stoppen met voorbehoudsmiddel maart 2009!

05-03-2009 23:30 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
x
Dit zijn zulke klotetitels. Ik wil best ook voor kinderen gaan (nou ja, liefst eentje tegelijk) maar ik stop niet met een voorbehoedsmiddel..... Ik stop niet met een voorbehoedsmiddel maar ga d'r toch voor vanaf eind mei. Wegens vakantie met risico op infecties die tot kwarren zou leiden/lijden.
Maar Vlinder, dan gebruik je nu toch ook een voorbehoedsmiddel? Al was het maar geheelonthouding...
-
quote:anemoon schreef op 05 maart 2009 @ 23:52:

Maar Vlinder, dan gebruik je nu toch ook een voorbehoedsmiddel? Al was het maar geheelonthouding...Ghe, ghe, wij gebruiken 'voor het zingen de kerk uit', maar je hebt gelijk, het is een voorbehoedsmiddel....voor als je niet al te veel te voorbehoeden hebt zeg maar.
Geniet er maar van!
quote:jolief schreef op 05 maart 2009 @ 23:30:

Dus bij deze vanaf deze week gaan wij voor kinderen!!!

Zo spannend, moet dinsdag weer ongesteld worden..

haha en stiekem hoop ik dat het nu al raak is, al weet ik beter.

Wie beginnen er deze maand nog meer aan kinderen?

Je wil in 1 keer een heel elftal?

Succes.....
quote:Vl43inder schreef op 05 maart 2009 @ 23:38:

Dit zijn zulke klotetitels. Ik wil best ook voor kinderen gaan (nou ja, liefst eentje tegelijk) maar ik stop niet met een voorbehoedsmiddel..... Ik stop niet met een voorbehoedsmiddel maar ga d'r toch voor vanaf eind mei. Wegens vakantie met risico op infecties die tot kwarren zou leiden/lijden.

Mag ik als zusje van nu heel blij worden van deze verklapping???

OOW, wat spannend, zit nu echt heel erg te glimlachen en betwijfel of ik hier mijn mond wel over kan houden..........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven