test van matcare mini midstream. ervaring

12-08-2009 11:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo dames,

even een vraagje: ik heb via L10 zwagerschapstesten besteld. De matcare minimidstream. Op de test staat dat je kan testen 4 dagen voor je NOD, maar ze adviseren vanaf je NOD.

Nu had ik 4 testen gekocht ( 3 +1) dus ach...ik heb er 1 gebruikt. ( hoezo nieuwsgierig? Vrijdag is mijn NOD.

Wie heeft deze test ook zo vroeg gebruikt? Want ik zie namelijk een heel vaag 2e streepje.... Kan dat echt wat betekenen?

Ik weet: hoe vaag te streep ook is, een streep is een streep....Maarja als het je dan zelf overkomt....

groeten mallory
Ja ik. Bleef positief, maar hou een slag om de arm, want je weet maar nooit wat er zo vroeg nog kan gebeuren.....

Ik hoop dat ie bij jou lekker blijft staan, die tweede streep!
hoi sophy

dank je voor je reactie!

Het is inderdaad nog erg vroeg om te testen, maar ik kon het toch niet laten. Het verbaasde mij om een heel vaag streepje te zien, omdat ik dacht dat het toch te vroeg zou zijn. ( ja lekker logisch niet?)

Nouja ik heb nog 3 testen liggen...denk dat ik morgenvroeg weer ga proberen...
Matcare vind ik nog steeds de beste testen. Betrouwbaar en betaalbaar. Bij mij nog nooit een resultaat geven wat niet kloptte (en da's inmiddels best vaak )

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
bedankt marielle voor je reactie.

Ik ben nog steeds bang dat het streepje niet klopt...Maar ik heb nog 3 testen liggen, dus morgen maar weer een proberen. Iemand anders positieve ervaring met heel vroeg testen?

doeg
Jup, ook vier dagen voor mijn ongesteldheid met Matcare. Ik had een licht streepje (heeeeeeeel licht streepje), maar was hartstikke zwanger. Gefeliciteerd!
Hier ook, 3 dagen voor mijn NOD een heel licht 2e streepje en ik bleek idd zwanger te zijn. De testen van L10 zijn prima hoor, ik heb ook de eisprongtesten ervan gebruikt en die waren ook goed. Gefeliciteerd!
waahahaaaa zou het dan echt waar zijn????

Na 2 rondes.....en met onze zoon hadden we 6 rondes nodig!

ooohhhohhhh ik word een beetje nerveus
weer getest en alweer een heeel licht streepje....

Maar ben nog steeds bang dat ik morgen ongesteld ga worden. Pas zaterdag durf ik het meer te geloven....

Ik heb de test nu voor me liggen en kijk steeds of er echt wel een 2e streep staat, of ik mij die streep niet verbeeld.

Nouja ik heb nog 2 testen in de kast liggen en als ik echt zwanger ben, dan heb ik toch niets meer aan die testen, aangezien dit ons derde kind kan gaan worden en dan vind ik het wel prima.

Heb nu al 2 gezonde kids, dus eigenlijk is het vragen om problemen...

Dus dit weekend er nog maar twee testen tegenaan gooien..
En hoe waren de testen in het weekend?

En hoe is het nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven