tekst voor tatoeage pols

15-11-2011 22:35 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva leden,

Ik wil graag een tatoeage laten zetten op mijn pols met een mooie tekst die betrekking heeft op mijn dochter k., Haar naam komt er ook bij met waarschijnlijk een vlinder. Iemand mooie teksten in de aanbieding. Wel oneliners anders past ie niet... Alvast bedankt allemaal.
Ik leef in mn eigen wereld, maar dat geeft,niet ze kennen me daar:)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2011 @ 23:39:

[afbeelding]Mmm, looks familiar
Ik was een tijd terug met een paar meiden wat aan het shoppen. Ik kende ze verder niet, maar onze gezamenlijke kennis moest eerder weg. De een had al een aantal tattoo's, de ander twijfelde of ze er een wilde.

Uiteindelijk besloot ze binnen 2 uur dat het er maar van moest komen. Ze liep zomaar een willekeurige shop binnen en besliste binnen een kwartier wat het zou worden.

Het meisje had aardig overgewicht en een witte blubberbuik (sorry, maar ik kan het even niet anders omschrijven). Het werd een knalroze ster, met paarse omlijning, net boven haar bikinilijn. Echt verschrikkelijk, hoe kom je erop??

Ik mocht wel kijken, dat was dan wel weer spannend!
quote:flutzel schreef op 15 november 2011 @ 23:41:

[...]

Mmm, looks familiar Is het je huisarts?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2011 @ 23:49:

[...]

Is het je huisarts?Nee die van mij is tattoovrij en minstens twee keer zo knap
@MV klopt. Marillion had inderdaad eerst een nummer over Kayleigh. Zie tekst gravinnetje. Maar René Froger had dat dus ook. Misschien wat voor aan de andere pols?
En jij hebt het haar als kennis zijnde niet afgeraden om een ster onder haar blubberbuik te laten zetten?

Ookal is t een vage kennis. Ik zou iemand toch aanraden er iets langer over na te laten denken en subtiel aan proberen te geven dat dit misschien niet de meest mooie plek/tattoo was.
Het gedichtje van je geboortekaartje? Of daarop geinspireerd?

Of het plaatje/foto/tekening dat erop staat?
quote:gemini2011 schreef op 15 november 2011 @ 23:53:

En jij hebt het haar als kennis zijnde niet afgeraden om een ster onder haar blubberbuik te laten zetten?

Ookal is t een vage kennis. Ik zou iemand toch aanraden er iets langer over na te laten denken en subtiel aan proberen te geven dat dit misschien niet de meest mooie plek/tattoo was.Iemand die ik net heb ontmoet, terwijl haar beste vriendin erbij is? Mwah, daar bemoei ik me niet mee. Ik vind de ster nog te doen, maar de kleuren..... Ik geloof dat ik wel heb gezegd dat ik voor zwart zou gaan, maar ja, het is haar keuze.
Ok. Dan kwam het op mij anders over.
quote:flutzel schreef op 15 november 2011 @ 23:51:

[...]

Nee die van mij is tattoovrij en minstens twee keer zo knap Tenzij je 'm poedelnaakt hebt mogen bewonderen blijft dat een gokje.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2011 @ 23:59:

[...]

Tenzij je 'm poedelnaakt hebt mogen bewonderen blijft dat een gokje.Mmm ook weer waar zijn onderarmen, nek en gezicht zijn tattoovrij dan
tis nogal persoonlijk...
De tekst moet betrekking hebben op je dochter... wij kennen haar toch niet...

Maar goed... iets met vlinders..

"Je was een rupsje toen maakte je je cocon en werd je een vlinder, nu sta je op mama's linkerpols... non est disputandum..."
quote:Joyce48 schreef op 15 november 2011 @ 22:47:

En op je andere pols een tatouage met een vliegtuigje en tekst voor je zoontje Jayden? Lijkt me geweldig .....
Hmm, die colum van Rosanne Hertzberger stuit mij ook wel tegen de borst.

Ik heb zo'n 6 jaar geleden (toen ik nog een recalcitrante puber was) zelf een kleine tattoo op mijn hand geprikt. Het is 'artistiek' gezien natuurlijk echt flut, maar ik heb werkelijk waar nog nooit een seconde spijt gehad. Die tattoo staat voor een hele periode, die ik koester, niet omdat het zo mooi was, maar omdat het bepalend is geweest voor wie ik ben.

Net als de tattoo, die hetzelfde is als die van mijn ex. Nooit spijt van gehad, want ook dat staat voor een bepalende periode in mijn leven.

De tattoo op mijn hand zien de meeste mensen niet eens, en de ander tattoo is de helft van het jaar bedekt onder kleding.
Heb je nu ook eentje op de andere pols TO?
http://www.tattoodonkey.com/butterfly-tattoo/

Allerlei soorten vlinders.
Latijnse spreuken; http://people.zeelandnet.nl/jakkes/spruit/spreuken.htm
quote:flutzel schreef op 16 november 2011 @ 00:00:

[...]

Mmm ook weer waar zijn onderarmen, nek en gezicht zijn tattoovrij dan Als je mij nu zou zien zou je dat van mij ook denken en toch is het niet waar
[bedankt voor jullie reactie,s allemaal! met nieuwe inspiratie ga ik aan de slag. En wat velen van jullie zeggen, natuurlijk is het persoonlijk en dat gaat zeker lukken.

groetjes
Ik leef in mn eigen wereld, maar dat geeft,niet ze kennen me daar:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven