T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Enge kinderen hebben wij toch. Brrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik word gek van dat kind. Staat al hele tijd uit het raam te kijken waar Zwarte Piet blijft
Had hem er om 19.15 al in liggen, ik wilde een wijntje
O goed plan wel.
Zet brief even op haaifs.
O ja cewl.
Nu even twix en lolly wegwerken voor het goede doel
Scheisse, heb ik gemist.
Kess, je hebt helemaal gelijk! :D

Chica heeft intocht op uitzending gemist gezien en gisteravond schoen gezet.
Alle schoenen goed gevuld ontvangen vanochtend?

Nemo had dvd van Winky dus die hebben we meteen in pyjama zonder ontbijt gekeken. Wat een schatje zeg!! leuke film

Nemo lag de halve nacht wakker want hij vond het erg spannend allemaal, dat schoenen zetten doen we dus alleen in het weekend
Ahh schattige Nemo
Goed plan Travis, hier om 03.00 spugende Eetje dus Ceetje wakker met slaaphoofd naar Piet vragen en of ze beneden mocht kijken en o ik hoor iets daar is Piet vast. Aaaaaaaaargh.
Kezz, moeten jouw mannen nog pyjamas?

Ze staan op ebay voor 20 dollar, vind ze super
Haha, Vish!

Sparen die van jullie trouwens Toy Story poppetjes van de AH? We hebben er heel veel dubbel.

Arme Eetje! Goed ziek dus?

Mier ook ziek, vanavond 39.4 koorts. Is al paar dagen verkouden en nu ook hoesten. Arm ding. Morgen thuis dus.

Ierenouders zijn nog hier. zouden eigenlijk vanavond gaan, maar hadden perongeluk ochtendvlucht geboekt nu blijven ze tot di-morgen
Oh en Winky

We hebben ze ook, allebei, Winky rules!

Chica heeft Lilifee dvd in dr schoen gehad. Dat moeten jullie dus echt nooit doen. Lilifee zuigt
Jaaaaa AH-poppetjes!!! Heel erg welkom hier!! (kom zelf nooit bij AH)

Wat is Lillifee? Het ruikt naar roze

Ik wil wel een Winky kopen in China.

Ach arme zieke kinders hier nog/weer.

Nemo klaagde net over pijn aan buik. Hij heeft een schaafwond, best diep met geel en pus enzo. Had er een pleister op gehad gister en nu zit hij dus onder de uitslag. Van die pleister denk ik maar zo'n grote plek heel zielig. Dus net even verdovende zalf gesmeerd, heb ik nog steeds van zijn piemel liggen

Nu kreunt hij nog wat maar slaapt wel weer denk ik.
Kregen jullie vroeger ook Dermatol op je knietjes?
Dermatol? Geen idee wat dat is!

Winky is echt superlief! Dn heeft me ngo geprobeerd over te halen om als derde kindje gewoon een Winky te doen. Ze is zo schattig en Don wil zo graag een meisje.

Die pyjama's zijn superleuk! Ga jij er eentje bestellen, Vish? Dan wil ik wel meedoen, via jou. Ik doe namelijk niet aan Ebay, maar dat wist je al, he?

Hier stiften en kleurboeken in de schoen. Eerste reactie van Tony was: "ik had liever écht speelgoed gehad" om vervolgens de héle dag te zitten kleuren.
Tony

Handig, die verdovende piemel-zalf
Nee, nooit gehad

Welke hebben jullie nodig Trav?

Ik wil ook een Winky!!

Zelf nu ook ziek, blegh.
Dermatol was geel poeder in een tube en daar kreeg je enorm dikke korsten van op knietjes en ellebogen Maar is jaren terug uit de schappen gehaald, ik mis het nog steeds...

Nodig zijn uit mijn hoofd: Lotso, Hamm, Dolly en uhhh maanmannetje.

Ik ga misschien bestellen Kezz, moet even kijken wat ik aan pyjamaas heb liggen na 5 dec

Nemo's hemd vanochtend helemaal aan wond verkleefd, was weer een leuk drama
Ieuw! Nu weet ik weer wat voor spul dat was. Gelukkig kreeg ik altijd gewoon een pleister, maar ik vond het er bij andere kinderen altijd zo goor uitzien!

Ik heb eigenlijk ook geen pyjama's nodig, laatst nog gekocht, maar deze zijn wel heel grappig. Dus áls je bestelt, laat maar even weten.

Lotso en Hamm heb ik hebben Tony en Vito dubbel! Opsturen?
lotso en ham hebben we niet dubbel, maar alien en dolly wel, dus die stuur ik op! Wat moet jij nog kezz? wij hebben alleen strech en dat autootje nog niet.

mier stickert. ga ons ben in slepen
Ooooh jaaa, hij is al zo gek op post!! Zetten jullie er dan heel duidelijk voor Nemo op, wordt hij echt gillend gelukkig!! (Nog voordat het open is)

Wij hebben nog niks dubbel, hebben jullie wel allles compleet?

Hier ook een sticker, het hangt weer in de lucht zeker...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven