strakke schemaas bij babies???

11-05-2009 13:10 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi

ik vraag me af hoe andere moeders dat nou doen. ik heb een zontje van een paar maanden en het gaat erg goed met hem. ik heb alleen geen hele strakke schemaas voor hem zo van hij slaapt elke middag van twee tot vijf ofzo. ook met voeding niet. al met al gaat het echt prima, ik hou ook echt heel goed bij of hij voldoende slaap en eten enz. krijgt heb dit ook met het cb overlegd en die zei als het goed gaat gaat het goed. als hij bv erg druk en waker is ga ik hem nog niet in bed leggen hij valt dan gewoon niet in slaap. dan kan ik beter een tijdje wachten nog ff laten spelen en dan valt hij vanzelf in slaap en slaapt dan ook lekker door!

nu hoor ik veel verschillende verhalen om me heen. het schijnt ook heel goed te zijn om echt hele strakke schemaas aan tehouden wat doenjullie?
Nee hoor, Vicky, ik snap het volkomen en vind het tof van je dat je TO probeert te helpen!

De reden dat ik moest lachen is dat TO nogal veel topics heeft geopend waarbij ze de neiging vertoont niet echt op reacties te reageren. Dus jouw laatste post was héé herkenbaar.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
up!
thanks floor!
Ok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven