Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
Hey meiden,

Sorry voor de ego-post, maar ik ga morgen op vakantie voor 2,5 week naar Italie en ik beloof dat ik vanaf dan hier actiever ga meeschrijven.

Vandaag heb ik mijn termijnecho gehad en alles was goed! Wat fijn om dat hartje te zien kloppen. Ik ben nu 8 weken en 4 dagen.

Hopelijk over 2,5 week hier weer meer cheerleaders!
@Marloes: al nieuws? Heb vannacht gedroomd over een cheerleader bij jouw naam haha
Hier ben ik dan stiekum toch nog even (voordeel van vroeg beginnen als er nog niemand op t werk is).

Hahahaha wat leuk Johanna :-) Er was vanmorgen niets te zien. Ik wordt altijd op dag '34 / 35 's nachts ongestelt en nu niet. Was vanmmorgen stomverbaasd. Nouja misschien komt het later op de dag. Vanmorgen voordat ik wegging dan toch maar een zwangerschapstest in m'n tas gegooid, kan t me niet voorstellen maar stel dat t wel uitblijft wil ik niet zonder zitten natuurlijk van t weekend. Maar ga er niet vanuit hoor!

Angie fijn dat alles goed was en tof dat je het hartje hebt kunnen horen :-)

Nolleke fijn vakantie en fijn dat bij jou ook alles goed gaat!
Spannend Marloes!!! *duim, duim, duim*
@marloes: spannend spannend! het zou maar zo raak kunnen zijn...
Hallo iedereen, goh heb alles even vluchtig doorgelezen, en lijkt me echt super gezellig hier haha lekker knus!!

Even een vraagje:$ is het mogelijk dat ik ook gezellig meedoe op jullie forum?? :D

Ik ben in maart gestopt met de pil, ben 25 jaar, en heb een relatie van 3 jaar.

Ik werk op het gemeente huis als archief medewerkster momenteel, maar ben van plan om de zorg in te gaan, met mogelijkheden voor een opleiding..

Nou hoor het wel:D

Even voor diegene die in blijde verwachting zijn.. Gefeliciteerd en succes!!!:D

(K) Mar
Hoi meiden! Ben ik ook weer even!

@Marloes; Spannend meid! Ik hoop dat je menstruatie uit blijft en we nog een in de tabel erbij kunnen noteren!

@Marjosa; Welkom! Tuurlijk mag je meeschrijven! Als je je NOD datum even vet drukt zal meike het zien en je erbij schrijven, denk ik zo Zou het je eerste kindje worden?

@de meiden die op vakantie gaan, veel plezier, geniet ervan!

Ik heb net een ovulatietest gedaan en die gaf een heel licht streepje, moet ik dan vanaaf ofzo nog een test doen? Dan had ik nog een vraagje, is de eisprong altijd 14 dagen voor je menstruatie? Dat zou dan niet kloppen bij mij, tenminste als dat streepje nu donkerder zal gaan worden...

Straks ga ik bij mijn beste vriendin eten, zij is nu 12 weken zwanger en verteld nu aan iedereen dat ze zwanger is. Nou weet ik het al vanaf haar 5e week en haar vriend weet niet dat ik het weet... Zij weten niet dat ik het ook al aan mijn vriend heb verteld haha. Nou moeten we dus blij verast reageren straks, ben benieuwd of ik een goede toneelspeler ben, wat een gedoe he
@marjosa; natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Wanneer is je NOD en ga je voor de eerste?
@Nelleke; Volgens mij (maar pin me er niet op vast hoor) hebben sommige vrouwen altijd een licht streepje, het gaat erom dat het streepje even donker is als het test-streepje. Licht streepje = negatief. Volgens mij is 1 keer per dag voldoende, gewoon morgen nog een keertje rond dezelfde tijd. Als je het fijn vind, dan kan je natuurlijk vanavond nog een keer testen.

En volgens mij hoeft je eisprong niet altijd precies 14 dagen voor je menstruatie te zijn. Dat kan langer of korter zijn. Dat heet luteale-fase.

(goh, ben van een nitwit binnen 3 maanden een expert geworden
p.s veel plezier bij je vriendin. Zal best hilarisch zijn, veel succes en inhouden je lach!
@Joda; Ik had gister ook al een ovutest gedaan en toen was er geen 2e streepje te zien...Ik blijf gewoon testen, wat een uitvinding he!

Hoe kan je trouwens nou weten hoe lang je luthe watte fase is? Dat kan dan toch alleen maar met die ovulatietesten?

Ik verwacht ook dat het erg hilarisch zou gaan worden vanaaf, vind het zelfs een beetje spannend!
Wat ze zeggen over asperges en eieren? Het zijn hele goede afrodisiaca

Evenals de aardbeien die we als toetje hadden. Het vroeg naar bed gaan was geen straf zeg maar haha!

@nelleke: veel plezier vanavond! Niet alleen gewoon blijven testen, ook gewoon sex blijven hebben!

Ik ben inmiddels aan mijn 9e test met licht streepje bezig en ze zijn niet lichter of donkerder geworden. Gelukkig (zie Mayala) ben ik wel in ieder geval vanaf dag 14 (had eerder gemoeten misschien, maar het streepje was niet helemaal donker) Rare Man mee naar bed gesleept.

@marjosa: welkom!

@nolleke: wat fijn dat alles goed is!

@marloes: en en en... is er al nieuws??? Wat mij betreft mogen ook de bovenste vakjes met gevuld gaan worden! (overigens... waar staat Meike in de tabel?)

@7up: heb je al op korte termijn een afspraak met de dokter? Ik las op een ander topic iemand die na 3 maanden geen ongesteldheid alsnog 3 maanden moest wachten van de dokter. Ik hoop dat de jouwe dan wat gunstiger gestemd is!

@marill: weet je al wat over je sollicitatie?

Ik zit nu op dag 20 en begin net als in de vorige cyclus weer wat meer buikpijn klachtjes te krijgen. Vervelend is dat! Het schijnt dat een eisprong voelen betekent dat je steeds iets meer druk voelt oplopen in een uur of 3 en daarna springtie en voel je niets meer. Bij mij is dat zowiezo niet duidelijk. Of er moet bij mij elke 3 uur een ei springen zodat ik constant buikpijn heb... dat zou wel handig zijn haha!

We kunnen bijna gaan duimen voor Bianca en Emy... spannend! Ik vind het zo leuk om met die spanning mee te kunnen doen!

Ik maak me trouwens ook een beetje zorgen om juffertje...
ik zit nu met open mond de verhalen per week te lezen als je zwanger bent. geen wonder dat je niet zwanger wordt of het mis gaat. tis kwetsbaar spul allemaal!

http://www.babybytes.nl/Zwangerschap/kalender/week/3
Goede avond iedereen.

Moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb wat NOD precies inhoud?? Niet ongesteldheids dag toch? Maar mijn laatse ongi dag was 6 mei Heb werkelijk geen idee hoe mijn cyclus loopt hahaha (bloos) schrijf het normaal wel op, maar ben het een keer vergeten..

Geloof gewoon om de 4 weken. Ik heb het gevoel dat ik het al moest wezen, maar het nog niet geworden bent, ben gister bij mijn huisarts geweest, heb een blaasonsteking. Hij weet ook dat ik en mijn lover een kindje willen.. HIj heeft me gevraagd over een week een test te komen doen als ik dan nog niet ongi ben geworden.. afwachten dus pffff haha (hééél vervelend!!)

Wij gaan idd voor ons eerste kindje, wel heeft mijn vriend al een dochter uit een andere relatie, geweldig kind!!

@nelleke4: Dit wordt idd mijn eerste kindje, succes en eet smakelijk.

Voor de rest bedankt iedereen voor de reactie's

Ga nog even uitvogelen hoe het hier allemaal werkt hihi, dit is voor het eerst namelijk dat ik ergens meekletst... Hoe kan ik de poppetjes gebruiken eigenlijk? (emotions)

@Marjosa; welkom! Het is een druk, maar zeer gezellig clubje hier!

-NOD is inderdaad je "niet ongesteldheids dag" -Als je onderin op "plaats een reactie, voor uitgebreide mogelijkheden kies reageer" klikt kan je ook emoticons invullen.. succes

En Marloes??? Spannend....

En Lenthe heeft ook bijna haar NOD, hebben jullie "klachten" meiden? Ik heb wel sinds begin van de week wat buikpijn.. Maar ja!

Fijn weekend!
@Marjosa; Je NOD (niet ongesteldheidsdag) zou 3 juni moeten zijn geweest met een cyclus van 28 dagen. Je bent dus al 1 week overtijd. Heb je nog geen test gedaan?
@Joda; De dokter zegt dat ik beter volgende week moet testen (dit wil ik maandag ochtend doen) Voel me wel met vlagen misselijk, en af en toe behoorlijk duizelig, geen idee hoe dit komt. maar zou dat ook door de blaasontsteking kunnen komen? Voel sinds vandaag ook steekjes en krampjes, ben bang dat ik misschien toch gewoon ongi wordt... :( Maar jah even afwaachten maar...

@raarmaarwaar; ik ben er nog hoor, was ff uit de tabel gevallen. stond er achter de schermen nog wel in maar niet meer zichtbaar, nu weer wel!

Hier alles rustig, NOD 3 juli, laatste poging zonder ovulatietesten, daarna ga ik ze bestellen. Waar heeft iedereen ze besteld? Sensitest??
Ik heb gewoon helemaal niets gehoord van mijn sollicitatie. Vreemd hè, ze zouden me vanmiddag bellen. Dus nu moet ik het hele weekend wachten. Maar ja, ik ga me er niet druk om maken.

Vandaag al positiekleding gekocht bij mijn schoonmoeder. Ze hebben nu sale bij prenatal, dus even een spijkerbroek en spijkerrok gekocht. Altijd makkelijk!

@ Marjosa, Welkom!

@ Meike, ik heb geen ovulatietesten gebruikt. Daar ben ik niet eens aantoe gekomen.
sniksnik ben ik nu scheel of ben ik ook uit de tabel gevallen?

Wat irritant @Marill, hopelijk hoor je na het weekend meer! Ga je de positiekleding ook al gebruiken of heb je nog niet een opgezette buik?

@Marjosa: welkom!

Ok, ik ga weer even duimen voor de dames wiens NOD eraan zit te komen!
Ik kan mijn gewone spijkerbroeken nog aan hoor. Ben volgens mij eigen berekeningen nog maar 6 weken zwanger..

Maar voor de zomervakantie heb ik nu mooi al een spijkerrok, en die kan ik ook in de winter dragen met een maillot.

Over anderhalve week heb ik een echo, dus dat weet ik beter hoever ik ben. Spannend hoor!
Hey hey ik heb vandaag een zwangerschaps test gekocht om te kijken of ik al negatief test,ik moest net plassen vergeet ik die hele test stom...

Ik vraag me ook de hele tijd af hoe het met Juffertje zal gaan ik hoop dat alles toch nog goed gekomen is

Ik heb gister en vandaag toch al gewerkt toch best lekker

om te kunnen praten met 2 collega's die ik wel vertrouw

Heb vandaag me eerste ouders van nu binnengekregen beetje zuur toch wel...maar goed ik kan nu gelukkig weer positief denken het komt wel goed (heb ik dat boekje maar alvast).

Spannende maand toch weer ik hoop dat het snel weer raak is!!

Volgens mij collega helpt mint thee dus dames aan de mint thee allemaal!

En mn vriend zegt doe die billen maar omhoog je weet maar nooit;-)
@Meike; Ik heb mijn ovutesten van Wondfu via marktplaats besteld, ze zijn daar spot goedkoop en werken prima!

Ow en ik ben een goede toneelspeler haha en vriendlief ook! Wat zijn ze trots, heerlijk!
ik heb ze ook besteld en ga er vanaf morgen mee aan de slag. al denk ik dat het niet meer echt nodig is

ben trouwens dol op munt thee pink, komt dat even mooi uit!
Beste allemaal, lang niet meer hier geweest. Er is zoveel te doen met mijn vader.

27 mei ben ik 'gewoon' ongesteld geworden. Wat baalde ik zeg.. Nu op naar m'n volgende NOD. Eergisteren, dag 15, duidelijk m'n eisprong gevoeld. Soms echt dubbelgelegen van de pijn, pfft.. Maar wel handig ;) Dus ondanks dat twee pogingen gedaan die dag, hihi. En op dag 14, 11 en 10 ook. Dus er moet verdorie nu toch wel eens één zo'n verdomd zaadje de goede kant op gaan :P

25 juni trouwen in Oostenrijk. Rond die tijd is ook mijn NOD. Gerekend vanaf de 27e en met een eisprong op dag 15 zou deze op 24 juni vallen. We gaan voor een mooi huwelijkscadeau!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven