Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoestdrank 6 maanden Erwt. Niet naar Makro geweest ook?

Kind mag nog niet gehaald worden van m`n moeder Misschien ook nog even een nachtje wachten want Sjaf buldert constant de hele buurt bij elkaar, vrees dat ik nacht lang met wakker kind zit dan...
Dank voor hoestdrankadvies.

Hehe, Makro vermeden. Parkeerplaats stond daar wel helemaal vol, waarop Xan zei: kijk, al die mensen gaan een discodouche kopen

Oh, met bulderende Sjaf misschien beter dat Wup nog even bij je moeder blijft. *herinnert zich eigen hoestaanvallen*

Beterschap voor Sjaf trouwens

Ik moet poetsen, want ik ben al te laat (mocht van mezelf tot 13.30 nietsdoen)
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 07 februari 2009 @ 13:39:

Hehe, Makro vermeden. Parkeerplaats stond daar wel helemaal vol, waarop Xan zei: kijk, al die mensen gaan een discodouche kopen

Nog steeds zo aan het hoesten dan, Erwt?

Pep, fijn dat het beter gaat en kindloos dagje is ook weleens lekker, toch?
Loretta is De Mol. Punt.
Gistermiddag viel Tony op de bank in slaap, waardoor hij 's avonds natuurlijk met geen stok naar bed te krijgen was. Don was niet thuis, dus heb lekker met Tony samen naar X-Factor gekeken. Eerst natuurlijk hele discussie, want hij wilde Dora, maar ik heb mijn zin lekker doorgedrukt. Eerst vond hij het stom, maar toen ik uitlegde hoe dat programma in elkaar zit, vodn hij het toch wel interessant. En, toen het afgelopen was, vroge hij heel lief: "mama, mag ik ook een keertje meedoen?" OMG, want moet er van dat jong terecht komen? Hij vertrouwde me gisteren ook al toe dat hij met carnaval liever geen ridder meer wil zijn. Hij had namelijk bij Bart SMit een pracht van een parelmoeren zeemeerminnenpakje gespot.... Zou Tony nog te redden zijn?
Loretta is De Mol. Punt.
Whahahahhaaa die Tony, wat een heerlijke schoonzoon ik willum ik willum ik willum!!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wat voor autostoeltje zit Tony trouwens? Ben even aan het rondkijken voor nieuwe.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Tony
Wat een lekker ding, dat jochie van mij, he?

Tony zit in dit stoeltje van Halfords. Ik heb hem ooit in de aanbieding voor 40 euro gekocht, maar zag net op de site dat hij nu 70 euro kost.
Loretta is De Mol. Punt.
Tony

Vish, Chica zit in een Rodi, van Maxi Cosi. Was 70 euro geloof ik. Daar kunnen ze in tot ze 12 zijn of groot genoeg om zonder te zitten. Ze zit er al heel goed in. Stoel van maat ervoor was al aan de krappe kant, dus dat formaat hebben we overgeslagen.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Vish, mijn moeder heeft ook de Rodi van MC gekocht. In aanbieding bij Halfords laatst 60 euro. Zit ze best ok in.
Zelfde model, zelfde prijs, andere maker
Tony Ik bespeur nu ook al bepaalde trekjes bij Wup dus wie weet kunnen we wel een harem van onze zonen maken

Ik twijfeldetwijfel wat te doen met Wup. Mis `m vreselijk, hij is al vanaf woensdag bij m`n moeder Maar wil ook niet dat ie hier wordt wakker gehouden of wordt aangestoken door Sjaf. Dadelijk even overleggen met Sjaf, ik overweeg om dan vannacht bij m`n moeder te gaan slapen maar is ook weer niet zo leuk voor Sjaf dan natuurlijk....
Ben nog even in NS geweest
Oja, beterschap voor Sjaf natuurlijk!

En, moeilijk, Pep. Ik zou em dan toch gewoon halen hoor! Weet niet hoe vast Wup slaapt, maar Chica wordt echt niet wakker van beetje hoesten enzo. Ook niet van een bom denk ik
Wup slaapt licht helaas. En Sjaf buldert met geluid van straaljager-dwars-door-het-dak
Ik ook weer in NS. Muts ben je
IK zou lekker bij je moeder gaan slapen dan. Word je zelf ook nog even in de watten gelegd en aan zieke Sjaf heb je nu toch niet veel. Toch?
Loretta is De Mol. Punt.
Kess, lees net op WIDM topic dat Rick van 1959 is..... Zou je niet zeggen.
Ja, dat wist ik. Maar dat maakt me niets uit heur!
Loretta is De Mol. Punt.
Zo, even lekker besteld op bol.com, cadeaubonnen roelen

Situatie over Wup nog onbeslist, twijfeldetwijfel
O dacht dat jij niet op oude mannen viel
Grmpfffffff.... dweil ik de hele kamer, één keer raden wie er per se nú door de hele woonkamer gaat lopen. Grmpfff...

Ons vierseizoenendekbed ligt erop. Is écht een zwaar dekbed. Ben benieuwd hoe we slapen vannacht!

Tony

Hij is zó leuk
Peas on earth!
Ben je nou echt weer naar de Ikea geweest Erwt?
Jahaaaaa
Peas on earth!
Maar 't was niet mijn initiatief hoor
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven