Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
Wauw, gefeliciteerd juffertje!
@pinklady: wat erg voor jullie! ookal ken ik je niet, ik schrok toch wel van je berichtje. Je weet idd dat het kan gebeuren, maar het blijft je ergste nachtmerrie op dat moment. Ik hoop voor je dat jullie veel steun aan elkaar hebben......

@nelleke: ik had die ovulatietesten van sensitest. Ook zo'n set van 25 stuks en 5 zwangerschapstesten. Ik heb de vorige keer 12 stuks gebruikt voor 1 cyclus! Erg he zo'n lange cyclus! Ik hoop deze keer weer op een kortere, gaat vaak beetje om en om bij mij. Mijn ei zal tussen a.s. zaterdag en 2 weken later springen, dus ik ga denk ik vrijdag beginnen met testen....Ze zijn wel super handig al geven ze niet bij iedereen duidelijkheid. Ik had echt een hele roze streep terwijl ik dat die 11 keer daarvoor dus niet had.....

@joda: succes met afwachten.....wat zijn dit lange spannende dagen he!
@pink; wat een naar nieuws, heel veel sterkte voor jullie..

@juffertje, dat is snel, in de tabel sta je op juni!! Gefeliciteerd, ik ga de cheerleaders erbij zetten.

Ik heb ff jullie hulp/advies nodig... (alvast excuses voor smerige details in onderstaande stukje) de situatie is als volgt; zit nu op dag 25 in cyclus (normale cyclus 32-33 dagen) sinds zondag klein beetje bloedverlies (beetje op wc-papier) vanmiddag ineens meer (inlegkr vol) nu lijkt het erop dat ik ongi ben, nu dus ff afwachten of het doorzet. Of kan dit innestelingsbl zijn?? Lees in boek dat dit kan varieren van paar druppels tot lichte ongi, de tijd daarvoor klopt wel voor echte ongi is het wel erg vroeg.... Snappen jullie het nog?? Wat denken jullie?? Verder heb ik nergens last van, alleen een beetje ongi-krampjes...

(ik weet dat ik gewoon moet wachten, maar vind het zo spannend )
@ Pinklady wat verschrikkelijk voor jullie meid. Ik hoop dat je hier met Troela kunt delen wat jullie meemaken en dat wij je ook een steuntje in de rug kunnen geven. Vreselijk waarom moet het toch bij zoveel mensen fout gaan..

Blijf hier vooral van je afschrijven wat je meemaakt. En hou Pinkman vanavond even goed vast, jullie kunnen zwanger raken, hopelijk lukt dat snel weer. Neem eerst goed de tijd om dit te verwerken..

@ Juuls mijn ovulatietest had vrijdag een dikke plus en voelde afgelopen zondag de hele dag gerommel, dus ga er ook vanuit dat m'n eisprong zondag was. Maar omdat ik nog niet helemaal topfit was rommelde er sowieso vanalles.

Vandaag was er iemand zo lief op m'n werk om te vragen of ik misschien zwanger was en daarom ziek was, moest ik bijna janken, iedereen denkt dat maar te mogen vragen.. Was het verdorie maar zo denk ik dan..

@ Juffertje, lucky you, gefeliciteerd meid, leuk voor jullie! Geniet ervan!

@ Marill hoe waren de reacties op je zwangerschap, hoe vonden ze het?

@ Nelleke ben wel benieuwd naar die ovulatietesten, had toevallig ook deze week op MP gekeken daarvoor, dus als je me even op de hoogte wilt houden of je ze in goede orde ontvangt (en een beetje discreet worden verstuurd) fijn! Ik ben bijna door mijn voorraad testen heen dus ben weer op zoek naar een nieuwe (goedkopere) lading. Maar wacht eerst even deze NOD af, wie weet is het zomaar raak en heb ik ze niet meer nodig, you never know
Ja Meike zoals ik vaker gelezen heb bij de andere meiden snap ik dat je twijfelt of dit een innestelingsbloeding is.. Er zijn er meer die deze verschijnselen hadden.. spannend meid, hoop t voor je!!!
WTF juffertje, jij bent sneller dan je snelste tijdschema, geweldig!

GEFELICITEERD!
WTF juffertje, jij bent sneller dan je snelste tijdschema, geweldig!

GEFELICITEERD!
@ Juffertje, Jeeeeh gefeliciteerd! En dat van 2 keer..

@Marloes, we moesten zaterdagavond op ons neefje passen en toen mijn schoonzus en vriend thuis kwamen gaven we hun een t-shirt voor ons neefje met daarop "Grote Neef". De volgende ochtend zijn we naar mijn schoonouders gegaan en mijn neef dat t-shirtje aangetrokken. Ze hadden het eerst niet eens in de gaten. Maar toen ze het door hadden waren ze helemaal door het dolle. Mijn ouders heb ik een kaart met "opa en oma" gegeven en daarin geschreven dat ze hun eerste kleinkind in januari/februari 2011 kunnen verwachten. Ze hadden de tranen in hun ogen. Zo lief!
En Angie, FIJN dat alles goed was en dat ze een mooie echo gemaakt hebben, en dat angiebaby vrolijk naar jullie zwaaide, geweldig.. Nu hopen dat je uitslag goed is en je lekker door mag naar de verloskundige!

@ Johanna balen meid, goed dat je contact opneemt met de huisarts, hopelijk kan hij een onderzoek / test bij je afnemen en weet je weer wat meer, hou ons op de hoogte!

Klinkt helemaal leuk Marill :-) Ik zit me altijd af te vragen hoe ik het ouders / broers en zussen e.d zou vertellen en vind het leuk te lezen hoe anderen dat doen.. :-)
@meike: spannend! aan mij heb je zowiezo niets, ik zou zeggen: wacht rustig af

@marill, wat leuk dat iedereen zo blij is!

(man o man ik wil het ook zo graag vertellen... maar dan moet ik toch echt eerst zwanger zijn)
@ marloes, haha, allebei een berichtje voor marill toegevoegd!
@ Meike, ik kan je ook niet helpen.. heb geen innestelingsbloeding gehad..

@ Angie, lijkt me echt geweldig zo'n echo, vooral als het allemaal zo beweeglijk is.
Haha raarmaarwaar, ik ben dan een berichtje aan het typen, kijk ik staat er alweer wat nieuws, denk ik voeg hem maar even toe, anders moet ik weer een nieuw bericht posten
@juffertje: wauw, gefeliciteerd. Ben er jaloers van.

@Meike; oei, spannend. Ik kan je niet helpen, geen flauw idee. Wat is geduld toch een ....(piep)
@Marill wat een superleuk idee! Vooral komisch dat je kan afwachten tot het kwartje valt... dan zou je eigenlijk een foto moeten maken.

@Raar, ik voel met je meeee (bedenk ook al 300 manieren om het te vertellen...)

@Marloes, jij afgelopen zondag pas? Balen dat je niet lekker was.. Ik had 'm vorige week zondag al, maar deze keer is heel kort geloof ik. Als er 14 dagen tussen eisprong en NOD zitten dan is dat zondag a.s. al! Ik snap de ballen niet van mijn cyclus. Dus ik zit ook onwijs op het wachtbankje! Hellup

@Meike, géén idee, maar je lichaam kan rare dingen doen (dat heb ik wel geleerd) dus ik zou even geduld oefenen (ik kan het ook niet hoor) en je NOD afwachten. Tenzij de sluizen daar beneden zich gaan openen natuurlijk :-)

Lieve meisjes, waarom duurt de week voor je NOD toch zo onvoorstelbaaaaar lang? Ik voel toch niks en als ik wel wat voel denk ik; ja logisch, je WIL het gewoon graag. En als ik niks voel denk ik; zie je nou wel, niks aan de hand. Het leven van een vrouw is zoooo zwaar....
Weet iemand of we gewoon onbeperkt kunnen doorkletsen hier, of moet er straks een nieuw forum geopend worden???? zitten nu al op blz 89!!!! Gaat lekker zo, haha!

Leuk om te vertellen dat je zwanger bent. Het is heel standaard, maar ik denk dat ik ons zoontje een shirtje aan zal gaan doen met een leuke tekst erop die daarop wijst. Toen ik de eerste keer zwanger was hebben we het onze ouders verteld door op de koffie/ thee te gaan. We hadden toen iets lekkers mee voor bij de thee en als ze het uitpakten waren het chocolaatjes met roze en blauwe muisjes erop. Zelfs toen viel het kwartje niet bij iedereen meteen, haha!
@juffertje: GEFELICITEERD!

@meike: ik ga voor je duimen

@nelleke, mocht ik ooit weer ongesteld worden dan wil ik ook aan de ovutesten,laat je ons weten of dit goede zijn?

@lily: we moeten stoppen bij 2500 berichten
Pinklady: wat een verdrietig bericht! Wat zul jij je vreselijk voelen nu. Hopelijk lig je nu lekker in de armen van Pinkman.

Je klinkt heel sterk en positief meid. Blijf hier lekker van je afschrijven en neem rustig de tijd om dit een plekje te geven.

Je hebt gelijk dat je zegt dat dit geen gezond kindje was geworden. Zo kun je af en toe even relativeren. Maar laat ook het verdriet toe, want je bent zo blij geweest met je zwangerschap, logisch dat dit gewoon een hele klap is.

Sterkte!

En hoe dubbel in hetzelfde bericht: gefeliciteerd Juffertje!!
Even via m'n iPhone, dus wordt geen lange tekst.

@angie: wat heerlijk dat je zo'n supergave echo hebt gehad met alles erop en eraan. Toch erg fijn lijkt me dat, omdat je je zo beroerd voelt zie je maar dat dat helemaal niets hoeft te zeggen over het kindje.

@juffertje: Gefeliciteerd! En wat snel zeg! Nu nog aan het idee wennen, maar dat heeft even tijd nodig. Last van kwaaltjes of voel je niks?

@nukje: hoe gaat het? Balen dat je vriend er zo in staat, lijkt me erg lastig. Over het krijgen van een kind kun je helaas geen compromissen sluiten....je moet er echt beide voor gaan. Hoop dat het snel duidelijk wordt wat hij wil en jullie er samen voor zullen gaan!

@pink: kippevel bij jouw berichtje....ik weet hoe je je voelt en vind het zo sneu voor jullie dat jullie dit ook moeten meemaken. Ik hoop dat jij en jr vriend troost kunnen vinden bij elkaar, praat en huil er samen veel over. Probeer inderdaad voor jezelf te bedenken dat het geen gezond kindje zou zijn en dat jullie In elk geval zwanger kunnen worden. En ja, ik weet het, dit zijn allemaal verstandelijke dingen. Je gevoel zegt iets heel anders, namelijk: je bent je kindje kwijt. Veel mensen zullen zeggen: ach, je was nog maat 6 weken enzo. Maar dat moet je over je heen laten komen hoor, die weten niet wat het is en hebben geen idee hoe het voelt. Ook zal je zien dat als je erover praat, dat er zo ontzettend veel mensen zijn die het hebben meegemaakt en nu allemaal een gezond kindje heembben gekregen. Hou je daar aan vast en blijf positief, maar neem ook vooral de tijd om dit een plekje te geven. Een dikke voor jullie in elk geval!

Zo...toch een langere tekst dan gepland...nu wmeen lamme vinger

Ik ga lekker slapen, weltrusten allemaal!
En wat een typefouten....pppfff toch niet zo handig via de iPhone zeg maar....
Vanacht mijn vriend wakker gemaakt om te Jonassen (03:15!) Het was echt heel romantisch, schept toch een intieme, bijzondere, andere band ofzo.

Werk ze allemaal en tot vanavond.
Hahahah heerlijk Joda, om 03.15 's nachts... Dit moet wel beloond worden dan toch

Ja dan denk ik idd dat je eerder je NOD hebt Juuls! Spannend meid!
Juffertje: WOW!!! Gefeliciteerd....

Nelleke: ook wij hadden al een naam verzonnen voor jongetje en meisje...al voor wij gestopt zijn met de pil

nu nog ff checken hoe vaak de naam in NL voorkomt...maar ik denk niet zo vaak.
@ Pinklady heel veel sterkte meid

@ Johanna ik zit nu weer op dag 41 bij mij is in iedergeval de oorzaak gevonden doordat ik ben blijven aandringen bij de huisarts dat ik gewoon voelde dat er iets niet goed zat. over iets minder dan 3 weken heb ik mijn MRI Scan en die week daarop de uitslag en verdere vervolg stappen bespreken. Dus volg je gevoel!

@ Juffertje WOW gefeliciteerd meis!
Hellow Hellow!

@ Pinklady! NEE!! Ik schrik me rot hier! Wat een verschikkelijk bericht en wat moet dit moeilijk zijn voor jullie.. Lieve schat doe rustig aan en kom ajb hier af en toe langs om je boosheid te spuwen. Wij zijn er voor je, ook al zal dit niet zoveel helpen als dat we zouden willen! Sterkte!

@ Troela, moet idd heel erg moeilijk voor je zijn. Zo denk je weer terug aan dat gevoel. Je bent echt heel erg sterk, ook al voel je dat misschien niet zo. Ik hoop dat het inmiddesl wat beter met je gaat! Dikke kus

@ Juffertje Gefeliciteerd!!! Hoe snel kan het gaan he? Geniet ervan en probeer rustig te blijven haha! Wat een dubbele berichten inderdaad!!

@ Raarmaarwaar. Ik denk idd dat je gewoon moet doen hoe jij denkt dat je het moet doen. Die eisprong een beetje in de gaten houden en rondom die dagen gewoon knallen

Je weet het niet en iedereen is natuurlijk anders..

Die site met namen lijtk mij ook leuk! Idd pas vanaf 3 juni, dus ik wacht nog ff haha! Wij zijn er ook al wel redelijk uit maar qua jongensnaam wil ik nog wel ff om me heen kijken. Leuk leuk! Maar al die lijsten met A, B, C etc vind ik echt verschrikkelijk. daar kom ik niet doorheen hoor.. Dus ik luister veel onderweg en lees veel boeken en dan kijk ik ook naar de hoofdpersoon namen etc hihhi!

@Meike Ik heb geen innestelingsbloeding gehad.. Ik dacht dus ook dat miss mijn eerste menstruatie nadat ik gestopt was wel eens een innestelingsbloeding zou kunnen zijn (ik wist dus niet hoelang ik zwanger was) maar dit was blijkbaar wel een gewone menstruatie van 1.5 dag... Dat is ook weer bij iedereen anders, dus kortom als hetniet erger word dan dit; geduld!! Haha! Vreselijk!!

@ Joda Hahah ja joh een romantische band!! Wauw...dan zitten jullie heerlijk op 1 lijn. Ik weet zeker dat AngieMan NIET presteert om 3.15 uur snachts whihi!! Ik ben benieuwd!

@ Marloes Lief dat je zo meeleeft! Thanx!

@ Marill ik kreeg tranen in mn ogen van je verhaaltje hoe je het verteld hebt aan je ouders.. Bij mij was dat ook best emotioneel en ik ben ook een zwaaaarrr papa kindje dus als ik mn pa dan emotioneel zie.pfff dat trek ik niet haha! Gister gaf hij me ook een knuffel omdat het allemaal goed was met de echo, zo lief! En hij had toen gesmst; Wauw geweldig dat alles goed is, xxx een trotse OPA . Liefff!!

@ Juuls Hou vol meid!! Die NOD komt vanzelf langs, probeer afleiding te zoeken. Niet teveel erover nadenken, veel plannen en dan is het vanzelf zo ver! Sterkte met je geduld!!

@JOhanna, jemig wat duurt dat lang. Heel goed dat je gaat bellen! Hou voet bij stuk bij die ellendige dokters! We leven met je mee!!

@ Ankeliem! Bedankt!!!!!!!!! ik weet dat het overgaat en het is heel soms al ff weg..maar laat het snel weggaan! Ik spuug niet meer, alleen hele dag de neiging tot kokhalsen, zo vervelend! Ik moet bv heel rustig hoesten anders zit ik te kokken....

Dus afvallen doe ik niet hoor haha. Denk zelfs dat ik al wel een paar kiltojes ben aangekomen, zo voelt het tenminste. Komt voornamelijk omdat ik niet meer fanantiek kan sporten. Maar heb er inmiddesl al een beetej vrede mee.. Jaja!

Pffffffffffffff wat een updates van iedereen zeg!! Ik ben al weer een half uur hier opt forum terwijl ik eigenlijk te druk ben. Zie allemaal mailtjes binnenkomen dus ga nu echt aan de slag.

Hier gaat t t zelfde.. Goed en goed misselijk.. Nu weer.. Dus ga maar weer eens wat eten.. blehhh!!

Werkze!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven