T-huis
zondag 14 november 2010 om 20:32
zondag 14 november 2010 om 22:41
Haha, Vish!
Sparen die van jullie trouwens Toy Story poppetjes van de AH? We hebben er heel veel dubbel.
Arme Eetje! Goed ziek dus?
Mier ook ziek, vanavond 39.4 koorts. Is al paar dagen verkouden en nu ook hoesten. Arm ding. Morgen thuis dus.
Ierenouders zijn nog hier. zouden eigenlijk vanavond gaan, maar hadden perongeluk ochtendvlucht geboekt nu blijven ze tot di-morgen
Sparen die van jullie trouwens Toy Story poppetjes van de AH? We hebben er heel veel dubbel.
Arme Eetje! Goed ziek dus?
Mier ook ziek, vanavond 39.4 koorts. Is al paar dagen verkouden en nu ook hoesten. Arm ding. Morgen thuis dus.
Ierenouders zijn nog hier. zouden eigenlijk vanavond gaan, maar hadden perongeluk ochtendvlucht geboekt nu blijven ze tot di-morgen
zondag 14 november 2010 om 23:13
Jaaaaa AH-poppetjes!!! Heel erg welkom hier!! (kom zelf nooit bij AH)
Wat is Lillifee? Het ruikt naar roze
Ik wil wel een Winky kopen in China.
Ach arme zieke kinders hier nog/weer.
Nemo klaagde net over pijn aan buik. Hij heeft een schaafwond, best diep met geel en pus enzo. Had er een pleister op gehad gister en nu zit hij dus onder de uitslag. Van die pleister denk ik maar zo'n grote plek heel zielig. Dus net even verdovende zalf gesmeerd, heb ik nog steeds van zijn piemel liggen
Nu kreunt hij nog wat maar slaapt wel weer denk ik.
Wat is Lillifee? Het ruikt naar roze
Ik wil wel een Winky kopen in China.
Ach arme zieke kinders hier nog/weer.
Nemo klaagde net over pijn aan buik. Hij heeft een schaafwond, best diep met geel en pus enzo. Had er een pleister op gehad gister en nu zit hij dus onder de uitslag. Van die pleister denk ik maar zo'n grote plek heel zielig. Dus net even verdovende zalf gesmeerd, heb ik nog steeds van zijn piemel liggen
Nu kreunt hij nog wat maar slaapt wel weer denk ik.
maandag 15 november 2010 om 09:55
Dermatol? Geen idee wat dat is!
Winky is echt superlief! Dn heeft me ngo geprobeerd over te halen om als derde kindje gewoon een Winky te doen. Ze is zo schattig en Don wil zo graag een meisje.
Die pyjama's zijn superleuk! Ga jij er eentje bestellen, Vish? Dan wil ik wel meedoen, via jou. Ik doe namelijk niet aan Ebay, maar dat wist je al, he?
Hier stiften en kleurboeken in de schoen. Eerste reactie van Tony was: "ik had liever écht speelgoed gehad" om vervolgens de héle dag te zitten kleuren.
Winky is echt superlief! Dn heeft me ngo geprobeerd over te halen om als derde kindje gewoon een Winky te doen. Ze is zo schattig en Don wil zo graag een meisje.
Die pyjama's zijn superleuk! Ga jij er eentje bestellen, Vish? Dan wil ik wel meedoen, via jou. Ik doe namelijk niet aan Ebay, maar dat wist je al, he?
Hier stiften en kleurboeken in de schoen. Eerste reactie van Tony was: "ik had liever écht speelgoed gehad" om vervolgens de héle dag te zitten kleuren.
maandag 15 november 2010 om 15:41
Dermatol was geel poeder in een tube en daar kreeg je enorm dikke korsten van op knietjes en ellebogen Maar is jaren terug uit de schappen gehaald, ik mis het nog steeds...
Nodig zijn uit mijn hoofd: Lotso, Hamm, Dolly en uhhh maanmannetje.
Ik ga misschien bestellen Kezz, moet even kijken wat ik aan pyjamaas heb liggen na 5 dec
Nemo's hemd vanochtend helemaal aan wond verkleefd, was weer een leuk drama
Nodig zijn uit mijn hoofd: Lotso, Hamm, Dolly en uhhh maanmannetje.
Ik ga misschien bestellen Kezz, moet even kijken wat ik aan pyjamaas heb liggen na 5 dec
Nemo's hemd vanochtend helemaal aan wond verkleefd, was weer een leuk drama
maandag 15 november 2010 om 17:35
Ieuw! Nu weet ik weer wat voor spul dat was. Gelukkig kreeg ik altijd gewoon een pleister, maar ik vond het er bij andere kinderen altijd zo goor uitzien!
Ik heb eigenlijk ook geen pyjama's nodig, laatst nog gekocht, maar deze zijn wel heel grappig. Dus áls je bestelt, laat maar even weten.
Lotso en Hamm heb ik hebben Tony en Vito dubbel! Opsturen?
Ik heb eigenlijk ook geen pyjama's nodig, laatst nog gekocht, maar deze zijn wel heel grappig. Dus áls je bestelt, laat maar even weten.
Lotso en Hamm heb ik hebben Tony en Vito dubbel! Opsturen?
maandag 15 november 2010 om 22:58