Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu wel gordijnen, van die paneelgordijnen. Maar ze zijn kapot (kunnen nog wel dicht, maar op irritante manier). Ik vind gordijnen kopen ook stom.
Peas on earth!
Paneelgordijnen zijn wel leuk vind ik!
Ja, vind ik ook. Deze zijn ook van Ikea, maar ze blijven niet mooi. Ze worden langs de randen heel bobbelig. En ze zijn dus kapot (iets in mechaniekje), hoewel het wel opvallend is dat Xan ze al twee jaar had en dat ze - nu ik hier woon- ineens kapot gaan (ook alleen op een moment dat ík het gordijn dichttrek)

Xan wil graag rolgordijnen (er zijn leuke, beetje transparante), maar ik twijfel of dat wel mooi is, want raam is van plafond tot aan de vloer. Ik vind gewone gordijnen alleen een beetje saai. Ben er nog niet over uit.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 maart 2009 @ 20:51:

Zijn het wel van die pitloze? Ik vind druiven met pitten zó vies!Ja, pitloze. Maar nu ik lees dat jij wél 4 koekjes hebt gegeten, vind ik dat ik dat óók mag. Die dropjes hoef ik dan weer niet.
Loretta is De Mol. Punt.

Wel heel simpele saaie mariabiscuitjes he... (DRIE trouwens )

Peas on earth!
Ik vind rolgordijnen voor een kleiner raam wel oké, maar van plafond tot vloer niet zo.

Wat vind je van twee lagen beetje transparante gordijnen?

Wij hebben 'gewone' gordijnen, van zware stof, dus valt mooi, van plafond tot vloer. Gordijnen kopen is juist leuk!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 maart 2009 @ 21:23:

Wel heel simpele saaie mariabiscuitjes he... (DRIE trouwens )

[afbeelding]Zou dat gelijk staan aan een zakje dierensmoeltjes?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 10 maart 2009 @ 21:24:

Ik vind rolgordijnen voor een kleiner raam wel oké, maar van plafond tot vloer niet zo.

Wat vind je van twee lagen beetje transparante gordijnen?

Wij hebben 'gewone' gordijnen, van zware stof, dus valt mooi, van plafond tot vloer. Gordijnen kopen is juist leuk!

Ja, ik heb dus ook twijfels over die rolgordijnen tot op de vloer. Ze zijn wel mooi trouwens, een beetje transparant. Ik denk alleen dat het niet mooi is als ze naast elkaar hangen (ongeveer 3). Ik vrees dat Xan niet echt voor gewone gordijnen te porren is... maar ja.

Beetje transparante gordijnen lijkt me wel wat. Misschein even googlen.
Peas on earth!
Dierensmoeltjes zijn natuurlijk geen enkel probleem

Misschien zoiets qua gordijnen:

Peas on earth!
Hmm, misschien ga ik voor 't eerst maar eens een topic op de woonpijlert openen...
Peas on earth!
Ik vind jouw gegooglede gordijnen supermooi!

Nadeel van rolgordijnen naast elkaar hangen, is óf de spleet die je ertussen krijgt, óf de overlap. Volgens mij is het heel moeilijk om dat precies passend te krijgen, aangezien geen enkel huis helemaal recht&hoekig is (zoals vrouwen dat ook niet zijn, aldus Libresse of Kotex ofzo). Zeg maar tegen Xan dat rolgordijnen gewoon out of the question zijn. Bovendien vind ik ze minder sfeervol. Niet dat dat veel uitmaakt, aangezien in niet bij jullie inwoon, maar toch...
Loretta is De Mol. Punt.
Heb voor de zekerheid maar een Snack a Jack genomen. Dacht eigenlijk dat je dierensmoeltjes niet goed zou keuren, dus je moet wel wat sneller reageren, hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
Maar ik heb nu ineens zin in blokjes kaas. En jij bent denk ik op de wonenpijlert, dus ik mag het gewoon pakken, aangezien jij me toch niet tegenhoudt.
Loretta is De Mol. Punt.
Tssskkk...

Ik was zó in de ban van de gordijnen dat ik een fout in mijn topictitel heb gemaakt en dat irriteert me nú al mateloos . Ik zou bijna als troost nóg tien dropjes nemen.

Snack-a-jacks zijn lekker! En vast veel verantwoorder. Maar aangezien jij er op foto's heel slank uitziet, vond ik smoeltjes ook wel goed .

Die gordijnen zijn inderdaad best mooi he, vind ik ook. Ik wil ook geen rolgordijnen, vanwege spleet en vanwege te weinig sfeer, en vanwege raam van plafond tot vloer. Anyway. Lijkt me duidelijk. Ik laat Xan dit gewoon even lezen
Peas on earth!
Precies. We zijn het redelijk eens met elkaar. En dat maakt dan twee-tegen-één. Lijkt me dus duidelijk dat Xan dit verliest.
Loretta is De Mol. Punt.
Maar je hebt dus echt topic geopend? Ik ga even kijken.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, en ook daar is iemand het al met me eens (voor wat betreft de gordijnen)
Peas on earth!
Ik heb een probleem in NS, als iemand wil meedenken... ?
Peas on earth!
Goedemorgen!

Zal even mijn hersens activeren en dan naar NS.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Mille schreef op 10 maart 2009 @ 17:38:

Nee dank je Inad, geen belangstelling voor de Lanzarotkop. Ik vind het wel schandalig eigenlijk dat je zo'n mooi aandenken gewoon wegmikt, en niet voor je volgende kind(eren) en kleinkinderen bewaart!

(voor de Theehuizers - zie VRLK)

Ik kan haar natuurlijk weer terugkopen, dan steun ik het goede doel in tweevoud. Gelukkig hebben in elk geval al het andere lelijke speelgoed nog
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 10 maart 2009 @ 21:06:

Ja, vind ik ook. Deze zijn ook van Ikea, maar ze blijven niet mooi. Ze worden langs de randen heel bobbelig. En ze zijn dus kapot (iets in mechaniekje), hoewel het wel opvallend is dat Xan ze al twee jaar had en dat ze - nu ik hier woon- ineens kapot gaan (ook alleen op een moment dat ík het gordijn dichttrek)

Haaa Herkenbaar

Hier vallen zelfs ijzeren dingen ineens van de ijzermoeheid uit elkaar

Goedemorgen allemaal trouwens

En, raad eens waar wij vanavond naar toe gaan??
Ik ga ook in NS kijken.

Die googlegordijnen hebben we in t blauw. Die hebben ze wel bij Ikea, nouja zo iets
Ehh??

Bezichtiging nieuwe woning?

Concert van U2 om Star de ogen uit te steken?

Concert van WJ om Star ogen uit te steken?

Zwangerschapsyoga?

Sterrenrestaurant?

Nachtwandeling met de boswachter?
Loretta is De Mol. Punt.
Nee

hint: Zweedse Gehaktballetjes
Whahaha, gaat Erwt mee?
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven