Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kess heeft een lesbische tong.
Hoe kun je het nu koud hebben Eow? Je zit onder de warme net gefreubelde chocoladesaus

En lief wat je nog schreef, dat is fijn om te horen. Zelfde geldt andersom trouwens.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
En een bruine tong ook
Vish! Ik kreeg net een melding dat er onderhoud wordt gepleegd aan Mahjongg! Misschien dus straks wel weer vaste scorelijst. I'm gonna get you!!!!!!
Loretta is De Mol. Punt.
Die hysterische in het midden is uiteraard van Nemo .

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Heb mahjongg er vanmiddag afgehaadl Kess, als ie het normaal doet dan zet ik hem er wel weer op. Vind het nu irritant.
Woow, cool die Muffins hoor,

Ik ga nog even druiven eten en laatste werkding afronden en dan naar huis. Ga een zelfmaak pizza maken met mozzarella (niet de firefoxvariant ) en basilicum.

Ciao bellas!

Pizza klinkt ook heul lekker! Wij hadden Bob de Bouwer pasta, heel culi.

Nemo is een beetje in de war met Sinterklaas/verjaardag. We luisteren nu dus sinterklaasliedjes en hij heeft zijn schoen gezet bij de kachel.

En de letter F heet sinds vandaag ineens de letter Fuck. Mam, heb jij een fuck? Heb ik wel een fuck? Heeft oma de fuck? Je moet even een fuck maken met die pen. Waar is de fuck op je computer??
Haai meisjes

Valt 't op dat ik weer aan't werk ben?

Chaotische dag op werk, pfff... Had (alweer) beroerd geslapen. Word er vrij moedeloos van . Hopelijk vannacht beter.

De aanloop van discussie/gesprek/whatever tussen Inad en Eow is me even ontgaan (of er was misschien geen aanloop ), maar ik ben erg van 't Leven En Laten Leven. Als mijn levensstijl en -overtuigingen anders zijn dan die van anderen (van jullie bijvoorbeeld) maakt me dat niets uit. Ik geloof dat het voor mij pas een probleem wordt als acties/handelingen/levensstijl van de ander echt in conflict is met mijn overtuiging. Zo zou ik het bijvoorbeeld wél moeilijk vinden als ik zou weten dat een van jullie een geheime minnaar zou hebben ofzo .

Hoest nu met Tony?

Pep leeft ook nog

Ik heb weinig bijzonders te melden verder.
Peas on earth!
*schopt haar geheime minnaar snel de deur uit *

Vish, om letter fuck En heel lief, dat schoenzetten

Pizza goed gelukt. Doe dat sinds een tijd wel vaker, zo gemaakt en 10x lekkerder dan een diepvriesding, als is de BBQ Chicken wel goed te snaaien.

Erwt, het begon op een ander topic.

Naar dat werkdag zo chaotisch was. Nu lekker uitrusten?

Ik internet even heel kort en dan deel 2 van film van gisteren kijken.

link

IEr ziet mij youtubedingetje en zegt oh ja, hmm. Ben blij dat we deze film van iemand te leen kregen en niet betaald hebben voor de DVD

Tis niet echt een film van grote klasse zeg maar
Dirty Dancing op tv

Laat je Nemo teveel Ramsay kijken Vish?
Inad, maak je bodem zelf of met zo'n pak pizzabodem?
Volgens huisarts heb ik combi voorhoofdsholteontsteking/griep.

Daarbij een zieke Ben die sinds gisterenavond zowat ieder uur alles onderkotst (en 2 andere jongetjes die hierdoor telkens wakker werden en erg onder de indruk waren/zijn (lees: het eng vinden en dus op schoot bij mama willen, naast Ben) en ik hoef jullie waarschijnlijk niet uit te leggen hoe ik me momenteel voel.

Later meer.
En wat een verrassing... nu heb ik ook een Jerry met ernstig gevalletje diarree erbij.

Ik voorspel een hele lange dag. :(
Ooooo Luun, dit hadden we niet afgesproken voor 2009 Nou ja, hopelijk snel zomer dan maar! Sterkte!
Holy crap, mis ik zomaar een rel op ons eigenste topic!?

Hier is het kutterdekut; hoge koorts, vent ook ziek en ik ben enorm suf van pijnstillers. Die trouwens verder weinig doen, niet cewl Huisarts belt straks want koorts was niet de bedoeling volgens hem. Kind gisteren op laten halen door m`n moeder want ervoor zorgen ging echt niet meer, wat dat betreft ben ik blij dat ze wat op Wup passen betreft wat soepeler/gemakkelijker is geworden.

Luun ook beroerd dus, sterkte

Nu snel terug naar bank, wanneer ik weer beter ben kom ik weer vaker langs hoor!
Ow en Vishie, ik heb dus een cewle verjaardagskaart voor Nemo maar posten gaat vandaag niet lukken. BIj voorbaat sorry voor te laat zijn dus!
Voor Kess

quote:Star schreef op 04 februari 2009 @ 21:19:

Inad, maak je bodem zelf of met zo'n pak pizzabodem?met pak. Ik kan het ook helemaal zelf, maar daar heb ik doordeweeks na werk te weinig tijd voor. Pakspul best heel goed te eten.
Mooi, ga ik het ook eens proberen met zo'n pak.
Peppa, beterschap!

Wat fijn dat je moeder nu soepler is met oppassen

En beterschap voor Sjaf ook.

Luun het houdt dus nog niet op. Zo oneerlijk veel, wat jullie te verduren krijgen ;hug: Beterschap!

Ik heb in NS gepost. Onverwachts grote meevaller qua werk.
Ja, doen Star. en, als ik tijd heb maak ik met eigen saus, maar je hebt ook een pak met best heel lekkere saus erin, als je nog sneller klaar wilt zijn.
Dat is meestal het werk niet tomatensaus. Vind ik dan.
Nee, is ook zo. goedkoper uit ben je volgens mij niet als je zelf maakt.

Ik vind vooral toppings combi's bedenken leuk. Laatst ook een met gerookte kip gemaakt en verse spinazie blaadjes, yum
Gerookte kip is lekker, eet het niet zo vaak. Door pasta met spekjes wel erg lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven