gezond zaad! Succes met de voorbereidingen ;)

Nou, ik heb vrijdag gestapt! Het was reuze gezellig. Ik ben dus al een tijdje aan het afvallen en ik heb er bijna 5 kg. af! Ik eet zo gezond dat de alcohol meteen insloeg! Kortom juffie was lekker dronken. Ik heb een rare ervaring met een man. We stonden gewoon te praten en later kom ik hem bij de toiletten tegen en hij begint me te zoenen..................... Voordat ik 'wakker' werd en hem van me afgeduwd had heeft hij in mijn mond gezeten! Ik voelde me heel erg schuldig, had ik wat uitgedaagd. Maar dat heb ik niet gedaan. Het irritante is dat ik me niet zo veel kan herinneren.......... Maar goed. Mijn vriendinnetje heeft me thuis gebracht en mijn vriend heeft haar ivm de gladheid weer thuisgebracht. We moesten lopen. Zo erg en dat op je 28ste... Maar straks kan het niet meer ...

Verder heb ik het de laatste tijd moeilijk met de kinderkeuze. Ik wil het heel graag, maar ik ben me ook bewust van het feit dat het een hele definitieve keuze is. Ik ben enorm zeker van mijn man, maar toch........
Een zoon!
Ik heb het trouwens ook niet tegen vriendlief gezegd. Er is 'niets' gebeurd en mogelijk gaat hij gekke dingen denken. Feit is wel dat hij mijn dronkenschap onvolwassen vond :(. Dat is mede de reden dat ik het niet heb gezegd....
Een zoon!
Ik heb het trouwens ook niet tegen vriendlief gezegd. Er is 'niets' gebeurd en mogelijk gaat hij gekke dingen denken. Feit is wel dat hij mijn dronkenschap onvolwassen vond :(. Dat is mede de reden dat ik het niet heb gezegd....
Een zoon!
Oeps Juffertje, je moet behoorlijk tipsy geweest zijn, en natuurlijk nogal overrompeld, arme jij :-)

Maar goed dat je vriend dit niet weet, lijkt me niet zo handig.

Heb wel pilletjes gekregen maar heb ze niet genomen want volgens de apotheek mag je ze niet nemen de eerste 3 maanden van de zwangerschap. En aangezien ik dat niet zeker weet, durfde ik ze niet te nemen. Inmiddels heb ik gelukkig geen pijn meer, het dansen heeft goed geholpen.
even tijd voor een ego-bericht, dan ga ik morgen me weer helemaal in jullie verhalen verdiepen (en nu meteen naar bed, want ben heel moe en moet morgen weer vroeg op)

DE EERSTE CHEERLEADER IN DE TABEL IS NAMELIJK VOOR MIJ! :-)

ik heb namelijk...

...

...

...

vrijdag gehoord dat ik mijn vaste contract heb!

HOERA *jodeljodel*!
RAARMAARWAAR!!!!!!!! Fantastisch nieuws!!!!!!!!!!

Nu nog de tweede cheerleader voor de baby
Een zoon!
Haha, raarmaarwaar! Maar het is natuurlijk een heel goed bericht!

Hier wat minder nieuws. Lig al 2 dagen plat met koorts. Overal spierpijn, hoesten.. Blegh. Eisprong volgens mij wel gehad, ik heb het dit keer alleen niet goed gevoeld. Had vannacht wel een raar warm gevoel in m'n buik. Alsof er een warme bal in zat. Nee, ik was niet aan het hallucineren! :P Nu last van steekjes en krampjes, maar dat zegt helemaal niks. Eerst maar eens beter worden! Dan wachten tot 5/6 maart.
hey hey hier ben ik weer

mijn laatste mens was op 16 jan ik zou vandaag een test kopen!

en ja hoor precies vandaag ben ik ongesteld geworden,best jammer want ik dacht omdat het lang duurde al van wauw het zal toch niet??

maarja ik ben gewoon ongeduldig

@ thir10senses beterschap!
@juffertje22 ik begrijp wel goed wat je bedoeld met dat je het soms moeilijk heb met de keuze voor een kind.

ik heb vaak ook dat dat ik denk kan ik niet beter even wachten... en dan wil je het ook weer graag.

maar ik denk dat iedereen op zn tijd wel eens twijgeld
@Pink: Wat jammer! Ja, je krijgt toch hoop hè. Zeker als het zo lang duurt! Heb je altijd zo'n lange cyclus?
Ik moet overmorgen ongesteld worden..........

Pinklady: BALEN!

Vandaag met een vriendin geluncht die in januari een miskraam heeft gehad. Voor haar is het nu ook afwachten deze maand .

Ik hoop dat we zonder miskramen meteen prijs mogen hebben .

GOOD LUCK!
Een zoon!
Och wat sneu voor je vriendin Juffertje, duim voor jou en je vroendin dat het snel lukt en alles goed gaat.

he wat jammer Pink Lady, is toch altidj weer een kleine domper he.

Thir10senes, he jakker, word maar snel weer beter.

Raarmaarwaar, gefeliciteerd meid, super!!!
Wat is het stil hier vandaag....
Haiiii meiden

ik heb echt al een tijdje niks meer geschreven omdat ik er niet teveel mee bezig wil zijn want anders maak ik mezelf gek ... Ik heb wel steeds gelezen en het is erg gezellig hier... Ik zit vandaag op dag 29 van mijn cyclus dus of ik word vandaag of morgen of iets daarna nog ongesteld of ik ben zwanger ..... Ik wil niet al morgen gaan testen wantdaar word ik zo nerveus van.... Maare ik ben wel benieuwd ;)

nou ik moetzo straksgaan werken want ik heb nachtdienst

@ juffertje

ohh erg is dat hè dat je niet meer zo goed weetwat er gebeurd is.... Ik heb laatst ook weer zo'n avond gehad vriendlief was er niet blij mee ik word dan gewoon echt heel erg vervelend maar ik realiseer mij dat niet op dat moment ..ik heb nu ook sinds ong een maand met mezelf afgesproken dat ik 1 of 2 wijntjes drink maar niet meer ... Ook omdat ik hier meebezig ben en ik wil gewoonwat serieuzer worden hahaha ;)
ik wil wel een dansje doen...:-) maar het heeft niks te maken met een eisprong oid helaas
@raarmaarwaar; gefeliciteerd! Wat een opluchting zal dit zijn voor je

@ juffertje; spannend voor je vriendin dan nu zeg!

@13; al opgeknapt?

@rihs; SPANNEND!

@juuls; je maakt mij wel nieuwsgierig waarom je zo graag wilt "dansen"?!

Hier alles oke verder.. Nu in laatste stopweek van mn pil.. Zal wel gek zijn om het weekend niet aan een nieuwe strip te beginnen..
Emytje

ja inderdaad spannend!

Maar ook spannend voor jou dalijk.. Straks denk je steeds ben ikniet wat vergeten en dan denk je steeds nee ik ben niets vergeten het hoort gewoon dat ik geen pil meer slik... Dat had ik tenminste ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven