Taart voor dochtertje

04-01-2020 16:58 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een taart bestellen online en laten bezorgen. Dochter is een enorme frozenfan.

Maar waar kan ik deze taart het beste bestellen? Iemand tips? Ik heb net al ff gegoogled maar schrik van sommige prijzen. Het moet een taart zijn waar ongeveer 10 stukken uit gesneden moeten kunnen worden.

Ik woon in het noorden van het land.
Tsja dat soort taarten zijn duur.
Anders bestel je bij de Hema een slagroomtaart met eigen afbeelding en laat je er een Frozen foto op drukken.
Ik bestel altijd een hemataart met een foto en dan gebruik ik daar een foto voor die kind wil (dus kan ook frozen zijn bijvoorbeeld).
Star² schreef:
04-01-2020 17:00
Anders bestel je bij de Hema een slagroomtaart met eigen afbeelding en laat je er een Frozen foto op drukken.
:high5:
Kant en klare bij de Appie:

https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... lsrc=aw.ds
Star² schreef:
04-01-2020 17:00
Dit..

Ik heb van die taarten gemaakt en je bent echt heel veel uren kwijt met het boetseren van allerlei 3D figuren.
Het bakken, vullen, bekleden etc.
De ingredienten zijn, in mijn geval, van goede kwaliteit.

Dus ja, duur, en dan verdiende ik misschien een paar euro per uur minus de ingredienten.

Dus of portomonee trekken of inderdaad gewoon een taart van de hema met eigen afbeelding.
Star² schreef:
04-01-2020 17:02
Kant en klare bij de Appie:

https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... lsrc=aw.ds
Deze is lekker, en krijg je makkelijk 10 stukken uit
Don't cry, buy a bag and move on.
Hema heeft ook dripcakes, kan je ook leuk pimpen met Elsa poppetjes ofzo.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 04-01-2020 17:07
0.68% gewijzigd
De Hema zet geen afbeeldingen op taarten waar merkenrecht op rust. Dus een Hema taart met een frozen afbeelding kun je vergeten, tenzij je een foto van je kind in Elsa- jurk er op zet.
forumfossiel schreef:
04-01-2020 17:07
De Hema zet geen afbeeldingen op taarten waar merkenrecht op rust. Dus een Hema taart met een frozen afbeelding kun je vergeten, tenzij je een foto van je kind in Elsa- jurk er op zet.
Sorry maar dat is onzin!
Wij hebben taarten met Frozen, Minecraft, Marvel etc etc gehad van de Hema.. was nooit een probleem.
Of gewoon zelf even leuk frobelen.

Maak een tulband, koop een elsa/anna pop.

Koop kant en klare fondant in de supermarkt.

Smeer tulband in met botercreme (zie recept online).

Fondant erover heen. Dat is de rok

Pop in het gat, gebruik overige fondant (of een andere kleur) voor versiering en om het gat te verhullen.

Koop blauw en zilveren snoepjes en gebruik dat als andere versiering..

:-)
anoniem_659524b8adbd8 wijzigde dit bericht op 04-01-2020 17:13
Reden: spelfout
0.62% gewijzigd
forumfossiel schreef:
ik heb al een frozen taart, planes, mcker mouse etc laten maken. Nog nooit commentaar op gehad. Ze drukken het gewoon zoals ik het gevraagd heb
forumfossiel schreef:

Checken ze niet hoor, zie ze regelmatig voorbij komen.
Zelf een appeltaart bakken, en in plaats van van die repen deeg bovenop maak je met de deeg een mooi plaatje/naam kind/cijfer van de leeftijd oid.
Of je laat je kind er zelf iets op boetseren met de deeg.
Dat is het allergoedkoopst, je hebt een unieke taart, waarbij je ook nog zelf in de hand hebt of- en zo ja hoeveel suiker je erin doet. Én zonder kleurstoffen.

Mijn kinderen worden er altijd heel blij van.
.
Star² schreef:
04-01-2020 17:14
Checken ze niet hoor, zie ze regelmatig voorbij komen.
Dit.
Zeepje-uit-de-zee schreef:
04-01-2020 17:12
Wij hebben taarten met Frozen, Minecraft, Marvel etc etc gehad van de Hema.. was nooit een probleem.
Die van ons weigerde Dora om die reden, kennelijk verschilt dat per Hema. Ik vind het wel bijzonder dat ze het doen, want je vraagt ze toch de wet te overtreden.
Iedereen zou Dora moeten weigeren.
Ja dat snap ik dan weer wel van Dora.
Sudrì schreef:
04-01-2020 17:20
Iedereen zou Dora moeten weigeren.
:HA:
Ik heb iemand gevonden via Facebook, er staan ook foto's en reacties bij. Ik heb voor een Paw Patrol taart voor 20 personen ongeveer 40 euro moeten afrekenen. Hou er wel rekening mee dat taarten met fondant meestal niet zo lekker zijn. :sick: Maar goed, kind was heel blij.
Felidaes schreef:
04-01-2020 17:04
Dit..

Ik heb van die taarten gemaakt en je bent echt heel veel uren kwijt met het boetseren van allerlei 3D figuren.
Het bakken, vullen, bekleden etc.
De ingredienten zijn, in mijn geval, van goede kwaliteit.

Dus ja, duur, en dan verdiende ik misschien een paar euro per uur minus de ingredienten.

Dus of portomonee trekken of inderdaad gewoon een taart van de hema met eigen afbeelding.
Klopt inderdaad. Ik maak ze op bestelling en krijg regelmatig te horen 'zo jij verdient veel aan zo'n taart!' Nou nee, ik haal inderdaad best wat geld binnen maar er gaat ook weer bakken uit aan alle ingrediënten. Ik vind het vooral erg leuk om te doen maar rijk ga je er niet van worden.
Lillybit schreef:
04-01-2020 17:25
Ik heb iemand gevonden via Facebook, er staan ook foto's en reacties bij. Ik heb voor een Paw Patrol taart voor 20 personen ongeveer 40 euro moeten afrekenen. Hou er wel rekening mee dat taarten met fondant meestal niet zo lekker zijn. :sick: Maar goed, kind was heel blij.
Ik mag hopen dat mijn klanten niet zo denken over mijn fondanttaarten :mrgreen: krijg gelukkig altijd goede reacties op de smaak en luchtigheid!
Je kan op internet ook kant en klare afbeeldingen voor taart of cupcakes bestellen. Volgens mij heet dat ouwel. Let wel op dat je ze pas last minute op de taart doet, anders gaat het vlekken.
lilyjo schreef:
04-01-2020 17:27
Ik mag hopen dat mijn klanten niet zo denken over mijn fondanttaarten :mrgreen: krijg gelukkig altijd goede reacties op de smaak en luchtigheid!
:proud: ik vind het zooooo zoet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven