stoppen met de pil in juli!!! spannend!

26-05-2009 05:17 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
de titel zegt het al! wie stopt er nog meer in juli met de pil en heeft zin mee te schrijven?? Is het voor jullie de eerste keer?

Ik heb al een zoontje van 1 jaar en 7 maanden.
anoniem_86407 wijzigde dit bericht op 26-05-2009 05:20
Reden: nog wat aanvullen
% gewijzigd
niemand?????
jammer!
Hoi j2007,

Ik zou het leuk vinden om mee te kletsen. Ik stop niet in juli, ik ben al vanaf januari gestopt met de pil. Best spannend allemaal. Het is voor ons de eerste keer. Ik ben al aan het 2e potje foliumtabaletten bezig.

Ik zal wat over mijzelf vertellen: Ik ben 32 jaar. Woon samen met mijn vriend in Brabant. We zijn 5 jaar bij elkaar. Ik werk als senior agogisch medewerker in de geestelijke gezondheidszorg. Mijn werktijden zijn onregelmatig.

Waarom wacht jij tot juli als ik vragen mag? En was jij snel zwanger van je eerste?

Ik zou het leuk vinden als je iets meer over jezelf vertelt!

Nou, ik ga verder genieten van mijn laatste vrije dag. Het weekend mag ik weer werken.

Groetjes, Celsti
hoi celsti

dat is al best lang vanaf januari!

ik ben bijna 29 jaar, woon met man in zeeland,we zijn 10 jaar samen en ik werk in een ziekenhuis dus ook onregelmatig en ook ik moet het weekend werken!

we wachten nog tot juli omdat we eerst op vakantie gaan en het eigenlijk allemaal net een beetje rustiger en makkelijker wordt en dit ook best lekker is maar als we nog lang wachten komt er weer zoveel leeftijdsverschil tussen hun!

de vorige keer was ik heel snel zwanger! ik ben toen 1 keer ongesteld geweest dus ik ben benieuwd (en hoop) dat het nu weer zo makkelijk gaat!

heb jij al een kindje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven