Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, sniekie Inad is me nét voor!

Mislukken van forumavond doe ik even in NS.

Kan ik meteen fundalink zien. (op de een of andere manier lees ik dat al fund-alink)
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 januari 2009 @ 10:42:

Kan ik meteen fundalink zien. (op de een of andere manier lees ik dat al fund-alink)

Jij bent gewoon raar, Erwt

Ik check NS weer

Eow wat naar, dat niet weten hoe en wat lijkt me zo slopend

En wat stom van lesdag! Kan dat zomaar? (heb roosterplanning gedaan op oude werk en wij gooiden niet zomaar dagen om, zelfs niet bij aanvang van nieuw blok of jaar).
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Huh? Nu weer de vrijdag? Pffff schiet lekker op op deze manier. Roep ik iets heel stoms als ik me afvraag of je jouw studie niet bij LOI achtig iets en dus thuis kunt doen?
NS not possible hier dus vanavond pas linkjes en aanverwante teksten lezen.

Yamuna is het behoorlijk zat lees ik. Waarom moet ze laatste dagen in ziekenhuis doorbrengen Star? (geen zin om 1278 reacties door te lezen )

Ik mag deze week weer bloedprikken en voorzie een nieuw rondje in de medische molen. Niet die malle hoor, daar pas ik voor
Even kwijlen bij Stars linkje hoor
Oh, had helemaal over EowNieuws heen gelezen. Bah, wat naar als je niets weet. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om kindje. En ook k*t-nieuws van verschuiving lesrooster. Vind het raar dat ze dat gewoon zomaar helemaal omgooien. Zo weet je toch nooit waar je aan toen bent? En er zijn toch wel meer mensen die rekening te houden hebben met werk, gezin, etc?

Ik heb de fund-alinks bekeken .

Duurt wel lang zeg, met die Yammini. Pfff... Ben ik heel erg dom als ik dacht dat je altijd zoveel uur na vruchtwater moet bevallen ofzo? *kinderloos, dus excuus voor niet-weten*

Oh, Pep in de Molen! Hoop dat er tenminste iets uitkomt en iets duidelijk wordt Pepje.

Ik doe al dáááágen gezond. Tis wonderbaarlijk hoe goed ik het volhou. Ik snoep niet (okee: nauwelijks, want gisteren vier snoepjes), eet twee volkorenbiscuitjes bij de thee en verder alleen maar fruit, brood en warm-eten. Ik heb dus eigenlijk geen leven meer, want is mis de m&m's nu al en er liggen hier chocotoffs
Peas on earth!
Zo, ben na bijlezen eerst even naar NS gegaan en heb daar mijn mening gegeven.

Eow, wat raar dat ze die dag veranderen. En dan nogwel zo kort voor aanvang van de nieuwe periode! Dit moet toch voor heel veel mensen lastig zijn en organisatorische problemen opleveren? Vreemd zeg!

Pep, waarom moet je bloed prikken dan? Is me ontgaan, denk ik. Heeft het nog te maken met KNO-gebeuren?

Star, fijn dat echo vastligt.

Ga zo even je linkje bekijken!

Hier Tony weer oorontsteking. Werd vannacht gillend van de pijn wakker, zo zielig. Gelukkig hielp zetpil wel vrij snel en heeft daarna nog wel geslapen, naast mij. Daardoor ik heel onrustig, want Tony snurkt enorm. Nu ligt hij met dekentje op de bank filmpje te kijken. Straks verwijzing naar KNO even ophalen. Dit kan zo niet langer.
Loretta is De Mol. Punt.
Owww, leuke link, Star, dank

Pep, Yam's vliezen zijn gebroken, maar er is nog geen ontsluiting en er is nu 2x gel gebruikt om boel te laten verweken, maar nog niet genoeg effect. Ze ligt nu in het ziekenhuis en wordt gemonitord, maar krijgt nog geen wee-opwekkers/ wordt niet ingeleid.
Oh kruispost met Erwt en Kess. even lezen

Deze is leuk!!
Loretta is De Mol. Punt.
Erwt, Stoer hoor. Ik vind t totaal onnodig, maar dat weet je

En, Pep, goed dat er nu gekeken wordt. Hoop dat er iets uitkomt en dat het dan allemaal meevalt

ik ga mening lezen, Kesske

En aaah wat zielig voor Tony en voor jou want geen slaap. heel veel beterschap en inderdaad staan op een doorverwijzing
ja, die is heel mooi kess
Hoeveel is de pond?
Peas on earth!
Ja, dat wilde ik ook net vragen! Hoe staat de pond?

Toen ik een tijd geleden bij Gymboree (amerika) had besteld, kwam er onverwachts nog 50 euro aan invoerrechten bij... ZOu dat hier ook het geval zijn?
Loretta is De Mol. Punt.
Is dat ook zo binnen EU? Vraag t me af..
Oh, bah Kess. Wat naar zeg, arme Tony.

Sneu hoor, hoop dat je snel doorverwijzing hebt.

Dag omgooien vind ik ook stom. Die lessen schijnen op de 'normale' dag niet meer gegeven te worden, want weinig animo voor.

LOI achtig kan niet Star, heb me al ingeschreven hiervoor en moet dus ook het hele jaar betalen volgens mij, zelfs al zou ik er nu per direct mee stoppen. En geen geld voor dubbel betalen. Eowman doet ook thuisstudie en dat is nog véél erger dan 'gewoon school' qua organisatorische problemen.
wisselkoersen
he star, (en de rest) weer eens even wat bladzijden gelezen hier, en leuk nieuws her en der! behavle bij eowynn. Gedoe zeg. Maar voor jou starry, op naar een goede echo!!
Go Erwtje!
Euro nu dus bijna gelijk aan pond.

Hoorde ik al van ierenzus die in Engeland woont. Voor Engelsen zijn eurolanden nu dus heel duur.

Eow
Oh, vergeet ik zomaar te reageren op Starecho! Fijn Star, dat het gewoon op zelfde dag kan. Eind deze maand is te overzien toch?
Sjiiiit, ik vind werkelijk alles leuk op Stars site Linkje maar bij favorieten voor een moment dat er weer centjes zijn

Pond 0,98 euro Erwt, al gecheckt

Aaaah arme Tony Hopelijk heb je snel plekje bij KNO en is Tony snel van pijn en ongemakken af.

Bloedprikken heeft niets met KNO-gebeuren te maken maar ik ben al maanden niet lekker; constant gezeur in buik, ontzettend moe en nu al dagen misselijk en licht in hoofd. Huisarts geweest en die wil eerst bloedprikken. Hopelijk is het "gewoon" bloedarmoede, daar kan ik tenminste pilletjes tegen slikken. En ga trouwens sowieso van pil veranderen want sinds ik daar mee begonnen ben gezeur dus en nu alweer doorbraakbloeding tijdens normale strip...
En natuurlijk: Go Erwtje!
Gedverdemme Eiow, niet echt een leuk begin van het jaar zo, alles bij elkaar opgeteld Hopelijk valt 1 en ander toch nog te regelen zodat het een beetje loopt allemaal
Waarom 'gooo Erwtje'?! Heel lief van jullie , maar 'wáárom?!

*mist duidelijk iets, maar weet niet wat*
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven