te korte cyclus

29-03-2011 21:26 6 berichten
hallo

ik heb afgelopen januari mn spiraaltje laten verwijderen met als bedoeling zwanger te worden. Helemaal geen haast mee verder maar nu ben ik vandaag totaal onverwachts een bloeding gehad.

Na het verwijderen van mn spiraaltje had ik een bloeding en toen na ongeveer 40 dagen weer, heb mij geen zorgen gemaakt, ik dacht het zal allemaal wel weer op gang moeten komen.

Daarna een keurige cyclus gehad van 26 dagen en nu dus in ene na 17 dagen weer een bloeding.

Ik vind het wat vreemd, vooral ook omdat jaren geleden dat ik met de pil stopte, ik meteen een goeie cyclus had van 26 tot 28 dagen en dit zo is gebleven tot mn vorige zwangerschap.

Ik dacht altijd dat je bij een cyclus van minder dan 23 dagen geen eisprong hebt?
Alle reacties Link kopieren
Doorbraakbloeding? Je lichaam moet misschien weer even wennen. Komt vanzelf goed denk ik.
-
quote:kraaltje1 schreef op 29 maart 2011 @ 21:26:

Ik dacht altijd dat je bij een cyclus van minder dan 23 dagen een eisprong hebt?Een of geen?
10tje, ja ik bedoel idd geen eisprong, typefoutje. ik ga het even aanpassen.

south daar ben ik niet direct bang voor, het al een kindje en nu verder ook geen haast, dus niet bang om niet zwanger te kunnen worden.

Het is meer dat ik toen ik vorige keer zwanger wilde worden, ik toen gestopt ben met de pil en meteen mn cyclus had en nu niet.

Maar wellicht dat dat het verschil is, want had nu een spiraaltje.

doorbraakbloeding ken ik bij mezelf helemaal niet, nooit gehad.

ik kan nu nog niet echt zeggen of mn bloedverlies nu meer of minder is, ik vond mn vorige menstruaties vrij heftig maar dat kan ook mn eigen beleving zijn omdat ik met mijn mirena helemaal niet ongesteld meer werd, dus dan valt alles tegen

Ik heb de bloeding sinds vanmiddag, en kan het tot nu toe af met inlegkruisjes dus het is niet enorm veel maar wel meer dan spotting zeg maar.
Inderdaad, als je zo snel alweer ongesteld bent, heb je zeer waarschijnlijk geen eisprong gehad de afgelopen maand. Dit is dus de 3e ronde/ongesteldheid nadat het spiraaltje eruit gehaald is. Ik zou nog 1 ronde afwachten, als die weer heel kort is zou ik wel even naar de huisarts gaan.

Het schijnt normaal te zijn dat niet alle vrouwen elke maand een goede eisprong hebben. Ik had dit zelf ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven