Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben aan het duimen voor Inad...klopt toch vandaag theorie???

Star wordt een jongen, voel het zo sterk, kan niet missen ;-)!

Verder speechless, tot snel!
En Inad??
Inadje, doe es even verslag! Nu!
Peas on earth!
Jongetje.
Peas on earth!
Chocola is lekker. Ik ga me nu te buiten aan mariabiscuitjes. Heel triest...
Peas on earth!
Inad heeft het veel te druk met andere topics
Waaaarrrrrrrrrrrrrrrrrr?
Peas on earth!
Na jaaa ik heb vandaag nergens anders gepost hoor Mevrouw de Ster

Vandaag was een kutdag op alle fronten (dit als inleiding, dus dan weet je al waar het heengaat ). Chico zou 500 euro betalen, want veel achterstallig loon krijgen, nou dat deed ie dus niet want blabla huur, verzekeringen. Ik sta onderaan zijn schuldeisers lijst, zoveel is duidelijk. Boos dat ik me weer aan t lijntje heb laten houden. Ik ga de achterstallige alimentatie nu via de Sociale Dienst vorderen. Verder idioot druk op werk, dingen die fout liepen enz. Dinsdag stond ik fris en ontspannen voor het CBR, vandaag kwam ik aangesjeest door de stromende regen en met rood nat hoofd binnen. Maar ging goed, dacht ik, ik maakte wel paar fouten die ik meteen door had en niet op tijd kon herstellen. Bij elkaar geteld 4 of 5 dacht ik zelf.

Toen de uitslag kwam bleek dat ik er inderdaad 5 had gemaakt en dat mag. Maar, ik ben nog steeds helemaal flabbergasted, bleek dat ik er teveel had in de gevarenherkenning. Een nieuw onderdeel van 25 vragen, waarvan je er gewoon maar liefst 12 fout mag hebben! En, elke keer als ik dit onderdeel oefende op de compu had ik er hooguit 5, 6 fout. Geen idee wat ik verkeerd gedaan heb. Toen ik Chica op ging halen op kdv even uitgeklaagd bij leidster en die zei dat ze hetzelfde had en dat ze te snel gedrukt had. Dan registreert ding het antwoord niet. Misschien is dat gebeurd, weet niet. Mijn ego gelooft het graag in elk geval

Maar goed, gesneuveld op 1 fout teveel in gevarenherkenning. En bedacht me op weg naar kdv dat ik het eigenlijk als excuus wel fijn vind om nu dus ook niet nog voor de bevalling te gaan lessen en te proberen af te rijden. Weet van tijd van zwangerschap Chica dat ik zwanger niet op mijn scherpst ben en ik zag er best tegenop, wat zich bijv.uitte in bellen naar instructeur voor eerste afspraak steeds uitstellen (wat zelfs ier opmerkte). Nu wil ik eigenlijk gewoon pas ruim na de bevalling gaan lessen en zo. Lijkt me beter. Ier zegt dat ik er nog even over na moet denken. Heb les van morgen in elk geval afgezegd, zou de eerste zijn, zodat ik nog even na kan denken, maar weet eigenlijk al dat ik het gewoon afblaas voorlopig.

Heb van ierenouders en ier geld gehad voor rijbewijsgebeuren toen met mijn verjaardag en denk dat ik daar eigenlijk liever een bakfiets van koop. Ierenouders gaven het sowieso gewoon voor verjaardag, niet specifiek voor rijbewijs halen, dus wat dat betreft ook niet raar. Ier heeft aftandse fiets zonder kinderstoeltjes, dus die kan dan de Batavus Delivery krijgen met voor en achter zitje. Houden wij z'n barrel ook nog voor uitgaan enzo.

Ben dus niet vreselijk bedroefd ofzo, maar wel een beetje en verbaasd

Moet nog bijlezen maar dat doe ik als Chica zo op bed ligt en ier aan t martialarten is.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Gadver Inad, that sucks

Achterstallige alimentatie kun je, mits het vastgelegd is dat Chico dit moet betalen, via het LBIO laten innen. Dit is een soort van deurwaarder die alleen maar alimentatie doet http://www.lbio.nl/
Balen van theorie Inad, 1 fout te veel, grrrr.

Maar o wat moet ik lachen om je opmerkingen over rijlessen gezien het topic wat zojuist is geopend over sex met je rijinstructeur

Wat lief van Ierenouders overigens!

Ik wil ook een bakfiets, want ga niet eind naar school/kdv/werk lopen met Ceetje op een meerijplankje, da's te ver.
Ik wil naar m`n nieuwe werk gaan fietsen. Da`s 11 km. Slikkkk
*linkt inad-opmerkingen ook aan topic over seks met rijinstructeur*

Wel balen Inad

En Pep is me voor. Als alimentatie is vastgelegd, kun je dit via het LBIO laten lopen.
Peas on earth!
Eow, zie NS.
balen Inad! Stomme compu, daar houden we het gewoon op!
Thanks Dier

Hier zelfde Star. En natuurlijk kan Chica wel al wat grotere afstanden zelf lopen, maar ze is dan pas 4 dus echt echt ver zal t niet zijn. En fiets kan dus sowieso niet tot ze goed rechtop kunnen zitten, bij Chica was dat met 10/11 maanden. Dus dan maxi cosi op voor-bagagedrager enige optie en das en link en niet handig qua regen, boodschappen, stabiliteit toch al ongeluk aantrekkende Inad

Zit met verbazing verhaal op NS te lezen trouwens. Jeu.
Inad, zonde van examen! Maar met bakfietsverhaal heb je toch al weer een heel leuke wending aan gegeven. Examen halen was gewoon niet nodig. Punt.

Ik was trouwens ook verbaasd over ns-gedoe. Brrrr!

Tony en neefje hebben vandaag echt superleuk en lief met elkaar gespeeld. Was zo'n gezellige middag! Helemaal goed!
Loretta is De Mol. Punt.
En over twee kinderen op de fiets: ik vind het gewoon echt niet fijn en voel me dan alles behalve stabiel. Doe eht dus ook gewoon niet meer. Ik loop liever een heel stuk dan dat ik met 2 jongens op de fiets moet. Nu met Bee is lopen trouwens een feestje. Meerijplankje kan er ook aan, maar Tony kan ook best flinke stukken zelf lopen. En als lopen te ver is/als het vies weer is, pak ik de auto. Hier dus geen fietskar, bakfiets of ander fietsenleed.
Loretta is De Mol. Punt.
Auto is hier in de stad niet perse handig, Kess, maar kan me voorstellen dat jij er op het platteland veel baad bij hebt

(is toch wel een beetje teleurgesteld en wil ooit wel een auto )

Goedemorgen allemaal. Ik ben net wakker
Platteland?!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik zou niet 'platteland?!' zeggen, maar: baad?! ';-)
Peas on earth!

Tralalala

Gaat snel douchen en haar hoofd helder krijgen

(als je je baadt dan baat het vast wel en schaadt het niet dat je je baadt, denk ik. )

Whahah, Inad, eerst maar even kop koffie drinken, kop onder koude douche en dan weer terugkomen, ja!
Loretta is De Mol. Punt.

*gaat ook even in bat* (althans, onder de douche dan).

Zo, Xan is vertrokken voor werkklus en pas morgenavond weer thuis. Wat zal ik allemaal es gaan doen?
Peas on earth!
nadat ik boodschappen heb gedaan, gepoetst, de was gedaan, opgeruimd, onder de douche geweest ben, etc
Peas on earth!
Kess, ben jij trouwens wel eens in Kess-regio naar zo'n termenoord-gebeuren geweest?
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven